Τελειόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Μαθηματικών του ΕΚΠΑ (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) παραδιδει ιδιατερα μαθηματα μαθηματικών σε μαθητές:
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ, για μαθητές 3ης λυκείου με άκρως αποτελεσματική προετοιμασία και αποδοτικές μεθόδους εκμάθησης!
Πρωταρχικός στόχος η κάλυψη των κενών και η δημιουργία όλων των απαραίτητων υποδομών για την επίτευξη των γνωστικών στόχων του εκάστοτε μαθητή μέχρι τις πανελλήνιες εξετάσεις!
ΤΙΜΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: από 12 ευρώ/ώρα
ΤΙΜΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: από 12 ευρώ/ώρα
ΤΙΜΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ: 15 ευρώ/ώρα
Μάθημα με μεταδοτικότητα , συνέπεια και υπευθυνότητα! Δίνονται ασκήσεις και σημειώσεις προσαρμοσμένες στις δυνατότητες και τις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή!
Ημουν πολυ προσφατα και εγω μαθητρια και θυμαμαι καλα ποτε ενα μαθημα γινοταν ενδιαφερον και ποτε οχι. Ο καθηγητης/δασκαλος ειναι ο πιο σημαντικος παραγοντας. Έχοντας στον νου μου αυτο προσπαθω να χτισω μια σχεση εμπιστοσυνης και σεβασμου με τον καθε μαθητη ξεχωριστα όπου νιωθει ανετα να εκφρασει όλες του τις αποριες ΟΣΕΣ φορες θελει και χρειάζεται. Τα μαθηματικά μπορουν να γινουν δυσκολα αλλα αν αυτος που τα διδασκει τα αγαπάει μπορεί (με υπομονη και μεταδικοτητα) να καταφερει να περασει εστω λιγη απο την ομορφια και την απολυτη λογικη που εχουν και στον μαθητή και με αργα και σταθερα βηματα να φανει η προσπαθεια και η συνεργασια και των δυο.
Έχω διδάξει σε παιδιά δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου τα τελευταία 3 χρόνια.
Ακόμη εχω συνεργαστει με αλλους ενηλικες που ηθελα να βελτιωσουν τις γνωσεις των μαθηματικων τους για να δωσουν εξετασεις ( πχ πανελληνιες)
Επίσης τα τελευταια 3 καλοκαιρια συνηθιζα να δουλευω σε κατασκήνωση που δεχόταν παιδιά απο 6 εως 16 ετων. Έτσι ηρθα σε επαφή με πολλούς και διαφορετικούς νέους-νέες και εχω μάθει να καταλαβαίνω τις ανάγκες αλλα και τις δυσκολιες τους χωρις να χρειάζεται να μου τις εκφρασουν παντα οι ιδιοι.
Από μικρή ηλικία μου άρεσε να βοηθάω συμμαθητές μου που δυσκολευοντουσαν στις θετικες επιστήμεςκαι κυρίως στα μαθηματικά.
Επίσης η διδασκαλία των Μαθηματικών συνδύαζει τα δυο πράγματα που έχω καταλάβει οτι μου αρέσουν: να μεταδίδω τις γνώσεις μου σε αλλους με τον πιο ευχάριστο και κατανοητό τρόπο αλλά και να έρχομαι σε επαφή με παιδια και να τους δείχνω την δική μου αγάπη για το αντικείμενο των μαθηματικων.
Εφόσον έρθουμε σε επικοινωνία την πρώτη φορά θα ρωτήσω να μάθω ποιες ειναι οι αναγκες του μαθητη. Μετα το πρωτο μας μαθημα και με την βοηθεια διαγνωστικών ασκησεων θα καταλαβω αν ο μαθητης εχει κενα απο παλιότερα χρονια, ποια η γενικοτερη του σχεση με το αντικειμενο των μαθηματικων αλλα και πως μαθαινει καλυτερα (πχ μπορεί να τον βοηθανε τα παραδειγματα ή αρχικα να τον διευκολύνει να μάθει την θεωρια ή τα εκπαιδευτικά παιχνιδια, ή οι επαναληψεις ή και φυσικα ενας συνδυασμος όλων τον προηγούμενων). Κάνουμε μαθήματα όπου φαίνονται οι αναγκες του κάθε μαθητή και δίνω μεγαλύτερη βάση στην κάλυψη κενων και εκεί που χρειάζεται για την καλύτερη κατανόηση του εκάστοτε μαθήματος.