Ονομάζομαι Ράπτης Χρήστος και παραδίδω διδαδυκτιακά μαθήματα ρωσικών και αγγλικών στα επίπεδα Α1,Α2, Β1. Έχω bachelor στη διδασκαλία της ρωσικής γλώσσας ως ξένης από το και ειδίκευση στη Ρωσική Γλώσσα και Φιλολογία. Έχω εργαστεί ως διαδικτυακός καθηγητής επί ενάμιση έτη και στοχεύω στο να χτίζω ένα ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον που θα έχει ως κεντρικό άξονα τις μαθησιακές, ψυχοσυναισθηματικές, γνωσιακές δεξιότητες και ανάγκες κάθε μαθητή. Αυτό το διάστημα σπουδάζω διεθνή εκπαιδευτική πολιτική και έχω διαμορφώσει μια καλύτερη αντίληψη για τη διδασκαλία και τη σχέση μαθητή καθηγητή.
Είμαι φιλόδξος, σχολαστικός και πρόσχαρος. Γενικά φτιάχνω πάντα ένα πλάνο πριν από κάθε μου μάθημα, βέβαια η εμπειρία μου έδειξε πως το κάθε μάθημα θέλει και αυθορμητισμό και πλάνο. Νομίζω πως ένα από τα όμοφρα του να είναι κανείς δάσκαλος είναι το να συγχρονίζει την οργάνωση, με την απλή αυθόρμητη ροή, όπου θα υπάρχει χόρος για απλές ανθρώπινες συζητήσεις μεταξύ μαθητή και καθηγητή. Δε χρειαζόμαστε αυταρχικούς τύπους και τέτοιες απαρχαιωμένες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις του τύπου, ο δάσκαλος στέκεται πάνω από τον μαθητή. Όχι πάνω,αλλά δίπλα στον μαθητή είναι το σωστό.
Σχεδόν ενάμιση χρόνο. Η εμπειρία που έχω είναι πάνω στη διαδικτυακή διδασκαλία της ρωσικής και της αγγλικής γλώσσας ελληνόφωνων, από 12 εώς και 50 χρονών. Έχω λοιπόν εργαστεί με πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρούπ.
Αγαπώ να διδάσκω σε άτομα που έχουν αγάπη για τις ξένες γλώσσες, όπως και εγώ! Η διδασκαλία γλωσσών μου αρέσει πολύ επειδή συνδυάζει την ανάπτυξη χαρακτήρα, προσωπικότητας, οξυδέρκειας σε ένα νέο γλωσσικοπολιτσμικό πεδίο. Έχοντας αυτό ως άξονα, στη μεθοδολογία διδασκαλία που ακολουθώ, φροντίζω να συνδυάζω κάθε κομμάτι της γλώσσας που διδάσκω με την κριτική σκέψη που συνδέει τον μαθητή ως άτομο με τη γλώσσα που μαθαίνει και με την κουλτούρα πίσω από τη γλώσσα που μαθαίνει.
Με συνεχή προσεκτική επίβλεψη των μαθησιακών ιδιατιεροτήτων του κάθε μαθητή και με πολλές ασκήσεις επανάληψης επάνω στις τέσσερις γλωσσικές δεξιότητες (παραγωγή γραπτού λόγου, παραγωγή προφορικού λόγου, κατανόηση προφορικού λόγου, κατανόηση γραπτού λόγου). Επίσης ανά 3-4 μήνες παρέχω φόρμα αυτοαξιολογήσης επάνω στο τι έχει γίνει αντιληπτό σε όσα έχουν διδαχθεί και τί όχι.