H εκπαίδευση προς τους μαθητές,δεν πρέπει να εστιάζεται στη τεχνική της αποστήθισης η οποία επικεντρώνεται στη μηχανική απομνημόνευση εκμάθησης λύσεων , αλλά συνίσταται στην εξάσκηση του ορθολογικού τρόπου σκέψης και αντιμετώπισης των προβλημάτων.
Προσφέρω: Δωρεάν μια διδακτική ώρα (1h) μαθήματος αντιστοιχεί χρονικά σε διάρκεια 60 λεπτών & κόστους 0,00€ - εξ’ αποστάσεως- την δυνατότητα ουσιαστικής και χρήσιμης προετοιμασίας αποκλειστικά μέσω ιδιαίτερων μαθημάτων - σε μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδικά σε εκείνους της Α’ Λυκείου της πιο κρίσιμης και καθοριστικής τάξης του Λυκείου καθώς η απόκτηση γνώσεων & δεξιοτήτων κατά την διάρκεια της τάξης αυτής θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην ολοκληρωμένη αντιμετώπιση σε αυξημένης δυσκολίας προβλήματα που θα συναντήσετε στη Γ’ Λυκείου ώστε εν τέλει να πετύχετε τον στόχο σας δηλ την εισαγωγή σας στα Α.Ε.Ι - στα Μαθηματικά/Άλγεβρα & στην Φυσική).
θα συνεκτιμηθούν για την εν λόγω προσφορά:
Το τυχόν περιορισμένο Οικογενειακό Εισόδημα αλλά η αντικειμενική - λόγω γεωγραφικής θέσης- αδυναμία παρακολούθησης φροντιστηρίου
Επειδή έχω την δυνατότητα/ικανότητα να μεταδώσω στον μαθητή/τρια στοχευμένα εκείνα τα σημεία της θεωρητικής ανάλυσης που θα τον/την οδηγήσουν να κατανοήσει/αντιληφθεί πλήρως τι κάνουμε κυρίως δε γιατί το κάνουμε ωστε να αντιμετωπίζει και προβλήματα αυξημένης δυσκολίας.Γιατί δεν αφήνω τον μαθητή να "τρώει την μασημένη τροφή της μεθοδολογίας" αλλά να προσπαθεί να επεξεργάζεται κατάλληλα κάθε πληροφοριακό δεδομένο.
Γιατί έχω την δυνατότητα , να μεταφέρω/μεταδώσω σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό στον μαθητή την γνώση μου, να ενεργοποιήσω τον ορθολογικό τρόπο σκέψης του , δίνοντας έμφαση στην μεθοδικότητα της αφαιρετικής σκέψης ώστε να αντιληφθεί το πως να ξεχωρίζει τα σημαντικά και έμμεσα (δηλ τα κρυμμένα) δεδομένα των προβλημάτων.
Ανάλογα το επίπεδο και την τάξη στην οποία βρίσκεται ο μαθητής ,μέσω 4-5 απλών ερωτήσεων (τύπου ολιγόλεπτου τεστ) μπορώ να αποφανθώ σχεδόν με απόλυτη βεβαιότητα ως προς το εύρος των γνώσεων του μαθητή από προηγούμενες τάξεις αλλά και να εκτιμήσω εντός εύλογου χρονικού διαστήματος τόσο τις δυνατότητές του όσο και τα περιθώρια βελτίωσης της επίδοσης , ακολουθώντας από μέρους μου συνδυαστικές τεχνικές του τρόπου εκμάθησης.