Καθηγητής Γερμανικών και Αγγλικών παραδίδει μαθήματα κατ'οίκον. Ομιλία/προφορά φυσικού ομιλητή και εμπειρία στη διδασκαλία και των δύο γλωσσών. Προσαρμογή στις ανάγκες κάθε μαθητή, ανάπτυξη υλικού με έμφαση τις αδυναμίες του μαθητή. Επικοινωνιακό μάθημα με βάση τις τελευταίες "τασεις" διδακτικής και μεθοδολογίας.
Η διδασκαλία με ενδιέφερε ανέκαθεν. Είχα όρεξη να μαθαίνω καινούρια πράγματα αλλά και να τα διδάξω σε άλλους. Αυτό με διευκόλυνε ως προς το τι θα ήθελα να ακολουθήσω επαγγελματικά. Επίσης οι ξένες γλώσσες ήταν αυτό που με ενδιέφεραν περισσότερο μιας και θεωρώ και σήμερα ότι σου ανοίγουν πολλές "πόρτες". Αυτός ο ζήλος λοιπόν δε με άφησε ποτέ να επαναπαυθώ και μονίμως ψάχνομαι για "καινοτομίες" στα μαθήματα μου. Φυσικά η μέθοδος ποικίλλει ανάλογα τις ανάγκες/το επίπεδο του μαθητή. Ενδεικτικά συμπεριλαμβάνεται η ομιλία ,εφόσον είναι δυνατόν, σε πολλά σημεία του μαθήματος, η γραμματική δε βασίζεται κυρίως στην αποστήθιση κανόνων αλλά οι μαθητές τους ανακαλύπτουν εμπειρικά, η προφορα αποτελεί κι αυτή αναπόσπαστο κομμάτι του μαθήματος καθώς προωθείται με ειδική τυπολογία ασκήσεων κ.α.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών "Polyglosso" (Παραρτήματα Καλλιθέας και Αγ. Ι. Ρέντη)
Ιδιαίτερα μαθήματα γερμανικών και αγγλικών (4ετής εμπειρία)
ΚΞΓ So easy (Παράρτημα Δάφνης)
MyLingoKids ( online - διδασκαλία σε παιδιά)
LingoGalaxy (διδασκαλία σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και εφήβους)
Γλωσσομάθεια (σχολείο ξένων γλωσσών με έμφαση στην βιωματική μέθοδο)
Τη διδασκαλία την έχω επιλέξει γιατί μου αρέσει να μεταδίδω γνώσεις όσο μπορώ σε ανθρώπους. Στοχεύω στο να εξελίσσομαι ώστε να μπορώ να διδάσκω στο μέγιστο ανεξαρτήτως μαθητή. Επίσης θα ήθελα να φέρω αλλαγές, όσο αυτό είναι δυνατό, στο ξενόγλωσσο μάθημα. Γι΄αυτο πρώτα προωθώ το γλωσσικό και μετά το εξετασοκεντρικό μάθημα. Σκοπός πάνω από όλα είναι να μπορούν να επικοινωνούν οι μαθητές μου αρχικά στην εκάστοτε γλώσσα και μετά να αποδεικνύεται αυτό από κάποιο πιστοποιητικό.
Με μαθητές που δεν ξεκινούν στο πρώτο επίπεδο θα χρησιμοποιήσω καποιο τεστ κατάταξης (placement test) ώστε να καταλάβω το επίπεδο. Μετά αν ο μαθητής δεν αποδίδει με τον τρόπο διδασκαλίας μου τότε αλλάζω. Δηλαδή θα χρησιμοποιήσω βιωματική εκμάθηση, οπτικοακουστικά μέσα κτλπ. ώστε να βρω τη μέθοδο που ταιριάζει περισσότερο στο μαθητή και με τη βοήθεια της οποίας επιτυγχάνεται περισσότερο η εκμάθηση.