Καθηγήτρια Αγγλικών, απόφοιτος Αγγλικής Γλώσσας και Γλωσσολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με πολυετή πείρα διδασκαλίας, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών στην Πάτρα και πανελλαδικά διαδικτυακά (μέσω Ίντερνετ. Προετοιμασία για όλα τα πτυχία γλωσσομάθειας αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ (όπως Cambridge, Michigan, NOCN, LRN, ESB, MSU κ.α. ) και για το ειδικό μάθημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Χρησιμοποιούνται σύγχρονοι τρόποι διδασκαλίας με χρήση εξελιγμένων τεχνολογικών μέσων. Δυνατότητα διαδικτυακής διδασκαλίας, προσφορά ατομικών μαθημάτων αλλά και δημιουργίας ολιγομελούς γκρουπ 2-3 μαθητών.
Για την απόλυτη επιτυχία στις εξετάσεις όλων των επιπέδων.
Για την εξειδικευμένη, σύγχρονη και επικοινωνιακή μέθοδο διδασκαλίας που χρησιμοποιώ (Direct Method-Communicative Approach) που βοηθά τα παιδιά να κάνουν κτήμα τους τη γλώσσα σα να είναι η μητρική τους, βοηθώντας τα να μιλήσουν τη γλώσσα-στόχο με ευφράδεια λόγου, ενώ μαθαίνουν Αγγλικά αβίαστα και διασκεδαστικά με τη χρήση εξελιγμένων τεχνολογικά οπτικοακουστικών μέσων. Αποφεύγονται απαρχαιωμένες "διδακτικές τεχνικές" όπως η μετάφραση και η αντιγραφή.
Για την άριστη γνώση που έχω του αντικειμένου που διδάσκω με τη συνεχή επιμόρφωση μου.
Για τη μεταδοτικότητά μου.
Γιατί ο κάθε μαθητής αντιμετωπίζεται ξεχωριστά σαν προσωπικότητα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του, με διαφορετικούς μαθησιακούς στόχους αλλά και με διαφορετικό στυλ μάθησης.
Γιατί στόχος μου δεν είναι απλά να πάρει ο μαθητής ένα ή δύο πτυχία αλλά να αποκτήσει ουσιαστική γνώση μιας γλώσσας που η εκμάθησή της είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινότητά του και τις μετέπειτα σπουδές ή την εργασία του.
Πολυετή πείρα - 15 έτη σε καταξιωμένα κέντρα ξένων γλωσσών, όπως τα εκπαιδευτήρια Κουτσαντώνη και η Ιδιωτική Σχολή Μωραΐτη.
1. Ιδιωτική διδασκαλία:
Προσφέρω ιδιωτικά μαθήματα Αγγλικών εδώ και 15 χρόνια, προσαρμοσμένα στις ανάγκες μαθητών διαφορετικών ηλικιών και επιπέδων.
2. Σεμινάρια:
Έχω συμμετάσχει σε εκατοντάδες εκπαιδευτικά σεμινάρια με στόχο τη διδασκαλία δεξιοτήτων μάθησης και γλώσσας. Φροντίζω για τη συνεχή επιμόρφωσή μου ώστε να ενισχύσω τη δυνατότητά μου να παρέχω εξατομικευμένη υποστήριξη στους μαθητές μου, βοηθώντας τους να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα μέσα από επιστημονικά επικυρωμένες και σύγχρονες στρατηγικές μάθησης.
3. Πρακτική άσκηση ή εκπαίδευση:
Κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης δίδαξα στο Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο του Μωραΐτη στο Ψυχικό και εστίασα στην ανάπτυξη δημιουργικών μεθόδων διδασκαλίας και στην δημιουργία πλάνων διδασκαλίας.
4. Πολυετή πείρα σε κέντρα ξένων γλωσσών της Αθήνας και της Πάτρας
Έχω 15ετή επαγγελματική εμπειρία σε καταξιωμένα κέντρα ξένων γλωσσών, όπως τα εκπαιδευτήρια Κουτσαντώνη στην Πάτρα.
Η διδασκαλία ήταν πάντα για μένα κάτι περισσότερο από ένα επάγγελμα – είναι η ευκαιρία να συμβάλω στην προσωπική ανάπτυξη των μαθητών μου. Με ενέπνευσαν οι καθηγητές που είχα, οι οποίοι με βοήθησαν να ανακαλύψω τις δυνατότητές μου, και θέλω να προσφέρω το ίδιο στους μαθητές μου.
Κίνητρα:
Η αγάπη μου για τη μάθηση και την επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών και αναγκών με ώθησε να επιλέξω αυτόν τον δρόμο. Πιστεύω ότι η γνώση είναι δύναμη, και ανυπομονώ να την κάνω προσιτή και ευχάριστη για κάθε μαθητή.
Στόχοι:
Ο στόχος μου είναι να εμπνέω τους μαθητές μου να αγαπήσουν τη μάθηση και την Αγγλική γλώσσα, να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να επιτύχουν τους προσωπικούς τους στόχους. Θέλω να δημιουργώ ένα περιβάλλον που να ενθαρρύνει τη συμμετοχή, την κριτική σκέψη και τη συνεργασία.
Για να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, ακολουθώ μια συνδυαστική προσέγγιση που περιλαμβάνει παρατήρηση, επικοινωνία και αξιολόγηση:
1. Συζήτηση με τον μαθητή: Ξεκινώ με μια ανοιχτή συζήτηση, ώστε να καταλάβω πώς αισθάνεται για το αντικείμενο, ποιοι είναι οι στόχοι του και ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει. Είναι σημαντικό να ακούσω τη δική του άποψη, γιατί εκείνος γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του.
2. Επικοινωνία με τους γονείς: Οι γονείς συχνά έχουν πολύτιμες πληροφορίες για το μαθησιακό προφίλ του παιδιού και τις συνήθειες του.
3. Διαγνωστική αξιολόγηση: Χρησιμοποιώ δοκιμαστικά τεστ ή δραστηριότητες για να εντοπίσω το επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων του μαθητή. Με αυτόν τον τρόπο βλέπω ποιες περιοχές χρειάζονται ενίσχυση.
4. Παρατήρηση στην τάξη: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος παρατηρώ πώς αντιδρά στις διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας, πού δυσκολεύεται και πού δείχνει ενδιαφέρον.
5. Προσαρμογή διδασκαλίας: Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, σχεδιάζω το μάθημα έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του μαθητή, είτε αυτό σημαίνει επιπλέον υλικό, είτε ενίσχυση της αυτοπεποίθησής του.