Είμαι υποψήφιος διδάκτορας Νεότερης και Σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου ολοκλήρωσα με άριστα τόσο τις προπτυχιακές όσο και τις μεταπτυχιακές μου σπουδές. Η φοίτησή μου στα ανωτέρω προγράμματα μου προσφέρει πιστοποιημένη διδακτική επάρκεια φιλολογικών μαθημάτων τα οποία διδάσκω από το 2016 σε μαθητές δημοτικού-γυμνασίου-λυκείου. Ακόμα, παρέχω βοήθεια στην εκπόνηση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σεμιναριακών εργασιών ιστορίας καθώς και την επιμέλεια-διόρθωση κειμένων άλλων κλάδων των ανθρωπιστικών επιστημών.
Διαθέτω πολυετή πείρα στον τομέα της εκπαίδευσης λόγω της παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων από το 2016 μέχρι και σήμερα καθώς και στον τομέα της ιστορικής έρευνας λόγω της συμμετοχής μου στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών "Νεότερη και Σύγχρονη Ελληνική Ιστορία" του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (2018-2020).
Είμαι συνεπής, οργανωτικός και μεθοδικός αλλά κυρίως αναγνωρίζω πως κάθε μαθητής μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. Για τον λόγο αυτό, προσαρμόζω το υλικό και το ύφος του μαθήματος στις ιδιαίτερες ανάγκες -αδυναμίες και προτερήματα- του κάθε μαθητή με σταθερό προσανατολισμό την βελτίωση των επιδόσεών του, την διεύρυνση των γνωστικών του οριζόντων και την κινητοποίηση της γνωσιακής του περιέργειας.
Διεξαγωγή ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων από το 2016.
- Λόγω της αυτοβελτίωσης μέσω της διδακτικής διαδικασίας
- Λόγω της ευχαρίστησης από την πρόοδο ενός παιδιού από χρονιά σε χρονιά
- Λόγω της πεποίθησης ότι μια καλή σχολική παρουσία μπορεί να συνδυαστεί με την διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου χαρακτήρα.
- Αναφορικά με τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, για να τους εξοικειώσω με μεθοδολογίες μελέτης και έρευνας βοηθώντας τους στις δικές τους δουλειές, ώστε μετέπειτα να χειραφετηθούν ερευνητικά.
Η διεξαγωγή ενός μικρού κριτηρίου αξιολόγησης διαβαθμισμένης δυσκολίας στα πρώτα μαθήματα είναι συχνά ενδεικτικό των πιθανών κενών και εξατομικευμένων δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές.