Αριστούχος απόφοιτος τμήματος Φιλοσοφίας, με μεταπτυχιακό στην Ηθική Φιλοσοφία του Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών παραδίδει φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αρχαία ελληνική γραμματεία και στα μαθήματα ιστορίας Λυκείου και Γυμνασίου. Πρώτο μάθημα δωρεάν. Παροχή διδακτικού υλικού και on-line διδασκαλία. Επιπλέον παρέχεται βοήθεια σε φοιτητές φιλοσοφικών ή κοινωνιολογικών σχολών μέσω ιδιαίτερων ή συγγραφής εργασιών.
-Κειμενοκεντρική προσέγγιση των παραθεμάτων Ιστορίας: παραδίδεται υλικό πρωτογενών πηγών Ιστορίας Γ' Λυκείου και αναλύονται διεξοδικά όλες οι μορφές ασκήσεων που ενδέχεται να εξεταστούν στις πανελλαδικές ( κείμενα και μέθοδοι ανάλυσής τους, στατιστικοί πίνακες
- Εξατομικευμένη διδασκαλία ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή και το επίπεδό του: μέσω προκαταρκτικών ασκήσεων και τεστ διαπιστώνεται το επίπεδο γνώσης του μαθητή και οι αδυναμίες του ώστε να καλυφθούν κενά που ενδεχομένως υπάρχουν άμεσα.
-Παιδαγωγική προσέγγιση στη μάθηση: κινητοποίηση των μαθητών μέσω ξεκάθαρων στόχων οι οποίοι πρέπει να επιτευγχθούν και βαθμιαία προσέγγιση της ύλης με τρόπο που δεν θα πιέσει τον μαθητή και τη διάθεση του.
- Οργάνωση της ύλης των Αρχαίων Ελληνικών: συχνές επαναλήψεις γραμματικής και συντακτικού και παροχή διδακτικού υλικού με ασκήσεις και πίνακες ρημάτων και δύσκολων φαινομένων.
- Παροχή βοήθειας για μαθήματα αρχαίας, νεότερης και σύγχρονης φιλοσοφίας, καθώς και για μαθήματα κοινωνικών σχολών.
Φροντιστήριο Έλυτρον και Σύμβολο
Καθηγητής σε ΙΕΚ
Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων
Στόχος μου είναι ο μαθητής να προσεγγίσει τα μαθήματα μέσω σταδιακών ασκήσεων που θα προσαρμόζονται στις ανάγκες, τις ιδιαιτερότητες αλλα και τις ελλείψεις του κάθε μαθητή και μαθήτριας. Τα μαθήματα της ιστορίας διδάσκονται κειμενοκεντρικά και με αρκετές ιστορικές πηγές, το ίδιο και τα μαθήματα των αρχαίων όπου η ύλη θα επαναλαμβάνεται συχνά (γραμματική- συντακτικό) ώστε να αποκτήσει ο μαθητής τα κατάλληλα εργαλεία για την ανάλυση του αγνώστου κειμένου αλλά και του γνωστού.
Μέσω διαδοχικών τέστ και αρχικών ασκήσεων αλλά και προφορικών εξετάσεων θα αξιοληθούν οι δυνατότητες αλλά και οι ελλείψεις ενός μαθητή, λαμβάνοντας όμως υπόψιν και τον χρόνο και τις ιδιαίτερες συνθήκες όπου διαβιεί και μπορεί να διαθέσει. Σε κάθε περίπτωση η επιτυχία είναι το ζητούμενο.