Ιδιαίτερα μαθήματα Γερμανικών παραδίδονται από πτυχιούχο Καθηγητή Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελίου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,
- με μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκπαίδευσης Ενηλίκων,
- με μεταπτχιακό δίπλωμα στην Διοίκηση Τουριστικών επιχειρήσεων,
- πιστοποιημένο Εκπαιδευτή Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού)
- με επιμόρφωση στην Διαπολισμική Εκπαίδευση και στην Σχολική Ψυχολογία
- συγγραφέα διδακτικών βιβλίων,
- κάτοχο πτυχίων Goethe,
- 14χρονη εμπειρία σε δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση,
- επιτυχών σε δυο γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, και
- με πολύχρονη παραμονή στη Γερμανία
Επιπλέον, παρέχονται εξειδικευμένα μαθήματα σε ενήλικες που έχουν σκοπό να μεταναστεύσουν στην Γερμανία ή εργάζονται ήδη εκεί, καθώς και σε ενήλικες που εργάζονται ή σκοπεύουν να εργαστούν στον τομέα του Τουρισμού.
H πραγματοποίηση της διδασκαλίας δεν πραγματοποιείται κάθετα όπου οι γνώσεις μεταφέρονται κάθετα μαθητές, τις οποίες αυτοί πρέπει στην συνέχεια να αφιλτράριστα να μάθουν και να εφαρμόζουν. Αντιθέτως δίνεται βάση σε πιο μαθητοκεντρικές μεθόδους (σωκρατική μέθοδος και εμψυχωτική μέθοδος) σύμφωνα με τις οποίες παραχωρείται μέρος της εξουσίας στους μαθητές, οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά σε όλα τα επίπεδα, δηλαδή στον προσδιορισμό των εκπαιδευτικών στόχων, στην διαμόρφωση του προγράμματος και στην αξιολόγηση της ύλης.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενεργητικών μεθόδων μάθησης, μεταξύ των οποίων ενδεικτικά ανήκουν: (1) Η προσομοίωση, μέσω της οποίας οι μαθητές παίρνουν μέρος στην αναπαράσταση μιας πραγματικής κατάστασης.,(2) οι ασκήσεις, ώστε να οδηγηθούν οι μαθητές σε πρακτική εφαρμογή της θεωρίας (3) η συζήτηση, μέσω της οποίας εξετάζεται συστηματικά ένα ζήτημα σε βάθος, και (δ) ο καταιγισμός ιδεών, όπου οι μαθητές προτείνουν τις ιδέες τους πάνω σε ένα θέμα. ΣΤΟΧΟΣ δεν παύει να αποτελεί η αυτονομία του μαθητή καθώς και η άρτια προετοιμασία του ώστε να είναι σε θέση όχι μόνο να αναταποκριθεί επιτυχώς στις εξετάσεις πιστοποίησης (εφόσον το επιθυμεί) αλλά η δυνατότητά του να χρησιμοποεί την γερμανική γλώσσα επιτυχώς σε πραγματικές συνθήκες.
Η επαγγελματική μου πορεία είναι χαρακτηρισμένη από μια ποικιλία εκπαιδευτικών και επαγγελματικών εμπειριών που έχουν συμβάλλει στην ανάπτυξη και την εμπέδωση των γνώσεών μου. Το πτυχίο στη Γερμανική Γλώσσα και Φιλολογία, τα μεταπτυχιακά διπλώματα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, καθώς και πιστοποίηση ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού, με βοήθησαν να αποκτήσω ένα ευρύ φάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων.
Η εμπειρία 14 ετών σε δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, καθώς και η μεγάλη παραμονή μου στη Γερμανία, με κατέστησαν ικανό να διαμορφώσω μια ισχυρή κατανόηση της γλώσσας και του πολιτισμού της χώρας. Παράλληλα, η επιμόρφωσή μου στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τη Σχολική Ψυχολογία με έχει εξοπλίσει με τα εργαλεία που απαιτούνται για την αποτελεσματική διδασκαλία και την αντιμετώπιση των αναγκών των μαθητών.
Η διδασκαλία δεν είναι μόνο μια διαδικασία μεταφοράς γνώσεων, αλλά επίσης μια διαρκής διαδικασία μάθησης και αυτο-βελτίωσης για τους εκπαιδευτικούς. Μέσα από την αλληλεπίδραση, βελτιώνονται οι δεξιότητες σε πολλούς τομείς. Η επικοινωνία, η διαχείριση του χρόνου για να καλυφθούν όλες οι απαιτήσεις της δουλειάς και η αντιμετώπιση διαφόρων προκλήσεων κατά την εκπαιδευτική διεργασία αποτελούν μόνο μερικά από τα πολλά πράγματα που οι εκπαιδευτικοί αναπτύσσουν και βελτιώνουν καθημερινά.
Επιπλέον, η σημασία του ρόλου του εκπαιδευτικού δεν περιορίζεται μόνο στην διδασκαλία. Οι εκπαιδευτικοί αποτελούν θεμελιώδη παράγοντα για τη διαμόρφωση μιας υγιούς και προοδευτικής κοινωνίας. Μέσω της εκπαίδευσης, συνεισφέρουν στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, προωθώντας την αλληλεγγύη και την αμοιβαία κατανόηση. Επίσης, διαμορφώνουν τις αξίες και τις δεξιότητες των νέων γενεών, προετοιμάζοντάς τα για το μέλλον και ενθαρρύνοντάς τα να γίνουν ενεργοί πολίτες και πρωταγωνιστές της κοινωνίας.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών του/της μαθήτριας είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής διδακτικής στρατηγικής και της κατάλληλης υποστήριξης. Ορισμένοι τρόποι που εφαρμόζονται και βοηθούν στην κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών είναι:
- Ο διάλογος: Μιας και οι μαθητές μπορούν να εκφράσουν καλύτερα τις ανάγκες τους απευθείας, η ομιλία μαζί τους για τις ανάγκες και τις ανησυχίες του ως προς την εκπαίδευση αποτελεί κομβικό σημείο για την διαδικασία.
- Η παρατήρηση: Ο τρόπος αντίδρασης στις εκάστοτε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, φανερώνει τόσο τις δυνατότητες όσο και τις αδυναμίες του/της μαθητή/τριας.
- Οι διαγνωστικές αξιολογήσεις: Το εκπαιδευτικό υλικό είναι με τέτοιον τρόπο δομημένο ώστε να αξιολογούνται οι δεξιότητες και οι ανάγκες των μαθητών σε διάφορους τομείς, όπως η ανάγνωση, η γραφή η ομιλία κ.α.
- Τα προσαρμοστικά μαθήματα, στα οποία τα μαθήματα είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή, λαμβάνοντας υπόψη τις προηγούμενες παρατηρήσεις και αξιολογήσεις.
- Συνεργασία με γονείς και κηδεμόνες: Σε περίπτωση που πρόκειται για παιδιά, οι γονείς και οι κηδεμόνες μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες του παιδιού τους, καθώς γνωρίζουν το παιδί καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον.