Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Τούρτογλου Παναγιώτης

45 ετών 20 έτη διδακτικής εμπειρίας
BUSINESS INFORMATION TECHNOLOGY
Πληροφορικής
Νέα Σμύρνη
Πτυχία
UMIST
Master - BUSINESS INFORMATION TECHNOLOGY 2000 Επαληθευμένο
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πτυχίο - Πληροφορικής 2000 Επαληθευμένο
ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Πιστοποίηση - Πιστοποίηση Εκπαιδευτών Ενηλίκων 2017 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Με 20 χρόνια πείρα στη διδασκαλία, εξειδικεύομαι στην υποστήριξη μαθητών ιδιωτικών σχολείωνστο μάθημα Computer Science (SL και HL) του προγράμματος IB, καθώςκαι στην καθοδήγησή τους σε AI projects.

Διαθέτω πολυετή εμπειρία και στη διδασκαλία ΑΕΠΠ σε μαθητές και αποφοίτους Ενιαίου Λυκείου, αλλά και Python σε μαθητές ΕΠΑΛ. 

Διδάσκω, επίσης, Java και Βάσεις Δεδομένων.

Τέλος, αναλαμβάνω φοιτητές για βοήθεια σε πανεπιστημιακά μαθήματα και την καθοδήγηση στην επίλυση θεωρητικών και εργαστηριακών ασκήσεων της σχολής παρακολούθησης.

Χρησιμοποιώ σύγχρονες διδακτικές μεθόδους σε συνδυασμό με ανανεωμένο εκπαιδευτικό υλικό, σημειώσεις, ασκήσεις και θέματα παλαιότερων ετών, ώστε οι μαθητές μου να προσεγγίζουν τις εξετάσεις με αυτοπεποίθηση. 

Έχω εργαστεί σε σχολεία ειδικής αγωγής και δύναμαι να υποστηρίξω μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, που εξετάζονται προφορικά.

Έχω συμμετάσχει σε επιτροπές βαθμολόγησης μεταξύ των οποίων καισε αυτή των γραπτών πανελληνίων ΑΕΠΠ.

Είμαι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠκαι δύναμαι να παραδίδω μαθήματα βασικής χρήσης υπολογιστή και εφαρμογών γραφείου σε αρχάριους ενήλικες και παιδιά.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Είμαι  ιδανικός επιλογή λόγω της πολυδιάστατης εμπειρίας μου στην εκπαίδευση και την πληροφορική. Έχω  πολυετή εμπειρία  από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και έχω εμπλουτίσει τις γνώσεις μου μέσω των ΙΕΚ και των ΚΔΒΜ. Η εξειδίκευσή μου στην Ειδική Αγωγή μου επιτρέπει να προσφέρω εξατομικευμένη υποστήριξη σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ως Αναλυτής/Προγραμματιστής ΑΕΠΠ με εστίαση στην Πληροφορική, διαθέτω εκτενή εμπειρία στην ανάπτυξη και συντήρηση λογισμικού, καθώς και στη διαχείριση βάσεων δεδομένων. Συνδυάζω την εκπαίδευση με την τεχνολογία για να παρέχω ολοκληρωμένες λύσεις, εξασφαλίζοντας την επιτυχία και την αποτελεσματικότητα σε κάθε έργο που αναλαμβάνω.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επέλεξα τη διδασκαλία λόγω της βαθιάς μου επιθυμίας να συμβάλλω στη διαμόρφωση της νέας γενιάς και να προσφέρω πίσω στην κοινωνία. Η διδασκαλία μου επιτρέπει να μοιράζομαι τις γνώσεις και τις δεξιότητές μου, ενώ ταυτόχρονα παρακινώ και εμπνέω τους μαθητές να επιτύχουν τους στόχους τους. Θέλω να δημιουργώ ένα υποστηρικτικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον όπου οι μαθητές αισθάνονται ασφαλείς να εξερευνήσουν, να πειραματιστούν και να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους.

Οι στόχοι μου περιλαμβάνουν την προώθηση της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας, την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών και την προετοιμασία τους για τις προκλήσεις του μέλλοντος. Επιδιώκω να ενσωματώνω νέες τεχνολογίες και καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, προσαρμοζόμενος στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών μου. Μέσω της διδασκαλίας, φιλοδοξώ να επηρεάσω θετικά τις ζωές των μαθητών και να τους βοηθήσω να γίνουν υπεύθυνοι, ενημερωμένοι και ενεργοί πολίτες.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

ια να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, εφαρμόζω μια σειρά από στρατηγικές και μεθόδους αξιολόγησης. Οι βασικές προσέγγισεις περιλαμβάνουν:

  1. Αρχική Αξιολόγηση: Κατά την έναρξη του σχολικού έτους ή κατά την πρώτη επαφή με τον μαθητή, πραγματοποιώ διαγνωστικές αξιολογήσεις για να εντοπίσω τα επίπεδα γνώσης και δεξιοτήτων τους. Αυτές οι αξιολογήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν γραπτά τεστ, προφορικές ερωτήσεις και δραστηριότητες.
  2. Παρατήρηση: Παρακολουθώ προσεκτικά την αλληλεπίδραση του μαθητή με το περιβάλλον, τους συμμαθητές και το διδακτικό υλικό. Σημειώνω πώς ανταποκρίνεται σε διαφορετικούς τύπους διδασκαλίας και πώς αντιμετωπίζει τις προκλήσεις.
  3. Συνομιλία και Συνέντευξη: Συζητώ με τον μαθητή για να κατανοήσω τις προτιμήσεις του, τα ενδιαφέροντα, τις δυσκολίες και τους στόχους του. Οι προσωπικές συζητήσεις βοηθούν να δημιουργηθεί ένα ανοιχτό και εμπιστευτικό περιβάλλον.
  4. Συνεργασία με Γονείς και Κηδεμόνες: Συνεργάζομαι με τους γονείς για να αποκτήσω πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό μάθησης και τη συμπεριφορά του μαθητή στο σπίτι. Οι γονείς μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τις προκλήσεις και τις επιτυχίες του παιδιού τους.
  5. Ανατροφοδότηση από Συναδέλφους: Συζητώ με άλλους εκπαιδευτικούς που έχουν διδάξει  για να λάβω πληροφορίες σχετικά με τις εκπαιδευτικές του ανάγκες και την πρόοδό του.
  6. Χρήση Διαφοροποιημένων Διδακτικών Μεθόδων: Εφαρμόζω ποικιλία διδακτικών προσεγγίσεων και υλικών για να δω ποιες μέθοδοι είναι πιο αποτελεσματικές για κάθε μαθητή.
  7. Τακτική Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση: Παρακολουθώ συνεχώς την πρόοδο του μαθητή μέσω διαμορφωτικών αξιολογήσεων και παρέχω ανατροφοδότηση για την ενίσχυση της μάθησής του.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις στρατηγικές, μπορώ να κατανοήσω καλύτερα τις ατομικές ανάγκες κάθε μαθητή και να προσαρμόσω τη διδασκαλία μου ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις δυνατότητές του.

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών
Προετοιμασία για πανεπιστήμια εξωτερικού
Προετοιμασία για κατατακτήριες εξετάσεις
Προετοιμασία για διαγωνισμούς
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές