Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα, διά ζώσης και διαδικτυακά, όλων των επιπέδων από καθηγητή με διδακτική εμπειρία δεκαεπτά ετών στη διδασκαλία της ιαπωνικής γλώσσας. Προετοιμασία για τις εξετάσεις JLPT. Δυνατότητα παράδοσης ομαδικών μαθημάτων σε χαμηλότερη τιμή. Παροχή δωρεάν βιβλίων και σημειώσεων.
Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, ιδιαίτερα μιας τόσο ξεχωριστής και "μακρινής" όπως τα ιαπωνικά, δεν μπορεί να είναι μία στείρα διαδικασία. Η αποκλειστική προσκόλληση στους κανόνες της γραμματικής και του συντακτικού αποξενώνει τον μαθητή από την ουσία της διδασκαλίας η οποία είναι η ουσιαστική επαφή του με την κουλτούρα της χώρας μέσα από την εκμάθηση της γλώσσας της. Όταν είμαστε γνώστες της κουλτούρας και της κοινωνίας της χώρας είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε σωστά τη γλώσσα της, να κατανοήσουμε σε βάθος την προέλευση των κανόνων που τη διέπουν και τελικά να επικοινωνήσουμε σωστά και ουσιαστικά με τους ανθρώπους της. Τα μαθήματα εμπλουτίζονται με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την επίτευξη του παραπάνω στόχου.
Εμπειρία δεκαεπτά ετών στη διδασκαλία της ιαπωνικής γλώσσας. Συνεχής κατάρτιση. Διδασκαλία στο Τμήμα Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε ιδιαίτερα μαθήματα και σε φροντιστηριακά τμήματα ιδιωτικών ιδρυμάτων της Θεσσαλονίκης. Απόλυτη επιτυχία στις εξετάσεις JPLT.
Τα ιαπωνικά, λόγω της ιδιαιτερότητάς τους, είναι μία συνειδητή επιλογή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τις περισσότερες φορές, να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι και οι επιδιώξεις. Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το αμφίδρομο της εκπαιδευτικής διαδικασίας που είναι και ένα από τα ζητούμενα ενός μαθήματος. Με άλλα λόγια, δημιουργείται το τέλειο περιβάλλον για την διδασκαλία και την εκμάθηση μιας τόσο ξεχωριστής γλώσσας και ενός άκρως γοητευτικού πολιτισμού.
Η διδακτική δεκαεπτά ετών, το μεγάλο πλήθος των μαθητών, η ποικιλομορφία τους (από ηλικιακής και επαγγελματικής άποψης) καθώς και τα τόσο διαφορετικά κίνητρα του καθενός έχουν διαμορφώσει την απαραίτητη εμπειρία, ικανή να ξεκαθαρίσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή, οι οποίες και μορφοποιούν το μάθημα προς όφελος της διαδικασίας και των συμμετεχόντων.