Φιλόλογος, πτυχιούχος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με εξειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία και πολυετή πείρα στη διδασκαλία μαθητών Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου. Συμμετοχή στο επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο "Κατάρτιση εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο" διάρκειας 9 μηνών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Παραδίδονται:
- μαθήματα Γλώσσας για μαθητές Δημοτικού (καθημερινή μελέτη - ασκήσεις για το σπίτι)
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία και Νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία για μαθητές Γυμνασίου
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Γλώσσα, Λατινικά, Ιστορία για μαθητές Λυκείου
Προετοιμασία για Πανελλαδικές Εξετάσεις:
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Γλώσσα, Λατινικά, Ιστορία
Δυνατότητα παράδοσης μαθημάτων και online.
- Υπευθυνότητα
- Συνέπεια
- Μεταδοτικότητα
- Προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε μαθητή
- Οργανωτικό πνεύμα
- Προσιτές τιμές
- Δυνατότητα παράδοσης μαθημάτων online πανελλαδικά
- Ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών σε παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου (από το 2016 κι έπειτα).
- Μέλος της ακαδημαϊκής ομάδας της κινηματογραφικής/εκπαιδευτικής δράσης για Λύκεια, Petit Plan (petitplan.org).
Η διδασκαλία αποτελεί μια υψίστης σημασίας διαδικασία κατά την οποία η εξειδίκευση του εκπαιδευτικού στο εκάστοτε αντικείμενο παίζει καταλυτικό ρόλο. Απαραίτητο, επίσης, είναι το προσόν της μεταδοτικότητας. Πιο συγκεκριμένα, είναι η ικανότητα να καταφέρνει να δημιουργεί πνεύμα φιλομάθειας στους μαθητές χρησιμοποιώντας σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, προσεγγίζοντάς τους συνάμα με θετική διάθεση και σεβασμό στην προσωπικότητά τους. Στόχος είναι να καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται για μία απλή διεκπεραίωση της διδακτέας ύλης αλλά για μια όμορφη διαδρομή, γεμάτη σημαντικές γνώσεις που θα παίξουν άμεσο ρόλο στην πνευματική τους ανάπτυξη.
Είτε προφορικά με σχετικές ερωτήσεις, είτε γραπτά με ασκήσεις και κριτήρια αξιολόγησης κατανοούνται οι ανάγκες των εκπαιδευομένων και δημιουργείται πλάνο διδασκαλίας ανάλογα με το επίπεδο γνώσεών τους.
Βασικός παράγοντας μιας επιτυχημένης σχέσης μαθητή-εκπαιδευτικού είναι η επικοινωνία. Μέσω της ενθάρρυνσης και της παρότρυνσης για ανάπτυξη και διατύπωση αναλυτικότερων και πιο εμπεριστατωμένων συλλογισμών, προσπαθούμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την απόκτηση γνώσεων σε συνδυασμό με την όξυνση της κριτικής σκέψης.
Καίριο ρόλο στην επίτευξη μιας εποικοδομητικής αλληλεπίδρασης αποτελεί αναμφίβολα ο καθορισμός των στόχων του κάθε μαθήματος αλλά και της διδασκαλίας σαν σύνολο. Φανταστείτε μια πολύχρωμη σκάλα που οδηγεί σε ένα όμορφο πάρτι. Οι στόχοι είναι ζωτικής σημασίας για τους μαθητές, είναι αυτοί που τους δίνουν το κίνητρο να εξελίσσονται συνεχώς.
Τέλος για μια πιο αρμονική διδακτική διαδικασία είναι απαραίτητη η οργάνωση και η δομή ενός μαθήματος:
- Διατηρούμε μια σταθερή πορεία με συγκεκριμένο ρυθμό.
- Εστιάζουμε στο ζητούμενο χωρίς να παρεκκλίνουμε από τη γραμμή μας.
- Φωτογραφίζουμε την πληροφορία και αποστηθίζουμε τα σημαντικά.
- Εφαρμόζουμε τη θεωρία στην πράξη.