Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο πρόγραμμα "Ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου" του ελληνικού ανοιχτού πανεπιστημίου, απόφοιτη του τμήματος "εκπαίδευση και αγωγή στην προσχολική ηλικία" του εθνικού και καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία σε ιδιαίτερα μαθήματα, αναλαμβάνει την καθημερινή μελέτη παιδιών όλων των βαθμίδων της δημοτικής εκπαίδευσης, αλλά και ιδιαίτερα μαθήματα σε τομείς που το παιδί αντιμετωπίζει δυσκολίες. Επίσης, αναλαμβάνονται παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Η εμπειρία μου, η επιμονή μου και η μεγάλη αγάπη μου για τα παιδιά πιστεύω ότι είναι τα τρία βασικά στοιχεία που θα έκαναν έναν γονιό ή έναν μαθητή να με προτιμήσει!
Από το 2005 μέχρι και σήμερα αχολούμαι με ιδιαίτερα μαθήματα παιδιών ηλικίας 5 έως 12 ετών. Έχω εμπειρία διδασκαλίας σε μικρά γκρουπ παιδιών, όπως και σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ και αυτισμό.
Το κίνητρο που επέλεξα να ασχοληθώ με τον τομέα της διδασκαλίας ήταν τα ίδια τα παιδιά και η αγάπη μου προς αυτά. Μακροπρόθεσμος στόχος μου, δεν είναι απλά η κάλυψη μαθησιακών κενών, αλλά η καλλιέργεια μιας υπεύθυνης στάσης ζωής, η ανάληψη ευθυνών και η συνέπεια. Προσωπική μου πρόκληση είναι το μάθημα να γίνεται με έναν ευχάριστο και διαδραστικό τρόπο, ώστε το παιδί να μην αντιμετωπίζει την ώρα αυτή ως αγγαρεία,
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή φαίνονται στην πορεία των μαθημάτων. Συνήθως τα πρώτα μαθήματα είναι κατατοπιστικά και δείχνουν τις αδυναμίες αλλά και τις δυνατότητες του κάθε μαθητή. Η εικόνα που έχει ένας μαθητής για τον εαυτό του αλλά και για τις εκπαιδευτικές του ανάγκες κάποιες φορές είναι διαστρεβλωμένη λόγω χαμηλής αυτοπεποίθησης ή κάποιας αποτυχίας, γεγονός που τον οδηγεί σε περαιτέρω αποτυχίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρωταρχικός μου στόχος μου ειναι η αναδιαμόρφωση αυτής της εικόνας και η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης του μαθητή.