Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
έως 30 ετών
Αθήνα, Παγκράτι
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Παραδίδονται μαθήματα ακουστικής και λαϊκής κιθάρας καθώς επίσης και μαθήματα τρίχορδου μπουζουκιού. Στόχος των μαθημάτων είναι η ευκολία στον χειρισμό του οργάνου και η κατανόηση της θεωρίας της μουσικής στο πως αυτή βρίσκει εφαρμογή σε ό,τι  θέλουμε να παίξουμε.

Τα μαθήματα είτε στην κιθάρα είτε στο μπουζούκι περιλαμβάνουν: 

~ εξέλιξη τεχνικής στο όργανο.

•Ασκήσεις δακτύλων αριστερού χεριού.

•Ασκήσεις πένας.

•Αρμονικές και ρυθμικές ασκήσεις.

•Αρπέζ συγχορδιών.

•Ανάπτυξη ακουστικών ικανοτήτων       

~ Θεωρία της μουσικής.

•Κλίμακες.

•Λαϊκή δρόμοι, μακάμ.

•Ρυθμοί.

•Συγχορδίες.

•Εναρμόνιση.                                          

~ Ρεπερτόριο.

•Τραγούδια, ορχηστρικές συνθέσεις.

•Πρώτες/δεύτερες φωνές.

•Συνοδεία.         

(Στα μαθήματα παρέχονται προσωπικές σημειώσεις και βίντεο με το υλικό που θα χρειαστεί ο μαθητής για μελέτη)

Δύο λόγια για εμένα,

Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μουσική από την ηλικία των 7 ετών με σπουδές κλασικής κιθάρας και θεωρίας της μουσικής στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας. Συνέχισα με την κιθάρα που είχα σαν κύριο όργανο ως μαθητής στο Μουσικό Σχολειο Δράμας από όπου και αποφοίτησα. Εκεί ήρθα σε επαφή και με πολλά είδη μουσικής (κλασική, ρεμπέτικη, παραδοσιακή, έντεχνη, λαϊκή κ.α) συμμετέχοντας στις ορχήστρες και χορωδίες του σχολείου.

Στη συνέχεια ασχολήθηκα και επαγγελματικά με τη μουσική κάνοντας live εμφανίσεις στην πόλη της Πάτρας όπου και έζησα για 5 χρόνια ως το τέλος των σπουδών μου στο Τμήμα Επιστήμης Υλικών του Πανεπιστημίου Πατρών. 

Τα τελευταία χρόνια ζω στην Αθήνα και ασχολούμαι με τη μουσική επαγγελματικά κάνοντας live εμφανίσεις, projects και ιδιαίτερα μαθήματα. Συνεχίζω τις σπουδές κλασικής κιθάρας (τάξη διπλώματος) στο ωδείο "Μουσική Πράξη" και έχω υπάρξει μαθητής ακουστικής κιθάρας του σολίστα Δημήτρη Λάππα. Επίσης έχω συμμετάσχει για 2 χρόνια στο εργαστήριο λαϊκής κιθάρας του Γιάννη Παπαγεωργίου καθώς και σε σεμινάρια μπουζουκιού και λαϊκής ορχήστρας του Μανώλη Πάππου. 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Αρχικά πιστεύω πως η διδασκαλία ενός οργάνου και γενικότερα η εκπαίδευση στη μουσική λειτουργεί αμφίδρομα και εξελικτικά από τη πλευρά του μαθητή αλλά και από τη πλευρά του δασκάλου. Ο τρόπος που λειτουργώ είναι να βρίσκω τις ανάγκες που έχει ο κάθε μαθητής και να προσαρμόζω όλο το πρόγραμμα διδασκαλίας πάνω σε αυτές, τους ρυθμούς του και την προσωπικότητά του.

Στόχος μου είναι η μουσική εξέλιξη των μαθητών μου πάνω στο όργανο αλλά και σε γενικότερο πλαίσιο. Γνωρίζω αρκετές από τις δυσκολίες που είναι πιθανό να αντιμετωπίσει κάποιος προσπαθώντας να μάθει μουσική καθώς έχω περάσει από αυτά τα στάδια. Σκεπτόμενος ως μαθητής καταλαβαίνω πως πρέπει να βοηθήσω κι εγώ από τον ρόλο μου σαν δάσκαλος ώστε να υπάρχει συνεχής βελτίωση και εξέλιξη στο όργανο.  

Επαγγελματική Εμπειρία

Από τα σχολικά μου χρόνια είχα ξεκινήσει τις εμφανίσεις σε τοπικά φεστιβάλ και εκδηλώσεις της Δράμας παίζοντας μουσική  είτε ως μέλος μεγάλης ορχήστρας (κιθάρα ακουστική, κιθάρα ηλεκτρική και μπαγλαμά) είτε με μικρά σχήματα τριών – τεσσάρων ατόμων. Έπειτα, στα φοιτητικά μου χρόνια, δραστηριοποιήθηκα κυρίως σε φοιτητικά μαγαζιά παίζοντας με μικρά σχήματα (τριών ή τεσσάρων ατόμων) και με ευρύ ρεπερτοριακό φάσμα (έντεχνο, παραδοσιακό, ρεμπέτικο, λαϊκό) ως κιθαρίστας και τραγουδιστής.

Από τον Σεπτέμβρη του 2020 ζω στην Αθήνα και δουλεύω ως μουσικός σε διάφορα μαγαζιά του κέντρου και εκτός Αθηνών ή σε συναυλίες οργανωμένες από τους μουσικούς που συνεργάζομαι είτε με κιθάρα είτε με μπουζούκι. Τα καλοκαίρια δραστηριοποιούμαστε σε νησιά όπως η Σύρος και η Ικαρία καθώς και στην υπόλοιπη Ελλάδα σε φεστιβάλ, λάιβ εκδηλώσεις και μουσικές σκηνές.

Ασχολούμαι με τη διδασκαλία της κιθάρας τα τελευταία 4 χρόνια και του τρίχορδου μπουζουκιού τον τελευταίο χρόνο, με μαθητές από όλες τις ηλικίες (παιδιά δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου, φοιτητές, ενήλικες) και για διαφορετικά είδη και τεχνοτροπίες της κιθάρας (ακουστική, λαϊκή, κλασική).

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Θεωρώ πως η μουσική είναι κάτι που πρέπει να μοιράζεται με πολλούς τρόπους. Ένας από αυτούς είναι και η διδασκαλία. Αυτό που έχω καταλάβει από τα χρόνια που ασχολούμαι με αυτή είναι πως μέσω αυτής υπάρχει εξέλιξη και από τις δύο μεριές. Από τη μία ο μαθητής μαθαίνει κάτι καινούριο και είτε μπαίνει στον κόσμο τα μουσικής, εάν είναι αρχάριος, είτε βελτιώνει κάποια στοιχεία του, εάν είναι πιο προχωρημένος και από την άλλη, ο δάσκαλος, ανακαλύπτει καινούρια στοιχεία σχετικά με τη μουσική στην προσπάθειά του να διδάξει και να λύσει απορίες, κάτι που είναι ίσως και διαφορετικό στον κάθε μαθητή. Έτσι πολλές φορές πρέπει να μπει στη διαδικασία να σκεφτεί από άλλη οπτική κάποιο θέμα που ίσως είχε στο μυαλό του με συγκεκριμένο τρόπο. Αυτό είναι που κάνει τη μουσική να είναι ζωντανή και να μας εκπλήσσει πολλές φορές από την ποικιλομορφία της.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Όπως είπα και πριν, προσπαθώ να μπαίνω πάντα στη θέση του μαθητή και να βλέπω τα πράγματα από την πλευρά του. Ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεται και της δυνατότητές του, τη δεδομένη στιγμή, σκέφτομαι τον καλύτερο δυνατό τρόπο αντιμετώπισης της όποιας δυσκολίας προκύπτει. Δεν υπάρχει κάποια στάνταρ φόρμα με την οποία μπορούν να συμβαδίσουν όλοι και να βελτιωθούν στο μέγιστο. Είναι πολύ σημαντική η επικοινωνία και η παρατηρητικότητα του δασκάλου ώστε να βρίσκει τις κατάλληλες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάποιος μαθητής. Προσπαθώ πάντα να προσαρμόζω το μάθημα όσον αφορά τον ρυθμό, το περιεχόμενο και τον βαθμό δυσκολίας που θα εντάξω ανάλογα με την περίπτωση, με το τι μου ζητάει ο κάθε μαθητής και τους στόχους που θέλει να πετύχει. 

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για κατατακτήριες εξετάσεις
Προσφορές
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Video

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;