Δασκάλα με μεταπτυχιακό και εμπειρία στην παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων (δια ζώσης και διαδικτυακά) και διδασκαλία σε παιδιά όλων των ηλικιών του Δημοτικού με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Προετοιμασία για τα μαθήματα, εξάσκηση μέσω καινοτομικών πλατφορμών και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών.
Κάτοχος Πτυχίου παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης και Μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική αγωγή και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών. Διδασκαλία σε δημοτικά σχολεία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση τα έτη 2016-2020.
Εμπειρία από ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δημοτικού αλλά και σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Εμπειρία από διδασκαλία online παιδιών και εφήβων ελληνικών αλλά και εκμάθηση Γλώσσας.
Λόγω μεγάλης εμπειρίας πάνω στην διδασκαλία μαθημάτων Δημοτικού. Δουλεύω με καινοτόμα εκπαιδευτικά λογισμικά,όχι μόνο με απλό υλικό και αυτό δημιουργεί στους μαθητές την όρεξη και διάθεση να μάθουν περισσότερα πάνω στο. Διδακτικό αντικείμενο. Έχω μαθητές από Ελλάδα και Αμερική.
Επίσης, όσον αφορά την διδασκαλία μαθημάτων Ελληνικών σε ξένους και ξένων γλωσσών, λόγω εμπειρίας, η μάθηση είναι πιο στοχευμένη με πλούσιο υλικό.
Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων (δια ζώσης και διαδικτυακά) και διδασκαλία σε παιδιά όλων των ηλικιών του Δημοτικού με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Προετοιμασία για τα μαθήματα, εξάσκηση μέσω καινοτομικών πλατφορμών και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών.
Κάτοχος Πτυχίου παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης και Μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική αγωγή και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών. Διδασκαλία σε δημοτικά σχολεία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση τα έτη 2016-2020.
Εμπειρία από ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δημοτικού αλλά και σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Εμπειρία από διδασκαλία online παιδιών και εφήβων ελληνικών αλλά και εκμάθηση Γλώσσας σε Αμερική, Καναδά.
Η διδασκαλία είναι ένας τρόπος μετάδοσης της γνώσης,ένας τρόπος επικοινωνίας και ανταλλαγής γνώσης τόσο ακαδημαϊκής γνώσης όσο και ανθρώπινης γνώσης. Θεωρώ πως τόσο εγώ όσο και οι μαθητές μου έχουν να δώσουν και να πάρουν,το ίδιο και εγω. Αυτό είναι το πιο ισχυρό κίνητρο που μου δημιουργεί την ανάγκη να διδάσκω. Οι στόχοι κάθε φορά είναι διαφορετικοί και προσαρμόζονται ανάλογα με την περίπτωση.
Θα το αντιληφθώ σε συνδυασμό με την εμπειρία μου και με την διαδραστική επικοινωνία με τον μαθητή ή την μαθήτρια που θα έχω απέναντι μου. Έτσι,θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες για να συνεργαστούμε και να μάθουμε μαζί την νέα γνώση,να την οικοδομήσουμε μαζί.