Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ρόζα Άννα

έως 30 ετών
History of Art, Theory and Display
Art, Law and Economy
Ιστορίας και Εθνολογίας
Πτυχία
University of Edinburgh
Master - History of Art, Theory and Display 2019
International Hellenic University
Master - Art, Law and Economy 2016
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Πτυχίο - Ιστορίας και Εθνολογίας 2013
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού

Eίμαι η Άννα Ρόζα, με Ελληνοκαναδή υπηκοότητα και είμαι καθηγήτρια Αρχαίας και Νέας Ελληνικής Γλώσσας, καθώς και Ιστορικός Τέχνης. Έχω σχεδόν 10 (δέκα) χρόνια εμπειρία στη διδασκαλία Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Ιστορίας και 5 (πέντε) Δημοτικής Εκπαίδευσης, διδάσκοντας όλα τα μαθήματα. Εργάζομαι επίσης ως διαχειρίστρια διαδικασίας οργάνωσης εκθέσεων στο μουσείο Victoria and Albert στο Λονδίνο.

 Πέρα τούτων, ως αριστούχος δυο Μεταπτυχιακών Τίτλων απο Αγγλόφωνα Πανεπιστήμια, και δημοσιεύσεων στο Institute of Art and Law, έχω διδάξει Αγγλικά, και έχω άρτια βοηθήσει φοιτητές στην εκπόνηση εργασιών εξαμήνου και διπλωματικών διατριβών, είτε ελληνικών είτε (κυρίως) ξένων Πανεπιστημίων.

Ως μονιμος κατοικος του Λονδίνου, εχω τελειοποιήσει την αγγλική γλώσσα και αναλαμβάνω άμεσα μαθητές όλων των επιπέδων αγγλικών και όλων των τάξεων καθώς είμαι και διαθέσιμη να βοηθήσω στην εκπόνηση φοιτητικών εργασιών. Λόγω της τοποθεσίας , μπορώ να παραδιδω μαθήματα μονο ηλεκτρονικά. 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ως γονέας ή ως φοιτητής θα επέλεγα, έπειτα από πολύ έλεγχο, τον καθηγητή στον οποίo θα εμπιστευόμουν τη μόρφωση του παιδιού μου και την ακαδημαϊκή μου πορεία, αντίστοιχα. Επιπλέον, θα ήθελα αυτός ο καθηγητής/τρια να έχει χρόνια εμπειρία, να είναι υπομονετική, να έχει ενσυναίσθηση και αντίληψη της ψυχοσύνθεσης αυτού που διδάσκει. Σαφώς, για όλα αυτά τα προσόντα θα ήθελα ο υποψήφιος καθηγητής να μπορεί να τα αποδείξει.

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν, θεωρώ ότι είμαι κατάλληλη υποψήφια για να διδάξω, εφόσον έχω την κατάλληλη εμπειρία, γνώση, παιδεία και μεταδοτικότητα, όπως και προθυμία να αποδείξω τα προσόντα μου. Τέλος, είμαι ευπροσάρμοστη στα ωράρια των μαθητών και στις προτιμήσεις τους.

Επαγγελματική Εμπειρία

Διαχείριση και επίβλεψη διαδικασίας δημιουργίας εικαστικών εκθέσεων 

Victoria and Albert Museum, London 

Νοέμβριος 2022- Παρόν 

Υπεύθυνη Πωλήσεων και διαχείρισης  Γκαλερί 

Kapopoulos Fine Arts and Auction House , Αθήνα 

Φεβρουάριος 2020- Οκτώβριος 2022

Καθηγήτρια Αρχαίας και Ελληνικής Φιλολογίας, Ελεύθερος Επαγγελματίας                                    2010-Παρόν

Στόχος και Επίτευγμα

▪ Διδασκαλία μαθημάτων Δημοτικού

▪ Διδασκαλία της Αρχαίας και Ελληνικής Φιλολογίας σε αδύνατους και έμπειρους μαθητές (Λύκειο)  

Αρμοδιότητες

▪ Προετοιμασία και διδασκαλία διδαχθείσας ύλης προσαρμοσμένη με τις ανάγκες του κάθε μαθητή

▪ Εκμάθηση και εμβάθυνση στην ύλη των μαθημάτων με εβδομαδιαία τεστ προσομοίωσης

 ▪ Καλλιέργεια παιδείας και αυτοπεποίθησης  

▪ Κατεύθυνση επαγγελματικού προσανατολισμού

 ▪ Φύλαξη και δημιουργική απασχόληση

▪ Διαθεσιμότητα όλες τις ημέρες της εβδομάδας 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η διδασκαλία είναι ένα λειτούργημα που λίγοι το αντιλαμβάνονται. Μπορώ και γω να διακρίνω έναν καθηγητή που κάνει ιδιαίτερα ο οποίος δεν έχει μεταδοτικότητα αλλά και αυτόν που έχει όλα τα προσόντα να μεταλαμπαδεύσει τη σωστή γνώση, να αναπτύξει την κριτική σκέψη στα παιδιά και να τους μάθει τον πιο απλό και πιο δύσκολο συνάμα, στόχο: ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ. Αυτό που λείπει θεωρώ στις μέρες μας είναι να δίνουμε στα παιδιά τα κατάλληλα εφόδια ούτως ώστε να πορεύονται στην ενήλική τους ζωή με την αυτοπεποίθεση τούς και όχι εξαρτώμενοι από τους γονείς και καθηγητές.   Έχοντας κάνει τις κατάλληλες σπουδές και έχοντας περάσει απο ένα απο τα κορυφαία κολέγια της Αγγλίας (University of Edinburgh, Edinburgh College of Art), έχω πολύ υψηλά πρότυπα καθηγητών και η διδασκαλία τους μου δίδαξε τον παραπάνω σημαντικό στόχο. Γι' αυτό λοιπόν ήθελα να δω τον εαυτό μου ικανό καθηγητή, δίνοντας στα παιδιά αυτό που κάποτε σε μας έλειπε: κριτική σκέψη και κατάλληλη γνώση ώς όπλο για την ανάπτυξή μας.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για την κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, αρκεί ένα μάθημα, στο οποίο θα του κάνω ερωτήσεις προφορικές και γραπτές που έχω συντάξει εγώ μέσα απο την ύλη των μαθημάτων, καθώς και ερωτήσεις γενικής φύσεως και επαγγελματικού προσανατολισμού, για να καταλάβω το χαρακτήρα του.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Εκπόνηση εργασιών
Προετοιμασία για πανεπιστήμια εξωτερικού
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές