Είμαι ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΣ (Βαθμός πτυχίου: 9.02) απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση Γλωσσολογίας. Επίσης, ολοκλήρωσα φέτος με βαθμό άριστα 9.59 το μεταπτυχιακό "Σύγχρονες τάσεις στη Γλωσσολογία για Εκπαιδευτικούς" στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Παραδίδω -εδώ και 7 χρόνια- ιδιαίτερα μαθήματα (Έκθεση, Αρχαία, Λατινικά, Λογοτεχνία, Ιστορία) σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως. Αναλαμβάνω, επίσης, την προετοιμασία μαθητών της ΣΤ' Δημοτικού για τις εισαγωγικές εξετάσεις στα Πρότυπα Γυμνάσια. Τα τελευταία 4 χρόνια διδάσκω στο φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης Νέα Συμβολή στον Πειραιά.
Είμαι εργατικός και θέτω πάντα υψηλούς στόχους, προσπαθώντας να ξεχωρίζω σε οτιδήποτε αναλαμβάνω. Διαθέτω προσωπικές σημειώσεις, τις οποίες εμπλουτίζω και προσαρμόζω στο επίπεδο και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή. Το νεαρό της ηλικίας μου, σε συνδυασμό με τον επικοινωνιακό μου χαρακτήρα, με καθιστά πιο προσιτό και μου επιτρέπει να κατανοώ καλύτερα τους προβληματισμούς των μαθητών, με αποτέλεσμα την ειλικρινή και ουσιαστική επικοινωνία μας.
- 2021 - Σήμερα: Μεταπτυχιακό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο με τίτλο «Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς»
- 2019 - Σήμερα: Εργάζομαι στο φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης «Νέα Συμβολή» στον Πειραιά.
- 2018 - Σήμερα: Ιδιαίτερα και φροντιστηριακά μαθήματα (Έκθεση, Αρχαία, Λατινικά, Λογοτεχνία, Ιστορία) σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως (online). Προετοιμασία μαθητών Δημοτικού για εισαγωγικές εξετάσεις σε Πρότυπα Γυμνάσια
- 2018: Πρακτική Άσκηση (χρηματοδοτούμενη μέσω ΕΣΠΑ): Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά
- 2018: 6μηνη φοίτηση στο σουηδικό πανεπιστήμιο Lunds Universitet στα πλαίσια του προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών (Erasmus)
Προσωπικά συνδέω τη διδασκαλία με την επιθυμία μου να μοιραστώ τις γνώσεις που απέκτησα -και διαρκώς εμπλουτίζω- στα μαθητικά και πανεπιστημιακά μου χρόνια. Η διδασκαλία δεν πρέπει να είναι συνήθεια και ρουτίνα. Οι μαθητές/τριες χρειάζονται καθοδήγηση από νέους, καταρτισμένους ανθρώπους, με ιδιοσυγκρασία και τρόπο σκέψης εγγύτερα στη δική τους πραγματικότητα. Απαρχαιωμένες διδακτικές μέθοδοι και στείρες υποδείξεις από καθηγητές-φόβητρα δεν λειτουργούν και σίγουρα δεν εμπνέουν. Αναπτύσσοντας μια σχέση εμπιστοσύνης με τον/τη μαθητή/τρια, κάνουμε μαζί το πρώτο βήμα προς την κατάκτηση των στόχων του/της.