Ονομάζομαι Λάζαρος Τολιάκης - Καυκιάς και είμαι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Πανεπιστημίου Πατρών. Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά για όλες τις τάξεις του δημοτικού, αναλαμβάνοντας τη μελέτη, την καθημερινή προετοιμασία και μαθησιακή υποστήριξη μαθητών, με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Θα χαρώ πολύ να συνεργαστούμε. Περιοχές: Παγκράτι, Βύρωνας, Καισαριανή, Ζωγράφου, Σύνταγμα, Αθήνα. Τιμή 7€ / ώρα.
Γιατί παρά το νεαρό της ηλικίας μου (23 χρονών), θεωρώ πως έχω αρκετά καλή εμπειρία στο επάγγελμα, αγαπώ πολύ τα παιδιά, είμαι πάρα πολύ οργανωτικός, φιλόδοξος, τελειομανής και θέλω να προσφέρω τα μέγιστα στο επάγγελμα. Έχω μεγάλη δίψα να πετύχω και να ξεφύγω από τα πρότυπα της συνηθισμένης διδασκαλίας, βάζοντας το δικό μου λιθαράκι στον τομέα της εκπαίδευσης.
Έκανα την πρακτική άσκησή μου στο τρίτο και στο τέταρτο έτος του Παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών τις περιόδους 2016-2017, 2017-2018. Την περίοδο 2016-2017 παρακολούθησα τη διδασκαλία και δίδαξα στην Ε' Δημοτικού στο 64ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών. Την περίοδο 2017-2018 παρακολούθησα τη διδασκαλία στην Ε' Δημοτικού, στο Πειραματικό σχολείο Πατρών, στο 9ο Δημοτικό σχολείο Πατρών εκείνη της Ε' Δημοτικού και στο 61ο Δημοτικό σχολείο Πατρών εκείνη της Β' Δημοτικού και στα δύο τελευταία σχολεία δίδαξα και στις συγκεκριμένες τάξεις. Έκανα ιδιαίτερα μαθήματα από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Ιούνιο σε παιδιά, ένα της Ε' Δημοτικού και ένα της Δ' Δημοτικού διαδικτυακά. Και από τα μέσα Σεπτεμβρίου κάνω ιδιαίτερα σε δύο παιδιά, ένα της Γ' Δημοτικού και ένα της Β' Δημοτικού.
Ήταν το όνειρό μου από παιδί. Όταν επέλεξα αυτό το επάγγελμα δεν είχα στο μυαλό μου κατά κύριο λόγο το να πλουτίσω από αυτό. Και μόνο στη σκέψη ότι θα βοηθήσω ένα παιδί να αισθανθεί καλά με τον εαυτό του και θα το κάνω να αντιληφθεί ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις δυσκολίες της ζωής του γενικότερα και όχι μόνο στις μαθησιακές του ανάγκες και ότι μπορεί να γίνει ένας χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία και θα πιστέψει στον εαυτό του, αυτό δεν συγκρίνεται με τίποτα στον κόσμο. Αυτός είναι ο δικός μου πλούτος. Και αυτό με κάνει να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Στόχος μου είναι η κορυφή. Θέλω κάθε μέρα να τα βάζω με τον εαυτό μου και να βελτιώνομαι όλο και περισσότερο. Με αυτό το επάγγελμα μπορώ να ασχολούμαι από το πρωί μέχρι το βράδυ γιατί είναι αυτό που αγαπάω. Κάθε μέρα μαθαίνω καινούργια πράγματα όπως όλοι μας, αλλά η αλήθεια είναι ότι στο επάγγελμά μου τα περισσότερα τα μαθαίνω από τα παιδιά. Ναι δουλειά του δασκάλου είναι η διδαχή. Ωστόσο, θεωρώ ότι και οι δάσκαλοι μαθαίνουν από τα παιδιά. Πώς να κρυφτείς άλλωστε από τα παιδιά; Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα...
Αυτό το καταλαβαίνει άμεσα ένας εκπαιδευτικός από την εμπειρία του. Μπορεί να είμαι νέος σε ηλικία, παρόλαυτα μπορώ να εντοπίσω πολύ γρήγορα και άμεσα τις αδυναμίες ενός μαθητή. Μέσα από τη συζήτηση μαζί του, τον τρόπο που ανταποκρίνεται στις καθημερινές απαιτήσεις του κάθε μαθήματος του σχολείου ξεχωριστά, τις μαθησιακές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζει (π.χ δυσλεξία) και γενικά την καθημερινή εμπειρία που θα έχω μαζί του. Φυσικά όλα τα προαναφερθέντα βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με την ψυχολογία του και το ποσοστό της κοινωνικότητάς του. Ο ρόλος του δασκάλου δεν έχει να κάνει μόνο με το να βοηθήσει τον μαθητή να βελτιωθεί στα μαθήματά του. Σε αυτόν συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας της ψυχολογίας, και της κοινωνικοποίησης του παιδιού. Άλλωστε αυτός είναι και στόχος του εκπαιδευτικού συστήματος. Το σχολείο προσπαθεί να εντάξει το παιδί στο περιβάλλον του, έτσι ώστε στο μέλλον να μπορέσει να ενταχθεί στην ευρύτερη κοινωνία και να συμβάλει στη βελτίωση αυτής.