Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικής και γαλλικής γλώσσας ατομικά ή σε μικρές ομάδες μαθητών.
Η διδασκαλία περιλαμβάνει:
▪ Αξιοποίηση οπτικοακουστικού και διαδραστικού υλικού
▪ Εμπειρία στη διαδικτυακή διδασκαλία
▪ Δημιουργική απασχόληση σε μικρές ηλικίες
▪ Προετοιμασία για τις σχολικές εξετάσεις στο μάθημα των Αγγλικών και των Γαλλικών
▪ Υποστήριξη στην προετοιμασία για σπουδές στο εξωτερικό
Χρήσιμα έγγραφα: Άδεια διδασκαλίας από τον ΕΟΠΠΕΠ (αγγλική και γαλλική γλώσσα)
Η διδασκαλία της Αγγλικής και της Γαλλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε μαθητές διαφορετικών εθνικοτήτων μου πρόσφερε την εμπειρία να μπορώ να χειρίζομαι ξεχωριστές μαθησιακές καταστάσεις. Στη διδασκαλία επιλέγω να αξιοποιήσω, πέρα από τα εγχειρίδια, δικό μου οπτικοακουστικό υλικό που βοηθά τον μαθητή να εξοικειωθεί τόσο με τη γλώσσα όσο και με τον πολιτισμό της ξένης χώρας. Ο ζήλος μου και η διαρκής μελέτη της γλώσσας με κάνει να αγαπώ το επάγγελμά μου και επιδιώκω να μεταδώσω και στους μαθητές μου την αγάπη μου για τις ξένες γλώσσες μέσα από την επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα των λαών.
2018 - Σήμερα
Διδασκαλία Αγγλικών σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών (Περιστέρι, Αττική)
Διδασκαλία Γαλλικών σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών (Π. Φάληρο, Αττική)
2016–Σήμερα
Ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικής γλώσσας (Αθήνα)
Ιδιαίτερα μαθήματα γαλλικής γλώσσας (Αθήνα)
(Άδεια διδασκαλίας από τον ΕΟΠΠΕΠ (γαλλική και αγγλική γλώσσα))
2019–2019
Βοηθός εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας βαθμίδας Agrupamento de Escolas Madeira Torres, Λισαβόνα (Πορτογαλία)
Κύριες δραστηριότητες:
▪ Οργάνωση διδακτικού υλικού στη γαλλική γλώσσα
▪ Διδασκαλία γαλλικής γλώσσας σε τμήματα δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου
▪ Παρακολούθηση διδασκαλίας
▪ Οργάνωση και διεκπεραίωση εξετάσεων DELF επιπέδων Α2, Β1, Β2
Εγχειρίδια που χρησιμοποιήθηκαν: Des crêpes et des baguettes niveau A1.2, Francofolies 11 et Cahier d'activités, Francofolies 12.
Μέσα από τη διδασκαλία, επιδιώκω τόσο να μεταδίδω στους μαθητές μου τα γλωσσικά φαινόμενα της ξένης γλώσσας όσο και να τους εισάγω στον πολιτισμό και στην κουλτούρα της εκάστοτε γλώσσας-χώρας.
Μέσα από placement tests αλλά και από την επικοινωνία με τον μαθητή μου στα πρώτα μαθήματα, ανακαλύπτω τις εκπαιδευτικές του ανάγκες. Έτσι, ορίζω νέους στόχους για τον εκάστοτε μαθητή και έπειτα, μέσα από τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε, πλησιάζουμε με κοινή προσπάθεια το στόχο που έχουμε θέσει.