Πτυχιούχος Τμήματος Βιολογίας Πανεπιστημίου Πατρών με βαθμό Άριστα (8,57) παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Βιολογίας, Χημείας και Φυσικής σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Παρέχω διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό και αναλαμβάνω εργασίες μαθητές Δημοτικού- Γυμνασίου -Λυκείου-Προπτυχιακούς Φοιτητές.
Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών με βαθμό Άριστα (8,57). Είμαι στο πρώτο έτος φοίτησης στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Βιοπληροφορική - Υπολογιστική Βιολογία" του ΕΚΠΑ.
Διαθέτω εις βάθος γνώση στην πλειονότητα των πεδίων της Βιολογίας, αλλά κυρίως στους τομείς της Βιοπληροφορικής, Μοριακής και Κυτταρικής Βιολογίας, Γενετικής και Φυσιολογίας. Επίσης, κατέχω άριστες γνώσεις στη Φυσική και τη Χημεία Γυμνασίου και Λυκείου.
Χειρίζομαι άψογα εργαλεία παραγωγής ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού, εφόδιο απαραίτητο για τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Πιο συγκεκριμένα χειρίζομαι με άνεση πλατφόρμες online διδασκαλίας, όπως το Skype, Zoom και Webex, αλλά και προγράμματα όπως το PowerPoint, Word, Excel, AWW App (διαδικτυακός πίνακας). Έτσι, μπορώ να προσαρμόσω τα χαρακτηριστικά του μαθήματος στις ατομικές ανάγκες του μαθητή και παράλληλα να του παρέχω διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό.
Διετής εμπειρία στην διδασκαλία Βιολογίας, Φυσικής και Χημείας σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου καθώς και προπτυχιακούς φοιτητές.
Ανέκαθεν έβρισκα τη διδασκαλία γοητευτική. διότι προσωπικά αντλώ τεράστια ικανοποίηση από την πρόοδο που σημειώνουν οι μαθητές, υπό την καθοδήγησή μου. Η διδασκαλία για εμένα είναι λειτούργημα, διότι εκτός από την επιστημονική γνώση που παρέχει, αναπτύσσει την κριτική σκέψη του μαθητή και το ήθος του. Κατά συνέπεια, το διδακτικό έργο είναι μια ενασχόληση που βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
Τα ιδιαίτερα μαθήματα επιτρέπουν την πιο προσωπική επαφή μαθητή - καθηγητή, δίνοντας την ευκαιρία στον τελευταίο να προσαρμόσει το μάθημα με βάση τις ανάγκες του μαθητή, και όχι το αντίστροφο. Η μαθητοκεντρική αυτή προσέγγιση της διδασκαλίας αποτελεί προτεραιότητα όσον αφορά την οργάνωση του μαθήματος το οποίο παρέχω. Πολύ σημαντικός για αυτό το σκοπό είναι ο ακριβής προσδιορισμός του επιπέδου του μαθητή με διαγνωστικές μεθόδους, όπως τεστ αξιολόγησης. Η επίτευξη της σωστής επικοινωνίας μαθητή-καθηγητή είναι κρίσιμη να επιτρέψει στο εκπαιδευτικό υλικό και τον τρόπο της διδασκαλίας να προσαρμοστούν στις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε μαθητή.