Ειδική Παιδαγωγός- Εκπαιδευτικός Ρομποτικής, αριστούχος (Βαθμός πτυχίου 9.05/ 10) με:
- Μεταπτυχιακό στις θετικές επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Βαθμός 9.79)
- Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες (Βαθμός 8.65)
- Προπτυχιακό Παιδαγωγικού τμήματος (Βαθμός 9.05)
- Κατάρτηση στη χρήση Pecs (Pyramid Educational Consultants)
- Κατάρτηση στη μέθοδο ABA (Pyramid Educational Consultants)
Αναλαμβάνει:
α) βοήθεια στην καθημερινή Μελέτη και παρεμβάσεις σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
β)Μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής σε μαθητές Δημοτικού και γυμνασίου
Παρέχεται πλούσιο εξατομικευμένο εποπτικό υλικό, για τις ανάγκες του κάθε μαθητή.
Οι λόγοι για να με προτιμήσετε είναι
- Η συνάφεια μεταξύ της Επιστημονικής μου Κατάρτισης και της Εμπειρίας μου στον χώρο της εκπαίδευσης.
- Η μαθητοκεντρική μου προσέγγιση.
- Η ικανότητα παρατήρησης των αναγκών του μαθητή και η αντίστοιχη εκπαιδευτική μου ευελιξία.
- Η πολυμεσική διδασκαλία που χρησιμοποιώ, ώστε οι μαθητές να προσεγγίζουν και να εξασκούνται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και μέσα στο διδακτικό αντικείμενο.
- Η σχέση που αναπτύσσω με τα παιδιά
- Προϋπηρεσία σε μαθητές, με μαθησιακές δυσκολίες (ΔΕΠΥ, ΔΑΦ και Γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες κλπ) και χωρίς μαθησιακές, σε επίπεδο ιδιατέρων (10 χρόνια).
- Προϋπηρεσία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (ΔΕΠΥ, ΔΑΦ και Γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες κλπ) και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες, σε Δημοτικά σχολείς όπως το Μαράσλειο Ειδικό σχολείο (5 χρόνια).
- Προϋπηρεσία στην Εκπαιδευτική Ρομποτική (4 χρόνια)
Το κίνητρό μου για να επιλέξω το επάγγελμα του εκπαιδευτικού ήταν η προσωπική μου εμπειρία στο Δημοτικό σχολείο. Θέλω οι μαθητές μου να έχουν έναν εκπαιδευτικό που δημιουργεί ένα κλίμα ομάδας, δίνει ίσες ευκαιρίες, νοιάζεται για όλους τους μαθητές του και προσπαθεί να βοηθήσει τον κάθε ένα, γνωρίζοντας τις εκπαιδευτικές και συναισθηματικές του ανάγκες. Θέλω, συμπερασματικά να δώσω στους μαθητές μου τις ευκαιρίες και τις στιγμές που στερήθηκαν πολλά παιδιά τις προηγούμενες δεκαετίες και δυστυχώς σε αρκετές περιπτώσεις, συνεχίζουν να στερούνται.