Φιλόλογος με πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία, την εκπαίδευση δια ζώσης αλλά κι εξ αποστάσεως, την επιμέλεια και συγγραφή κειμένων, την ειδική αγωγή και τις μαθησιακές δυσκολίες, αναλαμβάνει την υποστήριξη μαθητών και φοιτητών κάθε τάξης και σχολής, με οργάνωση, συνέπεια κι αγάπη για το αντικείμενο.
Αναλαμβάνω την καθημερινή μελέτη των μαθητών και την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες.
Αναλαμβάνω την επιμέλεια φοιτητικών εργασιών, την εκπόνηση ή τη διόρθωση κάθε είδους εργασίας, εξαμήνου, πτυχιακής, διπλωματικής, εργασίες ΕΑΠ και κάθε άλλου Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ.
Γιατί αντλώ ευχαρίστηση μέσα από την ενασχόληση με το συγκεκριμένο αντικείμενο, επομένως αυτό με καθιστά πολύ καλή στη δουλειά μου. Διακατέχομαι από εξαιρετική υπομονή, επιμονή κι οργάνωση, ενώ φροντίζω να ενημερώνομαι διακρώς γύρω από τον κλάδο μου και την εκπαίδευση γενικότερα, ώστε να είμαι χρήσιμη κι αποτελεσματική. Τέλος, δε βλέπω το αντικείμενο αυτό μονάχα σα δουλειά, αλλά σαν μια εποικοδομητική συναναστροφή από τη οποία εποφελείται τόσο ο μαθητής, όσο κι ο εκπαιδευτικός.
- Φιλόλογος σε ιδιαίτερα μαθήματα και εκπαιδευτικός σε φροντιστηριακό όμιλο
- Αρθρογράφος στο ηλεκτρονικό περιοδικό Φιλόλογος ΕΡΜΗΣ
- Συνεργασία με το πανεπιστημιακό φροντιστήριο
- Συγγραφή ψηφιακών βοηθημάτων για site
- Εκπόνηση και επιμέλεια φοιτητικών εργασιών
Γιατί μου αρέσει ιδιαίτερα να συλλέγω γνώσεις και μεθόδους με τις οποίες μπορώ να βοηθήσω κάθε μαθητή, ανεξαρτήτως των ελλείψεων ή του προηγούμενου ενδιαφέροντος του για το αντικείμενο. Κάθε μαθητής για μένα είναι ξεχωριστός και θεωρώ πως μπορώ να ανακαλύψω πως μπορώ να κινήσω το ενδιαφέρον καθενός. Η διαδικασία της εκπαίδευσης αποτελεί για εμένα κάτι γοητευτικό και μου δίνει τη δυαντότητα να νιώθω διαρκώς χρήσιμη.
Μέσω μια σύντομης συζήτησης, η οποία εκλαμβάνεται από το μαθητή σαν φιλική κι όχι εξεταστική, αντιλαμβάνομαι κατά πόσο του αρέσει το αντικείμενο, κι αν δεν του κινεί το ενδιαφέρον, προσπαθώ να ανακαλύψω τι είναι αυτό που τον αποθαρρύνει. Έπειτα, ακολουθεί μια μικρή επανάληψη με κατατοπιστικές ερωτήσεις, ώστε να βρω τα σημεία στα οποία υστερεί ο μαθητής, αυτά που τον κάνουν να νιώθει πιο άνετα κι αυτά που θέλει ο ίδιος να βελτιώσει. Το μάθημα γίνεται πάντα με τρόπο που κινεί διαρκώς την προσοχή του μαθητή, χωρίς να κουράζει ή να γίνεται βαρετό. Στόχος μου παραμένει να μην νιώσει ο μαθητής ότι βρίσκεται σε ένα αυστηρό περιβάλλον τάξης, ή ότι λογοκρίνεται ή εξετάζεται για ό, τι λέει.