Διδάσκω την Αγγλική και Γαλλική γλώσσα κατ´οίκον, online και σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών, σε μαθητές ανηλίκους και ενηλίκους από 7 έως 60 ετών.
Είμαι πτυχιούχος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (ΕΚΠΑ), με σπουδές και στο Παρίσι και κάτοχος CPE με άδεια διδασκαλίας. Είμαι επίσης κάτοχος αγγλόφωνου Master στο International Marketing (ΟΠΑ). Επιπλέον, είμαι πτυχιούχος του προγράμματος κατάρτισης στον τομέα της μετάφρασης με γλώσσα εργασίας τα αγγλικά (κέντρο metaφράση). Έχω εργαστεί ως μεταφράστρια στις προαναφερθείσες γλώσσες, είτε μέσα σε επιχειρήσεις, είτε ως ελεύθερη επαγγελματίας.
Αναλαμβάνω μάθητες όλων των επιπέδων για αγγλόφωνα (FCE-CAE-CPE-ECCE-ECPE-IELTS-LRN κ.ά.) και γαλλόφωνα πτυχία (DELF-DALF-SORBONNE), για βελτίωση επίδοσης στο σχολείο και για τα ειδικά μαθήματα Αγγλικών και Γαλλικών των Πανελληνίων Εξετάσεων. Αναλαμβάνω επίσης μαθητές που επιθυμούν τη βελτίωση της γλωσσικής τους δεινότητας για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους.
- Μεθοδική προετοιμασία σε όλα τα πτυχία (έμφαση στην γραμματική προσέγγιση και στη γραπτή και προφορική έκφραση)
- Παροχή δωρεάν συμπληρωματικού διδακτικού υλικού (παλαιότερα θέματα εξετάσεων, τεστ, αναλύσεις λογοτεχνίας, συμπληρωματικές ασκήσεις και θεωρία)
- Παράδοση online μαθημάτων (πολυετής εμπειρία)
- Τιμές από 14€ έως 20€ την ώρα ανάλογα με το επίπεδο (ειδικές τιμές σε γκρουπ 2 ατόμων και άνω)
- Ποσοστό επιτυχίας σε εξετάσεις όλων των επιπέδων: 97%
Εφόσον έχω υπάρξει και η ίδια πολλές φορές μαθήτρια ξένων γλωσσών, θεωρώ αναπόσπαστο κομμάτι του μαθήματος να υπάρχει ποικιλία και οι μέθοδοι για τον κάθε μαθητή να είναι εξατομικευμένες. Επομένως δίνω πολλή έμφαση σ'αυτό και σε συνδυασμό με την πολυετή μου εμπειρία προκύπτει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
-Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων κατ'οίκον (15 χρόνια)
-Εργασία σε κέντρο ξένων γλωσσών (1 διδακτικό έτος)
-Μεταφράσεις σε διαφόρων ειδών κείμενα (από και προς Αγγλικά-Γαλλικά-Ελληνικά) (13 χρόνια)
Η αγάπη μου για τις ξένες γλώσσες και η τόσο άμεση επαφή με ανθρώπους όλων των ηλικιών είναι οι βασικοί λόγοι που με έκαναν να επιλέξω τη διδασκαλία. Ο βασικότερος λόγος, όμως, είναι η αίσθηση ολοκλήρωσης που προσφέρει σε μένα και στους μαθητές μου η εξέλιξη τους σε πρακτικό και συναισθηματικό επίπεδο.
Η βάση για να αντιληφθώ το επίπεδο και τις ανάγκες ενός μαθητή βρίσκεται στη συζήτηση μεταξύ μας (και ενίοτε με το γονιό αν υπάρξει τέτοια ανάγκη). Έπειτα, σε αναγνωριστικά μαθήματα στα οποία χρησιμοποιώ υλικό με ασκήσεις και τεστ που με βοηθούν να έχω μια πληρέστερη εικόνα.