Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Τζημούλιας Κωνσταντίνος

έως 30 ετών
Μέγαρο Μουσικής, Παγκράτι, Ζωγράφου, Ιλίσια
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Είμαι ο Κωστής Τζημούλιας διανύω το 5ο και τελευταίο έτος του τμήματος Μαθηματικών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με βαθμό πτυχίου αυτή την περίοδο ( 7,6/10) . Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου- Λυκείου ανεξαρτήτως επιπέδου και ελλείψεων, μιας και πιστεύω ότι όλα τα κενά των μαθητών απο προηγούμενες τάξεις μπορούν να γίνουν πολύ μικρότερα, μέχρι και να τα εξαφανίσουμε τελείως.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ως μαθητής αντιμετώπιζα μεγάλο άγχος με τα μαθηματικά και τη φυσική σε σημείο που να τα φοβάμαι. Με τη βοηθεια μιας καλής καθηγήτριας στη Β'Λυκείου, αυτό άλλαξε. Κατάλαβα πως τα μαθηματικά δεν ήταν αυτό το χάος που μου παρουσίαζαν παλιώτεροι καθηγητές, δεν ήταν αυτο το στείρο και στεγνό αντικείμενο που σου δίνουν μια μεθοδολογία και σου λένε να το μάθεις απ'έξω για να πας να γράψεις στο τεστ στο σχολείο. Τα μαθηματικά είναι κάτι το οποίο είναι παντού γύρω μας. Δε το λεω ως κλισέ το τελευταίο, είναι πράγματι έτσι. Ευελπιστώ λοιπόν να περάσω την οπτικη που έχω στους μελλοντικούς μαθητές μου

Επαγγελματική Εμπειρία
  • Ιδιαίτερα Μαθήματα στο παρελθόν
  • Προγράμματα Erasmus+ σε Ιταλια, Ισπανια, Ουγγαρία, Πολωνια , Γεωργία που είχαν ως θέμα την διδακτική σε σχολικά περιβάλλοντα , τη διδακτική με χρήση ψηφιακών και μοντέρνων τεχνολογιών καθώς και την διδακτική μαθημάτων παράλληλα με την ψυχολογική συμβουλευτική υποστήριξη των μαθητών.
  • Εθελοντικά προγράμματα διδασκαλίας σε φοιτητές στο Τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Δε μου άρεσε ποτέ η φράση "δεν ημουν καλός/καλή στα μαθηματικά" . Μια φράση που δυστυχώς έχει γίνει καραμέλα στην Ελλαδα απο ενήλικες, παιδιά και κάθε λογής ηλικία. Μια φράση που έχει καθαρά τις ρίζες της σε μη μεταδοτικούς, χωρίς αγάπη για το αντικείμενο καθηγητές που απλά ήθελαν "να κανουν τη δουλειά τους" και να γυρίσουν σπίτι. Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή είναι η δική μου αλήθεια και οπτική μέσα απο τα σχολικά μου χρόνια. Εγώ επέλεξα να γίνω σαν τους δασκάλους που είχα και μου έδωσαν δύναμη, κινητρο, μου μετεδωσαν την αγάπη για τα μαθηματικά, μα περισσότερο απ'ολα μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση πως μπορώ να τα καταφέρω.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Έχοντας υπάρξει ως μαθητής πρόσφατα, ως φοιτητής επίσης, μπορώ να καταλάβω τις ανάγκες των μαθητών σε πολύ υψηλό βαθμό. Οι βασικές ανάγκες που έχουν οι μαθητές στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο κυρίως είναι ψυχολογικές. Έλλειψη αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης και πίστης πως ειναι αργά πλέον να αλλάξουν και να μάθουν μαθηματικά. Αυτό προφανώς είναι ενα ψέμα που διαιωνίζεται. Με την ειλικρίνεια απο τη μερια του μαθητή, με την όρεξη πάλι απο τη μεριά του μαθητή και τη μέθοδο και καθοδήγηση που μπορώ να δώσω, πιστεύω πως αυτό μπορεί να αλλάξει

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε αδέρφια
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές