Καλησπέρα σας! Ονομάζομαι Νόρα και είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, παιδαγωγικής και ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στην Παιδαγωγική. Από το 2015 παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές/τριες Δημοτικού (σχολική μελέτη σε όλα τα μαθήματα), Γυμνασίου και Λυκείου (δια ζώσης και διαδικτυακά) και εργάζομαι σε Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης των Δυτικών Προαστίων. Έχω εμπειρία με μαθητές/τριες που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες και αναλαμβάνω την προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Δραστηριοποιούμαι στα Δυτικά Προάστια.
Αγαπώ να εργάζομαι με παιδιά και η συναναστροφή μαζί τους είναι μοναδική εμπειρία. Η μέθοδος που χρησιμοποιώ προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε μαθητή. Χρησιμοποιώ εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας με επίκεντρο τον μαθητή, ώστε το μάθημα να είναι μια ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα.
από 2015 - Σήμερα: Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης
από 2015 - Σήμερα: Ιδιαίτερα Μαθήματα
από 2015 - Σήμερα: Σχεδίαση και Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Το κίνητρο μου είναι ότι μοιράζομαι τις γνώσεις μου αλλά ταυτόχρονα μέσα από τις ερωτήσεις, τις απορίες και τις σκέψεις των μαθητών μαθαίνω και εγώ αντιστοιχα τόσα πολλά. Η σχέση είναι αμφίδρομη και αυτή είναι η ομορφιά αυτού του επαγγέλματος, το οποίο εγώ προσωπικά θεωρώ λειτούργημα.
Στόχος μου είναι ο κάθε μαθητής να βρίσκει τα κίνητρα που θα του διεγείρουν το ενδιαφέρον για μελέτη και μάθηση.
Ο σκοπός είναι οι μαθητές να γίνουν ανεξάρτητοι << Μαθαίνω πώς να μαθαίνω>> , ώστε ο εκπαιδευτικός να έχει τον ρόλο του μέντορα και όχι της αυθεντίας.
Τα πρώτα μαθήματα είναι αναγνωριστικά και μέσα από τις αντιδράσεις των παιδιών και από τις ερωτήσεις τους αντιλαμβάνομαι ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος να διδαχτούν κάτι, ώστε να το κατανοήσουν εις βάθος και να γίνει κτήμα τους, χωρίς να δυσκολευτούν. Οι ανάγκες του κάθε μαθητή μπορεί να είναι διαφορετικές στο κάθε μάθημα, ακόμα και στην κάθε ενότητα του ίδιου μαθήματος. Οπότε προσαρμόζομαι και αλλάζω τον τρόπο διδασκαλίας όταν αντιληφθώ κάτι τέτοιο. Το βασικότερο είναι να προσαρμόζεται ο καθηγητής στις ανάγκες του μαθητή και όχι το αντίστροφο.