Μαθηματικός απόφοιτος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου αποφοίτησα πρώτος στην χρόνια μου, με ειδίκευση στην διδακτική Φυσικών επιστημών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας παραδίδω μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου και Φοιτητές. Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία σε Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης και Ιδιωτικό Σχολείο έχω συνεργαστεί με περισσότερα από 500 άτομα.
Τα μαθήματα γίνονται στον χώρο σας, στο γραφείο μου και online σε ιδιαίτερα ή γκρουπ έως 3 άτομα. Ειδικεύομαι στην προετοιμασία για Πανελλαδικές εξετάσεις, υποτροφίες, πρότυπα σχολεία καθώς και διεθνή προγράμματα όπως IB, SAT και AP. Είμαι ενεργό μέλος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και αναλαμβάνω την προετοιμασία για Μαθηματικούς Διαγωνισμούς και Ολυμπιάδες. Επίσης διαθέτω εμπειρία στη διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και χαρισματικών παιδιών προσαρμόζοντας τις διδακτικές μεθόδους στις ανάγκες τους.
Στόχος μου είναι να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση και την αυτόνομη σκέψη κάθε μαθητή, προσφέροντας εξατομικευμένη εκπαίδευση που ανταποκρίνεται στις ακαδημαϊκές προκλήσεις. Πιστεύω στη συνεργασία με τους μαθητές, ώστε να φτάσουμε μαζί στην επιτυχία.
Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να διαμορφώσουμε ένα πρόγραμμα μαθημάτων που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας!
Υ.Γ Για τα Πανεπιστημιακά Μαθήματα χρειάζονται 10 ώρες συνήθως για όποιον έχει μια επαφή με το μάθημα για να περαστεί. Αν χρειαστούν περισσότερες καλύπτονται από εμένα. Σε περίπτωση που στόχος είναι βαθμοί 8 - 10 ανάλογα με το επίπεδο του φοιτητή, χρειάζονται περίπου 22 ώρες, το μάθημα γίνεται με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό, με μεγαλύτερη εκβάθυνση και κατανέμουμε τις ώρες σε περίπου 14 εβδομάδες.
Το μάθημα γίνεται ατομικά ή και σε μικρές ομάδες μαθητών.
Η διδασκαλία είναι προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη στις ανάγκες των μαθητών και των μαθητριών. Μετά τη διαπίστωση των βασικών αδυναμιών και κενών το πρώτο διάστημα, βασικό μέλημα είναι η κάλυψη αυτών, ώστε να μπορεί ο μαθητής ή η μαθήτρια να χτίσει ένα στιβαρό οικοδόμημα λειτουργικής γνώσης και χρήσης της με κριτική σκέψη, πολλούς εναλλακτικούς τρόπους και υπό την πίεση των εξετάσεων αν χρειαστεί.
Το υλικό του μαθήματος είναι προσωπικές σημειώσεις και εξατομικευμένο ασκησιολόγιο που απορρέει από τις στοχεύσεις του σχολικού βιβλίου ή του πανεπιστημιακού συγγράμματος, όπως και η χρήση καταξιωμένων βοηθημάτων έντυπων ή/και ηλεκτρονικών.
Η μορφή του μαθήματος διαφέρει αναλόγως των αναγκών και των στόχων των μαθητών (βοήθεια για την κατανόηση του αντικειμένου, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, συμμετοχή σε πανελλαδικές εξετάσεις, επιτυχία στην εξεταστική περίοδο κ.α.) όπως επίσης προσαρμόζεται και στην ηλικία τους.
Δουλεύω από το 2014 σε Φροντιστηριακούς Ομίλους, Κοινωνικά Φροντιστήρια και σε Ιδιαίτερα μαθήματα
Η διδασκαλία και η μάθηση θα έπρεπε να δημιουργούν χαρά. Πόσο ισχυρός θα ήταν ο κόσμος μας αν είχαμε παιδιά που δεν φοβούνται να πάρουν ρίσκα, που δεν φοβούνται να σκεφτούν, και που έχουν έναν υπερασπιστή; Κάθε παιδί αξίζει έναν υπερασπιστή, έναν ενήλικα που δεν θα τα παρατήσει ποτέ, που καταλαβαίνει τη δύναμη της επαφής, κι επιμένει να γίνουν το καλύτερο που μπορούν.
Πρώτον, θα κατασκευάσω πιθανές ερωτήσεις που θα έχουν στόχο τη διερεύνηση των σημείων στα οποία συναντούν δυσκολίες οι μαθητές καθώς και ερωτήσεις που έχουν στόχο την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, δηλαδή ερωτήσεις που αφορούν στη διερεύνηση σχέσεων μεταξύ των εννοιών, συγκρίσεων, γενικεύσεων, κρίσεων και σχηματικών αναπαραστάσεων.
Δεύτερον, θα μελετήσω τις γραπτές εργασίες που έχουν ενδεχομένως εκπονήσει οι μαθητές καθώς και τα ερωτήματα που θέτουν κατά την επικοινωνία τους μαζί μου, προσπαθώντας να διαγνώσω το επίκεντρο των προβληματισμών τους αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην πορεία της μάθησης.
Τρίτον, θα εκμαιεύσω από τους μαθητές τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες ζητώντας να απαντήσουν σε ερωτήματα όπως (π.χ. ποιες ήταν οι δυσκολίες που συναντήσατε, ποια σημεία δεν είστε βέβαιοι ότι έχετε καταλάβει, ποια σημεία θεωρείτε ενδιαφέροντα και χρήσιμα κλπ.)