Φοιτήτρια στο τμήμα πολίτικων μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με τετραετή εμπειρία στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δημοτικού γυμνασίου και Α’ Λυκείου στα μαθήματα των μαθηματικών και της φυσικής.
Έχω υπομονή αλλά και τρόπο να παρακινήσω τα παιδιά στο να μελετήσουν, ενώ κατά τη γνώμη μου τον μεγαλύτερο ρόλο έχει η μεταδοτικότητα και η επικοινωνία με το κάθε ένα από τα παιδιά ξεχωριστά, τα οποία σε συνδυασμό με τη γνώση, μπορούν να οδηγήσουν σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα
Έχω ασχοληθεί για τέσσερα χρόνια με την παράδωση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μεγάλο αριθμό παιδιών διάφορων ηλικιών (Δημοτικό έως και Α΄ λυκείου) στα μαθήματα των μαθηματικών και της φυσικής.
Η διδασκαλία προέκυψε πολύ νωρίς στη φοιτητική μου ζωή ως ένας τρόπος να έχω ένα εισόδημα κάνοντας ταυτόχρονα μία δουλειά η οποία με φέρνει σε επαφή με τις επιστήμες που με ενδιαφέρουν περισσότερο στα πλαίσια της διαπροσωπικής επικοινωνίας με παιδιά διαφόρων ηλικιών. Στην περίοδο που διανύουμε, η ανάγκη για καλή κατανόηση της διδαχθείσας ύλης είναι μεγαλύτερη από κάθε προηγούμενη χρονιά, και είναι ένα κενό το οποίο μπορώ να καλύψω
Σε ό,τι αφορά τα μαθησιακά κενά, το πρώτο μάθημα το οποίο θα είναι και δωρεάν, θα είναι αρκετά κατατοπιστικό σε σχέση με τις ελλείψεις και τις αδυναμίες του κάθε μαθητή.
Οι ανάγκες του παιδιού βέβαια δεν είναι μόνο μαθησιακές. Ο τρόπος με τον οποίο θα χρειαστεί να επικοινωνήσει κανείς τη γνώση σε ένα μαθητή, διαφέρει από παιδί σε παιδί και γίνεται λειτουργικός μέσα από την παρατήρηση του παιδιού ( πόσο συχνά χρειάζεται διάλλειμα, αν προτιμά να γράφει η να γίνεται προφορική παράδοση κλπ.) και την καλή σχέση με τον δάσκαλο.