Πτυχιούχος του τμήματος της Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας με ειδίκευση στη Γλωσσολογία (ΕΚΠΑ). Είναι, επίσης, κάτοχος μεταπτυχιακού με τίτλο Διδακτική της Αγγλικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (UNIC). Παραδίδει μαθήματα κατ' οίκον σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και δημοτικού, καθώς επίσης βοηθάει στην μελέτη τους για τις δραστηριότητες των Αγγλικών για το σχολείο ή το φροντιστήριο. Ως εκπαιδευτικός, επιθυμεί στα μαθήματα της με μικρά παιδιά να χτίζονται γερές βάσεις από νωρίς στη ξένη γλώσσα. Παραδίδει μαθήματα κατά προτίμηση στις περιοχές Παλαιό Φάληρο, Νέα Σμύρνη και Άλιμο.
Έχει εμπειρία χρόνων πάνω στον κλάδο της διδασκαλίας τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Επιπροσθέτως, έχει παρακολουθήσει πολλά μαθήματα παιδαγωγικής και ψυχολογίας (Εξελικτική Ψυχολογία, Δυσκολίες Προσαρμογής στο σχολείο και την οικογένεια, Εισαγωγή στην Παιδαγωγική, Ψυχολογία ατομικών διαφορών, Εξελικτική Ψυχοπαθολογία, Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής), γεγονός που συμβάλλει στην αυξημένη αποτελεσματικότητα του μαθήματος. Γνωρίζοντας διαφόρους τρόπους διδασκαλίας, προτιμά την μέθοδο της επικοινωνιακής διδασκαλίας, η οποία είναι μαθητοκεντρική και το μάθημα εξελλίσσεται ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων και τις μαθησιακές ικανότητες του παιδιού. Λόγω του μικρού ηλικιακού χάσματος, το μάθημα γίνεται σ' ένα χαρούμενο και παράλληλα αποδοτικό κλίμα.
Διδάσκει ως αναπληρώτρια καθηγήτρια Αγγλικών σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, έχοντας αναλάβει την ύλη και των τριών τάξεων Λυκείου και Γυμνασίου. Επιπλέον, ανέλαβε να διδάξει στο δημόσιο Διαδικτυακό Σχολείο, και συγκεκριμένα στις τάξεις Α' και Β' Λυκείου. Η επαγγελματική της εμπειρία, επίσης, αφορά την παράδοση μαθημάτων στον φροντιστηριακό τομέα, καθώς και την παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων. Επίσης, κατά την διάρκεια της φοίτησης της, έχει ασκήσει την πρακτική της εκπαίδευση σε Δημοτικό σχολείο του Παλαιού Φαλήρου. Αδιαμφισβήτητα, έχει βιώσει πώς είναι η διδασκαλία μέσα σε μια τάξη απαρτιζόμενη από πολλούς μαθητές διαφορετικών επιπέδων μεταξύ τους. Ξέρει να επιβάλλεται και να δημιουργεί πειθαρχημένους μαθητές, διατηρώντας παράλληλα ένα ευχάριστο και φιλικό κλίμα κατά την διάρκεια του μαθήματος.
Της προσφέρει ικανοποιήση η συνεισφορά στην πνευματική ανέλιξη των μαθητών της. Στόχος της δεν είναι μόνο οι αποτελεσματικές επιδόσεις των μαθητών στο μάθημα των Αγγλικών, αλλά κυρίως η συμβολή στην ανάπτυξη διαφόρων χαρακτηριστικών των παιδιών μέσω των μαθημάτων, όπως η υπευθυνότητα, η οργάνωση, ο σεβασμός, η συνέπεια, η μεθοδικότητα και η αυτοπεποίθηση.
Αρχικά, ακούει τους γονείς του μαθητή (σε περίπτωση που είναι μικρή η ηλικία του) αλλά και τον ίδιο σχετικά με το τι επιθυμεί να επιτύχει μέσω αυτών των μαθημάτων μαζί της. Έπειτα, από τα πρώτα κιόλας μαθήματα, η καθηγήτρια βρίσκεται στην κατάσταση που μπορεί να αναγνωρίσει τις δυνατότητες του μαθητή, είτε μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ επιπέδου Αγγλικών που θα έχει προετοιμάσει η ίδια, είτε μέσω της εμπειρίας της καθώς θα κυλούν τα αρχικά μαθήματα και αρχίζουν να φαίνονται οι γνώσεις του μαθητή. Κατά συνέπεια, είναι πολύ εύκολο για αυτή να δημιουργήσει στόχους που πρέπει να επιτευχθούν σύμφωνα με τις εκάστοτε εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή. Τέλος, καθώς η ίδια εκτός από την Αγγλική γνωρίζει την Γερμανική, Ισπανική και Ιταλική γλώσσα, της είναι ιδιαιτέρως κατανοητό σε ποιο σημείο γλωσσομάθειας πρέπει να εστιάσει με τους μαθητές και πώς να τους διευκολύνει σε κάποια ικανότητα που πιθανόν δυσκολεύονται (π.χ. Παραγωγή Προφορικού Λόγου/ Speaking).