Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Επαμεινώνδας Μεγαπάνος

31 ετών
MPhil Human Evolutionary Studies
BSc (Hons) Zoology - Extended Degree
Πτυχία
University of Cambridge
Master - MPhil Human Evolutionary Studies 2021 Επαληθευμένο
Anglia Ruskin University
Πτυχίο - BSc (Hons) Zoology - Extended Degree 2016 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Είμαι απόφοιτος ζωολογίας (προπτυχιακό) και εξελικτικής/βιολογικής ανθρωπολογίας (μεταπτυχιακό) απο αγγλικά πανεπιστήμια, και διδάσκω βιολογία από το 2018.

Προσφέρω online ιδιαίτερα για IGCSE (Edexcel & Cambridge), IAL (GCE) και IB Diploma (SL & HL). Σε φοιτητές μπορώ να προσφέρω γενική υποστήριξη με πανεπιστημιακές εργασίες.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Έχει πλέον αποδειχθεί ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει εξελιχθεί για να απορροφά και να αναλύει πληροφορίες, ιδίως όταν βρίσκεται σε περιβάλλον αποδοχής και ενθάρρυνσης. Η διδακτική μου εμπειρία στηρίζεται σε δύο πυλώνες: την άρτια επιστημονική κατάρτιση και τη δυνατότητα για θετική βιωματική παρακίνηση. Ο μαθητής για να μπορέσει να συλλάβει και να οικειοποιηθεί δύσκολες έννοιες και ερευνητικά πορίσματα πρέπει να νιώθει ότι τον αφορούν και ότι είναι μέρος της ανθρώπινης εμπειρίας του. Οι μεθόδοι που χρησιμοποιώ έχουν κεντρικό στόχο τη καλλιέργεια της εξερεύνησης διανοητικά και συναισθηματικά.

Ως ερευνητής-δάσκαλος με ποικίλη εμπειρία πραγματικής επιστημονικής έρευνας, θεωρώ κρίσιμη τη βιωματική προετοιμασία μαθητών για τις συνθήκες που συναντούν ή θα συναντήσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αντί της εξαντλητικής και άγονης αποστήθισης. Υποστηρίζω και παροτρύνω λοιπόν τον μαθητή τόσο στην καλλιέργεια δημιουργικής και κριτικής σκέψης, στην ανάπτυξη ικανοτήτων μαζί και με την απαραίτητη κουλτούρα που χρειάζεται ο μαθητής να βελτιώνεται και να γίνεται και ο ίδιος και οι γνώσεις του το αντικείμενο της παρατήρησής του, κάτι που θεωρώ αναγκαίο για τη ζωή μέσα στην επιστήμη αλλά και εν γένει για την ίδια τη ζωή.

Επαγγελματική Εμπειρία

Ως ερευνητικός βιολόγος, διαθέτω προϋπηρεσία σε πολλά πεδία. Από εργαστήρια μοριακής βιολογίας και διαγνωστικά κέντρα, σε εργασία πεδίου στην Αφρική και Λατινική Αμερική όπου ταξίδεψα και δραστηριοποιήθηκα ερευνητικά καθώς και ανάλυση γονιδιωμάτων με βιοπληροφορικά μοντέλα.

Στο πλαίσιο της ύλης του IGCSE και IB Diploma έχω διδάξει σε πλήθος Ελλήνων μαθητών. Η επαφή μου μαζί τους και τα αποτελέσματα που έφεραν στις εξετάσεις τους καθώς και οι σχέσεις που ανέπτυξα με τους γονείς των παιδιών πιστοποίησαν αυτό που νιώθω, τη μεταδοτικότητά μου και την αγάπη μου για τη μάθηση.

Η ιδιαίτερη διεπιστημονική φύση της βιολογίας την οποία κατέχω θεωρητικά, ερευνητικά και πειραματικά καθώς και οι σπουδές μου σε διεθνώς ανταγωνιστικό ακαδημαϊκό περιβάλλον με καθιστούν τον καθ’ ύλην αρμόδιο να μεταδώσω τις γνώσεις μου στους Έλληνες μαθητές. Ιδίως σήμερα οι μαθητές δεν χρειάζονται μόνον γνώσεις που προκύπτουν από τα σχολικά εγχειρίδια αλλά και ένα πρότυπο καθηγητή που θα λειτουργήσει ως παράδειγμα για την ακαδημαϊκή περιέργεια τους και την επιθυμία τους για εξέλιξη.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Το ενδιαφέρον μου για τη διδασκαλία γεννήθηκε παράλληλα με τις ακαδημαϊκές μου έρευνες στη μελέτη της νοημοσύνης πρωτευόντων θηλαστικών, και την εξέλιξη των γνωστικών δεξιοτήτων που χαρακτηρίζει το ανθρώπινο είδος. Είναι στον πυρήνα των ενδιαφερόντων μου να μεταδώσω όσα γνωρίζω και να αξιοποιήσω τις γνώσεις μου για τον ανθρώπινο εγκέφαλο που έχει απεριόριστες δυνατότητες.

Παράλληλα, η απαιτητική φύση του ακαδημαϊκού χώρου καλλιέργησε ένα ισχυρό κίνητρο για τη συνεχή βελτίωση των δικών μου ικανοτήτων μάθησης. Τις γνώσεις της βιολογίας έκτοτε τις διασταύρωσα με τις άλλες πηγές των ενδιαφερόντων μου, τη συγκριτική ψυχολογία και τις παιδαγωγικές επιστήμες.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Έχω μια αρχή να μην χρεώνω το πρώτο μάθημα και αυτό δεν είναι διαφημιστικό κόλπο. Η πρώτη γνωριμία με έναν μαθητή αποτελεί για μένα μια σημαντική συνάντηση. Στόχος δεν είναι να τον γεμίσω με άπειρη διδακτική ύλη. Δεν μπορούμε να διδαχτούμε αν στοιχειωδώς δεν προϋπάρξει συμπάθεια. Η έγνοια μου είναι η κατανόηση της προσωπικότητας του μαθητή και τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του.

Επιπλέον, στόχος μου είναι να καλλιεργηθεί ένα περιβάλλον άνεσης στο οποίο ο μαθητής να μπορεί να συζητήσει σε βάθος τα κενά και τυχόν ανασφάλειες που έχει με την ύλη. Με κάθε μαθητή καταρτίζουμε από κοινού ένα προσωπικό πρόγραμμα βασισμένο στις ανάγκες του.

Σε δεύτερη φάση, επικεντρώνομαι στην ανάλυση της ακαδημαϊκής απόδοσης του μαθητή προκειμένου να εντοπιστούν αδυναμίες ή δυσκολίες ή λιγότερο εμφανείς ανάγκες που δεν θα πρέπει να περάσουν απαρατήρητες. Στόχος μου είναι ο μαθητής να αντιμετωπίζεται μέσα στην ολότητά του.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Προετοιμασία για διαγωνισμούς
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση για γκρουπ

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές