Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Σταυρούλα Μαρία

έως 30 ετών
Γαλλική Γλώσσα και Φιλολογία
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κάτω Τούμπα, Θεσσαλονίκη
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Γαλλική Γλώσσα και Φιλολογία Επαληθευμένο
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές

Παραδίδονται μαθήματα Γαλλικών σε φιλόξενο χώρο, αλλά και κατ' οίκον, σε όλη τη Θεσ/κη, σε παιδιά και ενήλικες.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Έχω εργαστεί με μαθήτριες και μαθητές όλων των ηλικιών (δημοτικό εώς λύκειο και ενήλικες), με επιτυχίες στις εξετάσεις των γαλλικών εώς και το επίπεδο Dalf C1, με χρήση εγχειριδίου, αλλά και επιπλέον σημειώσεων και φωτοτυπιών (εντελώς δωρεάν για αυτούς) για εξάσκηση στο σπίτι (π.χ., φυλλάδια με θεωρία γραμματικής και γραμματικές ασκήσεις). Το μάθημα γίνεται σε φιλόξενο και άνετο χώρο, με μια μικρή βιβλιοθήκη, που οι μαθητές κι οι μαθήτριες μεγαλύτερων ηλικιών μπορούν να δανειστούν κάποιο γαλλικό βιβλίο που να τους ενδιαφέρει (ή οποιοδήποτε βιβλίο γραμματικής και λεξικά, για επιπλέον μελέτη)! Όσον αφορά τα μαθήματα μέσω Skype, χρησιμοποιούμε το εγχειρίδιο και δίνονται επίσης σημειώσεις και υλικό, που αποστέλλονται στον μαθητή μέσω μέιλ, πριν την ημέρα του μαθήματος.

Επαγγελματική Εμπειρία

-Φοίτηση με το πρόγραμμα σπουδών Erasmus στον τομέα της Γλωσσολογίας στο Université de Strasbourg - Πρακτική άσκηση σε προπτυχιακό επίπεδο στο 3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου, με μαθητές τις Ε' και ΣΤ' δημοτικού - Ιδιαίτερα μαθήματα εώς και το επίπεδο Dalf C1 (με δωρεάν επιπλέον υλικό)

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Διότι πρόκειται για μια παραγωγική διαδικασία, τόσο για τον/την διαδασκόμενο, -η, όσο και για τον/την διδάσκοντα, -ουσα. Δεν μελετά μόνο ο μαθητής, αλλά και εγώ, ούτως ώστε να προετοιμαστώ όχι μόνο για τη διδακτική ύλη, αλλά και για οποιαδήποτε απορία που ενδεχομένως προκύψει κατά τη διάρκεια του μαθήματος (πολιτισμικά στοιχεία, κλπ). Επιπλέον, η επαφή με τους μαθητές είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον κομμάτι για έναν διδάσκοντα, λόγω του χειρισμού που είναι αναγκαίος, βάσει της κάθε προσωπικότητας, αλλά και του ρυθμού που προχωράει ο κάθε μαθητής στην ύλη.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Οι εκπαιδευτικές του ανάγκες προκύπτουν μέσα απ΄τη διαδικασία του μαθήματος, με απορίες που θα θέσει ο ίδιος, αλλά κι από όσα παρατηρήσω εγώ στον γραπτό λόγο, στον προφορικό, αλλά και στην συμπεριφορά. Στην περίπτωση που ο μαθητής είναι σχολικής ηλικίας, ενημερώνω τους γονείς για οτιδήποτε προκύψει και βρίσκομαι σε επικοινωνία μαζί τους, ώστε να μου πουν και οι ίδιοι αν το παιδί αντιμετώπιζε και στο παρελθόν κάποια δύσκολία στα μαθήματά του. Με αυτόν τον τρόπο, θα επικεντρωθώ περισσότερο στο ζήτημα που χρειάζεται προσοχή.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές