Καθηγήτρια, πτυχιούχος του Ιστορικού τμήματος του Ιονίου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στη διδασκαλία, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Α'τάξης Λυκείου. Περιοχή δραστηριοποίησης: Αχαρνές και γύρω περιοχές, βόρεια προάστια, δυτικά προάστια, κέντρο Αθήνας.
Είμαι αριστούχος του Ιστορικού τμήματος και κατέχω αξιόλογη επαγγελματική εμπειρία, οργάνωση στον διαχωρισμό της διδακτέας ύλης και συνέπεια προς τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, ιδιαίτερη μεταδοτικότητα και υπομονή κατά τη διδασκαλία, αγάπη για το αντικείμενο των σπουδών μου και το επάγγελμά μου. Πιστεύω πως η αποτελεσματική εκμάθηση μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω πρακτικών ασκήσεων και κατανόησης του αντικειμένου και όχι μέσω της παπαγαλίας, για αυτό παρέχω στους μαθητές μου το εκπαιδευτικό υλικό που χρειάζονται ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους και πολλές ασκήσεις. Η άριστη συνεργασία μου με τους μαθητές μου έως τώρα ήταν απολύτως αποτελεσματική, αφού πάντοτε επιτυγχάνεται σημαντική βελτίωση των αποδόσεων των μαθητών, ήδη από τους πρώτους μήνες της διδασκαλίας. Εκτός αυτού, σημαντικό για εμένα είναι να διεγείρω το ενδιαφέρον των μαθητών για το αντικείμενο διδασκαλίας, χρησιμοποιώντας επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό. Τέλος, πάντοτε προσπαθώ να μην επιβαρύνω τους μαθητές με περιττό φόρτο εργασίας και να μην τους πιέζω, αλλά αντιθέτως να τους προσφέρω ένα ευχάριστο μάθημα, που θα τους κάνει να αγαπήσουν τη μάθηση.
Ασχολούμαι με τη διδασκαλία ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων τα τελευταία δύο χρόνια. Παραδίδω μαθήματα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία. Απευθύνομαι κυρίως σε μαθητές γυμνασίου και α' τάξης λυκείου.
Η επιλογή του επαγγέλματος μου δεν ήταν τυχαία για εμένα, αφού από τα σχολικά μου χρόνια ακόμα ονειρευόμουν να γίνω καθηγήτρια και πραγματικά, δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καταλληλότερο επάγγελμα για τον εαυτό μου. Στο χρονικό διάστημα που ασχολούμαι με το συγκεκριμένο επάγγελμα έχει αποδειχτεί πως ήταν και η πλέον σωστή επιλογή, εφόσον διαθέτω μεταδοτικότητα, αγαπώ τα παιδιά και καταφέρνω να κρατώ άριστες ισορροπίες στις σχέσεις με τους μαθητές μου και τέλος, συνεχώς προσπαθώ να βελτιώνομαι, ώστε να παρέχω στους μαθητές μου όσο το δυνατόν ποιοτικότερη διδασκαλία. Πιστεύω πως η διδασκαλία είναι μια συνεργατική διαδικασία, στην οποία θα πρέπει εξίσου να συμμετέχει ο καθηγητής με το μαθητή και η συνεργασία μου με πολλούς διαφορετικούς μαθητές έως τώρα έχει αποδώσει πολύτιμους καρπούς, τόσο για τους μαθητές μου όσο και για εμένα.
Το πρόγραμμα διδασκαλίας θα πρέπει, ασφαλώς, να προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή. Οι ανάγκες αυτές γίνονται αντιληπτές από τις μέχρι τώρα επιδόσεις του μαθητή, οι οποίες θα πρέπει να εξετάζονται προσεχτικά. Εκτός αυτού, οι εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή μπορούν να εντοπιστούν μέσω κριτηρίων αξιολόγησης κατά την έναρξη της παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων. Αυτό όμως που επιτρέπει τον έγκυρο και ολοκληρωμένο εντοπισμό των δυνατοτήτων και των αναγκών των μαθητών είναι κυρίως η συστηματική επαφή με τον καθηγητή κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Οι εκπαιδευτικές ανάγκες μπορεί να μεταβληθούν κατά τη διάρκεια της διδακτικής χρονιάς, για αυτό άλλωστε είναι απαραίτητη η συστηματική καταγραφή των επιδόσεων και της συμπεριφοράς των μαθητών σε κάθε μάθημα ξεχωριστά.