Είμαι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Βιολογίας Πανεπιστημίου Πατρών, κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών "Κλινική Βιοχημεία - Μοριακή διαγνωστική" του ΕΚΠΑ και υποψήφιος διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ.
Διδάσκω τα ακόλουθα μαθήματα:
- Βιολογία σε μαθητές Γυμνασίου και σε μαθητές Α' και Β' Λυκείου.
- Φυσική σε μαθητές Γυμνασίου και σε μαθητές Α' Λυκείου.
- Χημεία σε μαθητές Γυμνασίου και σε μαθητές Α' Λυκείου.
- Μαθηματικά σε μαθητές Γυμνασίου.
- Προετοιμασία Βιολογίας Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου σε μαθητές Β' Λυκείου.
Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών με βαθμό Άριστα (8,67). Είμαι στο πρώτο έτος φοίτησης στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Κλινική Βιοχημεία-Μοριακή Διαγνωστική" του ΕΚΠΑ.
Διαθέτω εις βάθος γνώση στην πλειονότητα των πεδίων της Βιολογίας, και κυρίως στους τομείς της Μοριακής και Κυτταρικής Βιολογίας, Ανοσολογίας και Φυσιολογίας. Επίσης, κατέχω άριστες γνώσεις στη Φυσική και τη Χημεία Γυμνασίου και Λυκείου.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος προσπαθώ να καλύψω με τους μαθητές μου την ύλη μεθοδικά και διεξοδικά ώστε να μην υπάρχουν κενά. Αυτό σε συνδυασμό με τις συχνές επαναλήψεις οδηγεί σε άριστα αποτελέσματα των μαθητών μου.
Τέλος, κατέχω άριστη γνώση χειρισμού λογισμικού διαδικτυακών μαθημάτων, όπως Skype, Zoom, Google Meet καθώς και άλλα προγράμματα όπως το PowerPoint, Word, Excel.
Πενταετής Εμπειρία στην διδασκαλία Βιολογίας, Φυσικής, Χημείας και Μαθηματικών σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Έχω επιλέξει τη διδασκαλία διότι επιθυμώ να βοηθώ άλλους ανθρώπους να κατανοήσουν ένα αντικείμενο, το οποίο βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον. Εξάλλου, η διδασκαλία αποτελεί λειτούργημα αφού πέρα από τη μετάδοση γνώσεων διαθέτει και ηθικοπλαστικό χαρακτήρα. Μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμένα είναι να δημιουργώ στους μαθητές μου ενθουσιασμό όσο αφορά το αντικείμενο, που τους διδάσκω, και να τους βλέπω να πετυχαίνουν τους στόχους τους
Η διδασκαλία των μαθημάτων φροντίζω να έχει ως κεντρικό άξονα το μαθητή μιας και ο κάθε μαθητής, όπως και ο κάθε άνθρωπος, είναι μοναδικός. Μέσω, λοιπόν, συζητήσεων με το μαθητή και με τη χρήση διαγνωστικών μεθόδων, όπως τεστ αξιολόγησης, προσπαθώ να προσαρμόσω το μάθημα ακριβώς στο επίπεδο του μαθητή. Επίσης, διατηρούμαι σε κάθε μάθημα ενήμερος για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών μου, ρωτώντας τους για το ποιες δυσκολίες συνάντησαν ή αν νιώθουν ότι υπάρχουν κάποια σημεία, που δεν έχουν καταλάβει πλήρως.