Bonjour, μελλοντικοί γαλλόφιλοι! Είμαι η Μαριλένα Καρρά, μια παθιασμένη καθηγήτρια και μεταφράστρια, με διδακτορικό στη Φιλοσοφία και την Τέχνη από το φημισμένο Πανεπιστήμιο της Τουλούζης Jean Jaurès.
Είστε έτοιμες και έτοιμοι να βουτήξετε στον κόσμο της γαλλικής γλώσσας;
Ανακαλύψτε την αγάπη σας για τα γαλλικά με τα εξατομικευμένα μου μαθήματα. Προσαρμοσμένα στις μοναδικές σας ανάγκες και στόχους, θα εξερευνήσουμε τα πάντα, από γοητευτικά παριζιάνικα καφέ μέχρι εμβληματική γαλλική λογοτεχνία.
Αρχάριες κι αρχάριοι; Κανένα πρόβλημα! Έμπειρες και έμπειροι ομιλητές; Ας τελειοποιήσουμε τις δεξιότητές σας! Μαζί, θα δημιουργήσουμε μια συναρπαστική πορεία μάθησης, χρησιμοποιώντας ελκυστικό υλικό που είναι κομμένο και ραμμένο αποκλειστικά για εσάς.
Αγκαλιάστε τα γαλλικά, αγκαλιάστε τη ζωή!
Επικοινωνήστε σήμερα, και ας σαλπάρουμε σε αυτό το απίστευτο ταξίδι. Τα όνειρα, τα πάθη και οι στόχοι σας περιμένουν.
À bientôt!
Έχω δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη μέθοδο προσωποποιημένης διδασκαλίας την οποία ονομάζω "Μέθοδο Nadar". Η "Μέθοδος Nadar" είναι κάτι περισσότερο από την απλή εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας- είναι η αγκαλιά της περιπέτειας της γλώσσας μέσα από την καθημερινή χρήση της, σε κάθε περιβάλλον. Επιδιώκω οι μαθητές μου να μαθαίνουν μέσα από δραστηριότητες που αντανακλούν τη συγκίνηση μιας βόλτας με αερόστατο, εξερευνώντας τα αχαρτογράφητα εδάφη της γαλλικής γλώσσας.
Η διαδραστικότητα και το να ξεπερνά κανείς τον φόβο και τις υπαρκτές δυσκολίες της γαλλικής γλώσσας αποτελούν τον πυρήνα αυτής της μεθόδου.
Διαθέτω πάνω από 3 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας όλων των επιπέδων. Ειδικότερα, εστιάζω στα λεγόμενα "δύσκολα" σημεία των γαλλικών, όπως είναι η προφορά, ο επιτονισμός και η χρήση διαφορετικών γραμματικών και συντακτικών τύπων ανάλογα το περιβάλλον και το πλαίσιο που θα χρειαστεί κάποιος να επικοινωνήσει.
Η εμπειρία μου είναι διαμορφωμένη, εκτός από το επίπεδο DALF C2, από τη διαμονή μου στη Γαλλία τα τελευταία χρόνια και από την εκπόνηση με επιτυχία μιας διδακτορικής διατριβής στα γαλλικά.
Είχα πάντα ένα βαθιά ριζωμένο πάθος για την εκπαίδευση και τη μεταμορφωτική δύναμη που διαθέτει. Η διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας, ειδικότερα, μου επιτρέπει να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου για αυτό το όμορφο γλωσσικό μωσαϊκό. Η επιλογή αυτή επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τη δέσμευσή μου να διαμορφώσω την αντίληψη των μαθητών, διασφαλίζοντας ότι μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ των πολιτισμών και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους.
Το να είμαι μέλος μιας κοινότητας που εκτιμά τη σύνδεση και την πολιτιστική ανταλλαγή με παρακινεί κάθε μέρα. Στόχος μου δεν είναι μόνο να βελτιώσω τις γλωσσικές ικανότητες των μαθητών μου, αλλά και να τους καλλιεργήσω την κριτική σκέψη, εισάγοντας τους στις αποχρώσεις της γαλλικής γλώσσας και του πολιτισμού.
Προσπαθώ διαρκώς να ενημερώνομαι για τις τελευταίες μεθόδους διδασκαλίας, διασφαλίζοντας ότι οι μαθητές μου λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή διδασκαλία. Μέσω της συνεργασίας μου με τους γονείς και την ευρύτερη κοινότητα, ελπίζω να βάλω τους μαθητές μου βαθύτερα στη γλώσσα, χτίζοντας έτσι γέφυρες μεταξύ των πολιτισμών.
Τέλος, το να βλέπω τους μαθητές μου να συνομιλούν με ευχέρεια και να κατανοούν τα βάθη της γαλλικής λογοτεχνίας και του πολιτισμού προσφέρει μια απαράμιλλη αίσθηση προσωπικής ικανοποίησης, ενισχύοντας την πεποίθησή μου ότι έκανα τη σωστή επιλογή για το επάγγελμά μου.
Για να κατανοήσω πραγματικά τις ανάγκες ενός μαθητή, ξεκινάω με μια αρχική αξιολόγηση για να μετρήσω την τρέχουσα επάρκεια και τις γνώσεις του. Η εμπλοκή σε μια λεπτομερή συζήτηση μου επιτρέπει να εμβαθύνω στα κίνητρα, τα ενδιαφέροντα και τις προηγούμενες μαθησιακές του εμπειρίες.
Ο καθορισμός σαφών προσδοκιών και το να ζητάμε από τον μαθητή να καθορίσει τους δικούς του στόχους είναι καθοριστικό για την ευθυγράμμιση των διδακτικών και μαθησιακών μας στόχων. Η παρατήρηση του μαθητή κατά τη διάρκεια πραγματικών μαθησιακών δραστηριοτήτων προσφέρει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για τα δυνατά σημεία και τις προκλήσεις του.
Τέλος, η κατανόηση των προσωπικών τους ενδιαφερόντων και η συνεκτίμηση των πολιτιστικών παραγόντων και του ιστορικού τους μπορεί να εμπλουτίσει σημαντικά την εμπειρία μάθησης, καθιστώντας την πιο ελκυστική.