Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ της Πολυτεχνικής σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Διοίκηση Επιχειρήσεων Α.Π.Θ. Αναλαμβάνω την προετοιμασία των μαθητών της Γ' Λυκείου για τις Πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα της Πληροφορικής (Α.Ε.Π.Π.). Στόχος μου είναι πέρα από την επιτυχία στις Πανελλήνιες εξετάσεις να εμφυσήσω σε όλους τους μαθητές μου την αγάπη για την Πληροφορική .
- Γνώση του αντικειμένου
- Πάθος για διδασκαλία
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Υπομονή και κατανόηση
- Κατάλληλη προετοιμασία
- Ενθάρρυνση της συμμετοχής
- Ενσυναίσθηση
- Συνεχής εκπαίδευση
Αποφοίτησα από το τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ το 2010. Το 2011 ολοκλήρωσα την στρατιωτική μου θητεία. Το 2013 αποφοίτησα από το Οικονομικό του Α.Π.Θ και πιο συγκεκριμένα από το τμήμα Δίοικησης Επιχειρήσεων όπου και ολοκλήρωσα το MBA. Από το 2012 έως και σήμερα εργάζομαι σαν Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, ενώ από το 2013 παραδίδω και μαθήματα Πληροφορικής σε παιδιά Β' και Γ΄ Λυκείου που θέλουν να προετοιμαστούν για τις πανελλήνιες.
Linkedin Profile: linkedin/in/anastasios-agathaggelou-1858bab1
- Επίδραση στη Ζωή των Μαθητών: Η διδασκαλία προσφέρει τη δυνατότητα να επηρεάσει θετικά τη ζωή των μαθητών, βοηθώντας τους να αναπτύξουν δεξιότητες και γνώσεις που θα τους είναι χρήσιμες στο μέλλον.
- Αίσθηση Προσφοράς: Βαθιά ικανοποίηση γνωρίζοντας ότι συμβάλλω στην ανάπτυξη της κοινωνίας, καθώς συμβάλλω στην προετοιμασία των μελλοντικών γενεών.
- Συνεχής Μάθηση: Η διδασκαλία παρέχει ευκαιρίες για συνεχή μάθηση και προσωπική ανάπτυξη, καθώς ως εκπαιδευτικός αναγκάζομαι να παραμένω ενήμερος για τις νέες εξελίξεις στον τομέα μου.
- Δημιουργικότητα: Η διδασκαλία επιτρέπει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία στη μεθοδολογία και την προσέγγιση των μαθημάτων, δίνοντας την ευκαιρία να βρεθούν νέοι τρόποι παρουσίασης και κατανόησης του υλικού.
- Κοινωνική Αλληλεπίδραση: Ως εκπαιδευτικός έχω την ευκαιρία να συνεργαστώ με συναδέλφους, γονείς και άλλους επαγγελματίες, δημιουργώντας ένα δίκτυο υποστήριξης και ανταλλαγής γνώσεων.
- Προσωπική Ικανοποίηση: Η διδασκαλία μπορεί να προσφέρει μεγάλη προσωπική ικανοποίηση, καθώς ως εκπαιδευτικός βλέπω την πρόοδο και τις επιτυχίες των μαθητών τους.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή απαιτεί μια πολυδιάστατη προσέγγιση.
- Παρατήρηση και Αξιολόγηση: Παρατήρηση κατά την διάρκεια του μαθήματος, Αξιολόγηση των επιδόσεων, Ανατροφοδότηση στον μαθητή για την απόδοσή του και παρατήρηση του πώς ανταποκρίνεται.
- Συζήτηση με τον Μαθητή: Ατομικές συζητήσεις με τον μαθητή για να καταλάβω τις προτιμήσεις του, τα ενδιαφέροντά του και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.
- Συνεργασία με Γονείς: Ενημέρωση των γονέων σχετικά με την πρόοδο του μαθητή και συζήτηση μαζί τους για να γνωρίσω τις ανησυχίες τους σχετικά με τις ανάγκες του παιδιού τους.
- Συνεργασία με Συναδέλφους και Ειδικούς: Ανταλλαγή παρατηρήσεων και εμπειριών με άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν τον ίδιο μαθητή στην περίπτωση που αυτό είναι εφικτό. Επικοινωνία με ειδικούς, όπως ψυχολόγους, ειδικούς παιδαγωγούς ή συμβούλους σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο.
- Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πολλαπλές στρατηγικές διδασκαλίας για να δω ποια λειτουργεί καλύτερα με τον μαθητή.
- Συνεχής Ανατροφοδότηση και προσαρμογή: Παρακολούθηση της προόδου του μαθητή και αναπροσαρμογή της προσέγγισής μου ανάλογα με τις ανάγκες του.