Είμαι καθηγήτρια Φιλολογικών μαθημάτων του Γυμνασίου και του Λυκείου. Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα ιστορίας και αρχαιολογίας του ΑΠΘ και έχω παιδαγωγική επάρκεια. Φιλολογικά μαθήματα διδάχθηκα στην σχολή και γενικά λατρεύω τα αρχαία και όλα τα φιλολογικά μαθήματα.
Έχω εμπειρία στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων κυρίως των φιλολογικών μαθημάτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου οι ανάγκες των μαθητών και μαθητριών είναι μεγαλύτερες αφού καλούνται να εξεταστούν σε μια πλειάδα μαθημάτων που αφορούν τα αρχαία, την έκθεση, την λογοτεχνία και την ιστορία.
Θα χαρώ πολύ να ξεκινήσουμε μαθημα μαζί!! Το πρώτο μάθημα είναι δωρεάν!
Λοιπόν, θα μπορούσα να ομολογήσω πως μετά από χρόνια φαίνεται να διέπομαι απο μεταδοτικότητα, και μεθοδικότητα στην διδασκαλία των μαθηματων. Έχω πάθος και αγάπη για την εργασία την οποία θεωρώ πολύ δημιουργική, υπέροχη και σπουδαία καθώς καλούμαι να μυήσω το παιδί στην ευρύτερη καλλιέργεια του που θα συμβάλλει και στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του. Επιπλέον, η αποτελεσματικότητα στις εξετάσεις των παιδιών αποτελεί το Άλφα και το Ωμέγα στις εκπαιδευτικές μου προτεραιότητες σε ένα σύστημα εξετασιοκεντρικό και απαιτητικό όπως το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Έχω επιμονή και υπομονή που σε συγκερασμό με την καλή διάθεση και συνεργασία των μαθητών και μαθητριών μετουσιώνονται σε χαρά της δημιουργικής εκπαίδευσης. Το μωσαϊκό εργατικότητας και εμπιστοσύνης είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την δουλειά μου.
2 έτη
Η αγάπη μου για να μεταδώσω γνώσεις σχετικές με τα φιλολογικά μαθήματα
Αγάπη και υπομονή με μικρές ηλικίες
Εξέλιξη της δικής μου προσωπικότητας και βελτίωση των δεξιοτήτων μου
Η κατανόηση δεν εκλαμβάνεται μόνο από το γνωστικό επίπεδο του μαθητή/ μαθήτριας αλλά και από την διάθεση του και προθυμία να εργαστεί και να συνεργαστεί μαζί μου. Η αλληλοώσμωση και η αλληλεπίδραση αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας όχι μόνο στις εξετάσεις αλλά και στην βαθύτερη γνώση πάνω στα φιλολογικά μαθήματα. Αυτό επι τυγχάνεται μέσω της προσώπου με πρόσωπο διάδραση μου με τον μαθητή και την μαθήτρια.
Παράλληλα, προσπαθώ να κατανοήσω όχι μόνο τις εκπαιδευτικές ανάγκες του παιδιού αλλά και τις δυνατότητες του μέσα από ένα δημιουργικό μάθημα το οποίο δεν αποστερεί την θέληση για μελέτη. Τέλος, αυτό όχι μόνο συμβάλλει στην παρακίνηση του να μάθει αλλά και στην γενικότερη ψυχολογική του υποστήριξη.