Ιδιαίτερα μαθήματα ρωσικής γλώσσας σε παιδιά και ενήλικους, από απόφοιτο του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, πτυχιούχο του Κρατικού Πανεπιστημίου Μόσχας Λομονόσοφ και απόφοιτο του Ινστιτούτου Ρωσικής Γλώσσας MIR. Μαθήματα κατ' οίκον και online. Προσιτές τιμές.
Στο μάθημα μου χρησιμοποιώ πλούσιο υλικό, το οποίο αποτελείται από το βασικό εγχειρίδιο (βιβλίο μαθητή και τετράδιο εργασιών) και από πλήθος αρχείων που λειτουργούν συμπληρωματικά στην ύλη, καθώς στόχος μου είναι να καλύπτω λεπτομερώς κι πολύπλευρα το κάθε κομμάτι της ύλης. Παρέχω στους μαθητές μου το εκπαιδευτικό υλικό δωρεάν, με πολύ χαμηλή χρέωση μόνο στο βασικό εγχειρίδιο. Έχω την δυνατότητα να πηγαίνω στον χώρο των μαθητών. Επίσης η τιμή είναι συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας.
Πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία ιδιαίτερων μαθημάτων και σε διαδικτυακό φροντιστήριο με μαθητές σχολείου, ενήλικες και γκρουπ μαθητών.
Τα κίνητρα μου ώστε να ασχοληθώ με την διδασκαλία αφορούν την αγάπη μου για τη μάθηση, είτε τη λαμβάνω είτε την προσφέρω, την αξία και την ωφέλεια των γνωστικών εφοδίων. Από την μέχρι τώρα πορεία μου στον κλάδο της εκπαίδευσης η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου είναι όταν οι μαθητές μου εξελίσσονται, πραγματοποιούν τον στόχο τους, κατακτούν την ξένη γλώσσα για την οποία συνεργαζόμαστε και με την συμβολή μου έχουν αποκτήσει μια νέα ικανότητα και γνώση.
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή κατ' εμέ ποικίλουν και η αντιμετώπιση τους προσαρμόζεται πάντα με τον κάθε μαθητή - προσωπικότητα και χαρακτήρα ξεχωριστά. Για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση οποιασδήποτε ανάγκης απαραίτητες προυποθέσεις είναι η συμπεριφορά του καθηγητή ως προς τον μαθητή, η καλλιέργεια ενός πλαισίου συνεργασίας κι εμπιστοσύνης, η προσαρμοστικότητα, η εμπειρία και το πλούσιο υλικό προς χρήση.
Οι ανάγκες που προκύπτουν κατά τη ροή του μαθήματος, π.χ. η δυσκολία κάποιων γραμματικών φαινομένων, γίνεται αντιληπτή μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό, την επανάληψη, την συνεχή διάδραση, την προσοχή και την έγνοια του καθηγητή, ώστε ο μαθητής να έχει αφομοιώσει ουσιαστικά και σε βάθος την καινούργια γνώση.
Οι ανάγκες που οφείλει ο καθηγητής να αντιληφθεί όταν αναλαμβάνει έναν μαθητή, ο οποίος έχει ήδη κάποια επαφή με το αντικείμενο που διδάσκει, προκύπτουν μέσα από τη χρήση δοκιμασμένου και αποτελεσματικού υλικού που πρέπει να χρησιμοποιεί ο καθηγητής, όπως επίσης και μέσα από τη συνεργασία του με τον μαθητή.
Οι ανάγκες ενός μαθητή που ενδεχομένως οφείλονται σε μαθησιακές δυσκολίες, απαιτού την γνώση και την εμπειρία του καθηγητή σε τέτοιες περιπτώσεις και κατ΄επέκταση την κατάλληλη προσαρμογή του μαθήματος και του εκπαιδευτικού υλικού.