Οι περιοχές που παραδίδω τα μαθήματα είναι οι εξής: Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδί, Καισαριανή, Αμπελόκηποι, Παγκράτι. Αν ενδιαφέρεστε για κάποια περιοχή πέρα από αυτές που αναφέρω, μπορούμε να κάνουμε το μάθημα εξ αποστάσεως (online).
Στόχος μου ως εκπαιδευτικός είναι να εναρμονίσω τη διαδικασία μάθησης με τις νέες τεχνολογίες, προσαρμόζοντας το μάθημα στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε μαθητή. Διαθέτω υπομονή, μεταδοτικότητα και αξιοποιώ στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες με δημιουργικές δραστηριότητες όπως εκπαιδευτικά παιχνίδια, παρουσιάσεις και διαδραστικές ασκήσεις.
Χαρακτηριστικά του μαθήματος:
Μάθημα με μεταδοτικότητα, υπευθυνότητα, μεθοδικότητα και συνέπεια.
Χρήση των νέων τεχνολογιών και πίνακα κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Συχνά επαναληπτικά διαγωνίσματα και ασκήσεις για την εμπέδωση της ύλης.
Δίνεται έμφαση στην επιλογή του κατάλληλου υλικού για κάθε μαθητή.
Συχνή επικοινωνία με τους γονείς για ενημέρωση.
Γνώση τεχνικών μνημονικής ενδυνάμωσης.
Ημερίδες
«Η δυναμική και τα όρια της μετανεωτερικής πόλης στη νεοελληνική πεζογραφία τη δεκαετία 2010-2020», Ανοικτό πανεπιστήμιο Κύπρου.
«Τα ρομέικα στην Τουρκία σήμερα ως πεδίο αποτύπωσης των μεθοδολογικών και ιδεολογικών προβλημάτων στη
διδασκαλία της ποντιακής», Ανοικτό πανεπιστήμιο Κύπρου.
«Προσδιορίζοντας τον λογοτεχνικό γραμματισμό», Ανοικτό πανεπιστήμιο Κύπρου.
«Δικανική γλωσσολογία και υφολογία», Just in Case.
«Η σχέση Δικαίου-Δικαιοσύνης, Θετικισμός-Αντιθετικισμός», Just in Case.
«Φύλο και Τέχνη», ΦΥΛ.ΙΣ. Α.Π.Θ.
«Note-taking Methods and Studying Techniques», Mining and Metallurgical Engineering Community (Mi.M.E.C.).
«Τοξικοί άνθρωποι - τοξικό εργασιακό περιβάλλον».
«Διδασκαλία ιστορίας & νέες τεχνολογίες: Ιστορία App», φροντιστήριο Ευκλείδης.
Σεμινάρια
«Contemporary Russian Literature», Saint Petersburg State University.
«Introduction to Philosophy», University of Edinburgh.
«Ancient Philosophy: Plato & His Predecessors», University of Pennsylvania.
«Modern & Contemporary American Poetry (“ModPo”)», University of Pennsylvania.
«Ancient Philosophy: Plato & His Predecessors», University of Pennsylvania.
«Διαχείριση άγχους και χρόνου», Ανοικτό πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ο κάθε μαθητής έχει διαφορετικές διδακτικές ανάγκες, οπότε το θεωρώ και απαραίτητο να αλλάζω το μάθημα μου ανάλογα με τις ανάγκες του. Αρχικά, κάνω μια κουβέντα με τον μαθητή, να τον γνωρίσω καλύτερα έτσι ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε και ένα φιλικό περιβάλλον χωρίς να φοβάται να μου εκφράσει τυχόν απορίες ή άγχη του σχετικά με τα μαθήματα. Η συζήτηση με τους γονείς θεωρείται δεδομένη, αφού έχουν την αντικειμενική κρίση πάνω στους βαθμούς και στην απόδοση του παιδιού. Αποφεύγω αρκετές "παραδοσιακές" μεθόδους διδασκαλίας, όπως είναι ο μονόλογος του καθηγητή ή οι υπερβολικές ασκήσεις για το σπίτι. Τέλος, μέσα από συχνά τεστ, ο μαθητής θα καταφέρει να καλύψει τα κενά του και να επιτύχει.