Παραδίδω μαθήματα φωνητικής, κλασικό και σύγχρονο τραγούδι, πιάνου και θεωρητικών. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν ασκήσεις διαφραγματικής αναπνοής και διαχείριση σώματος (ανατομία και κατανόηση της φωνητικής λειτουργίας του σώματος), σωστή τεχνική της φωνής, τεχνική μικροφώνου, σκηνική παρουσία (stage perfomance) και ρεπερτόριο. Υπάρχει δυνατότητα απόκτησης τίτλων σπουδών, μέσω συνεργασίας με αναγνωρισμένο Ωδείο, και εμπειρίας μέσα από συνεργασία με μουσικές σκηνές και συναυλιακούς χώρους (2-3 φορές τον χρόνο).
Ο μαθητής μαθαίνει να τραγουδάει σωστά αξιοποιώντας το μέγιστο των δυνατοτήτων του αντιλαμβάνοντας τη φωνή του ως ένα φυσικό "πνευστό" όργανο. Παρέχω πλήρη ηχητικό εξοπλισμό (κονσόλα, μικρόφωνα, ηχεία) καθώς και τη δυνατότητα ηχογράφησης του μαθήματας μέσω τεχνολογικών προγραμμάτων.
*Δωρεάν το πρώτο μάθημα-γνωριμία
*Δυνατότητα online μαθήματος με μειωμένη τιμή
*Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό & προσωπικές σημειώσεις
Οι μεθόδοι διδασκαλίας μου δεν περιορίζονται μόνο σε θεωρητικές γνώσεις αλλά και στην εμπειρία μου ως επαγγελματίας τραγουδίστρια σε αρκετά είδη τραγουδιού, και με δισκογραφία. Ο μαθητής μαθαίνει να τραγουδάει σωστά αξιοποιώντας το μέγιστο των δυνατοτήτων του αντιλαμβάνοντας τη φωνή του ως ένα "φυσικό πνευστό όργανο".
- 2015-2024: Εκπαιδευτικός σε Μουσικές Σχολές, Ωδεία, ΙΕΚ || Ιδιαίτερα μαθήματα κατ' οίκον
*Ελληνικό Ωδείο Αμαρουσίου
*Ωδείο Ορφέας Παγκρατίου
*Δημοτικό Ωδείο Ελληνικού-Αργυρούπολης "Ι. Μιχαλακέας"
*Ωδείο Φόρμιγξ
*IIEK City Unity
- 2010-2024: Performer με εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές, φεστιβάλ και ξενοδοχεία || Συμμετοχή σε δισκογραφικές δουλειές || Προσωπική δισκογραφία
Η επαγγελματική μου ενασχόληση ως ερμηνεύτρια με έκανε να θέλω να διδάξω τους τρόπους και τις μεθόδους που βοηθούν και μένα για την καλύτερη δυνατή ερμηνεία και τεχνική του τραγουδιού. Η επικοινωνία με τους μαθητές μου βασίζεται σε μια σχέση εμπιστοσύνης που με τον καιρό "χτίζουμε" την προσωπική απόδοση του καθ' ενός αποβάλλοντας το άγχος και το στρες της σκηνής.
Αρχικά, ήδη από το πρώτο μάθημα το οποίο αποτελεί τη πρώτη γνωριμία με τον μαθητή, θέτονται βασικά ερωτήματα για τον σκοπό της επιθυμίας του να ξεκινήσει μαθήματα μουσικής, πιάνο ή φωνητικής. Στη συνέχεια, μέσα από μια πρακτική εφαρμογή μπορώ να κατανοήσω το "επίπεδο" του μαθητή στη μουσική και τις "ανάγκες" που προκύπτουν ώστε να εστιάσω εξατομικευμένα (personalized learning) στη μάθηση που ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητευόμενων, λαμβάνοντας υπόψη τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά, χαρίσματα, ταλέντα, τις δεξιότητες, κλίσεις και επιθυμίες τους.