Eκπαιδευτικός με πτυχίο ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος και μετεκπαίδευση πάνω στη διδασκαλία της ξενης γλώσσας καθώς και πείρα τριάντα ετών παραδίδει μαθήματα σε σπουδαστές όλων των επιπέδων συμπεριλαμβανομένων και επιπέδων πτυχίων Michigan, Cambridge και λοιπών.
Ανάμεσα στην πληθώρα των συναδέλφων εκπαιδευτικών που ειδικεύονται στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας ,πιστεύω ότι υπαρχουν ορισμένοι ισχυροί λόγοι για τους οποίους θα με προτιμούσαν οι σπουδαστές. Αρχικά ,το εκπαιδευτικό ίδρυμα από το οποίο από φοίτησα με διάκριση (Deree College) έχει την πρώτη θέση στην ιδιωτική τρίτο βάθμια εκπαίδευση και λειτουργεί πάνω από εκατον πενήντα χρόνια ,καταρτίζοντας ικανότατους επαγγελματίες ,που ειναι έτοιμοι να διεκδικήσουν διακεκριμένες θέσεις στην αγορά εργασίας (μαζί με τη θεωρητική γνώση προσφέρεται επίσης πρακτική εξάσκηση και σεμινάρια ) . Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο θα με προτιμούσε ένας εκπαιδευόμενος ,είναι η πολυχρονη πείρα μου . Βρίσκομαι ενεργή στο χώρο της εκπαίδευσης για τριάντα χρόνια .Έχω διδάξει άτομα που καλύπτουν όλο το ηλικιακό φάσμα ,καθώς και όλες τις εκπαιδευτικές δεξιότητες αλλά και ιδιαιτερότητες . Μπορώ να στηρίξω ένα σπουδαστή από τα πρώτα στάδια εκμάθησης της γλώσσας ,και να τον οδηγήσω με επιτυχία μέχρι την απόκτηση του πτυχίου Εργάζομαι με απόλυτη σοβαρότητα και συνέπεια . Συνθέτω το δικό μου υλικό που ειναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του μαθήματος .Η μεθοδολογία μου έχει ευελιξία και μπορεί να αναπροσαρμοστεί για να εντάξει νέους στόχους ,όταν η περίσταση το απαιτήσει ,κάτι που συμβαίνει συχνά με τους ενήλικες (νέο πόστο εργασίας με συγκεκριμένες γλωσσικές απαιτήσεις ) Για τους παραπάνω λόγους πιστεύω ότι αξίζω μια από τις πρώτες θέσεις ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς που προβάλλονται από την συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Από το εκπαιδευτικό έτος 1990-1991 ως και σήμερα ,διδάσκω στον φροντιστηριακό χώρο και σε αυτόν των ιδιαίτερων μαθημάτων Κατα τη διάρκεια αυτών των τριάντα ετών στην εκπαίδευση της ξένης γλώσσας ,μου έχουν ανατεθεί ομάδες σπουδαστών που ανήκουν σε ολα τα ηλικιακά χάσματα :Από μαθητές στις πρώτες τάξεις του δημοτικού ,ως ενήλικες που στοχεύουν στην απόκτηση πτυχίου κι ακόμη εργαζόμενους σε εταιρείες που χρειάζονται κατάρτιση κι εξειδίκευση σε συγκεκριμένους τομείς (business English).Ως εκ τούτου ,τα παραπάνω μου έχουν τονώσει την άνεση στην επικοινωνία με άτομα όλων των ηλικιών και την επίτευξη κάθε είδους στόχων που αφορούν την ξένη γλώσσα.
Η διδασκαλία υπάγεται στην κατηγορία των λειτούργημα των και όχι των επαγγελμάτων Σπάνια θα αποφασίσει καποιος να μπει στο χώρο της εκπαίδευσης ,έχοντας σαν πρωταρχικό στόχο τα οικονομικά ωφέλη . Πιστεύω ακράδαντα ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι άτομα με όραμα .Με δίψα και όρεξη για να μεταφέρουν τη γνώση τους στους μαθητές τους Και όχι μόνο αυτό Επιθυμούμε να ‘σμιλεύσουμε ‘ ψυχές ,σύμφωνα με το ποίημα . Γιατί τι ωραιότερο απο το να καταφέρεις να στηρίξεις το μαθητή σου και να τον οδηγήσεις στο δρόμο της γνώσης ,αλλά και γίνεις πρότυπο σκέψης και καθοδηγητής του . Αυτή είναι η πεμπτουσία της διδασκαλίας και γι'αυτό την επέλεξα.
Πιστεύω ότι τρεις παράγοντες παίζουν ρόλο στην ανάπτυξη της ικανότητας αναγνώρισης των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή. Πρώτον η κατάρτιση του εκπαιδευτή .Γιαυτο το λογο έχω την ανάλογη κατάρτιση ,που αποτελείται από πανεπιστημιακό τίτλο πάνω στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας ,μαζί με επιπλέον μαθήματα στην εκπαιδευτική και αναπτυξιακή ψυχολογία καθώς επίσης και σεμινάρια μεθοδολογίας .Επιπλέον έχω κάνει ένα κύκλο μεταπτυχιακής εκπαίδευσης on line που αφορά τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες ,κάτι που συναντάμε όλο και συχνότερα στον τομέα της διδασκαλίας Ο δεύτερος παράγοντας που κατα τη γνώμη μου συμβάλλει στην επιτυχή αναγνώριση των αναγκών του σπουδαστή ειναι το γεγονός ότι δεν έχω σταματήσει να μπαινω σε τάξη ως μαθήτρια, είτε πρόκειται για να μάθω μια ξένη γλώσσα η για να παρακολουθήσω εργαστήρια και σεμινάρια. Αυτό με βοηθά να βλέπω και από τη σκοπιά του μαθητευόμενου. Τέλος ,λόγω χαρακτήρα ,διαθέτω οξεία ικανότητα ενσυναίσθησης και εντοπισμού των δεξιοτήτων αλλά και των αναγκών του σπουδαστή.