Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
έως 20 ετών 2 έτη διδακτικής εμπειρίας
Θεσσαλονίκη Ανάληψη
Πτυχία
Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Είμαι ακόμα φοιτητής/τρια - Φιλόλογος Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Τελειόφοιτη  του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής του ΑΠΘ παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα διαδικτυακά σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου (πλην λατινικών όσον αφορά τη θεωρητική κατεύθυνση).Πληκτρολογώντας το όνομα μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα εμφανιστεί ο λογαριασμός μου, έτσι θα έχουμε αμεσότερη επικοινωνία. Προσφέρονται προσωπικές σημειώσεις, υλικό βοηθημάτων.Οι ώρες διδαχής θα είναι ανάλογες με τις ανάγκες και το πρόγραμμα του μαθητη έτσι ώστε να υπάρξει η επίτευξη των στόχων του. Το πρώτο μάθημα είναι δωρεάν και αποτελεί κατά κυριο λόγο συζήτηση με τον μαθητή με ερωτήσεις για να καταλάβω τις ανάγκες και που θα πρέπει να εστιάσω μετέπειτα, καθώς και γενικότερη ενημέρωση σχετικά με τη σχολική διδακτική ύλη.

Οι τιμές διαφοροποιούνται στη περίπτωση τρίτης λυκείου, καθώς και ανάλογα με τον αριθμό ωρών εβδομαδιαίως με προσαρμοσμένα πακέτα προσφορών που διαμορφώνονται έπειτα από συννενόηση.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Θεωρώ πως η μέθοδος που εφαρμόζω στους μαθητές μου είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική και διαφέρει αρκετά από τον τετριμμένο κύκλο του μαθητή-καθηγητή. Συζητώντας με το παιδί σχηματίζω μια σφαιρική όψη που έχει για το σχολείο και τα μαθήματα και προσπαθώ να του δείξω πως τα καθήκοντα του ως μαθητής δεν είναι τόσο δύσκολα. Το κλειδί είναι το να καταλάβει τόσο το τι μελετάει όσο και το γιατί, με αποτέλεσμα να απελευθερωθεί το ενδιαφέρον για το μάθημα το οποίο θα εξεταστεί τη κάθε επόμενη μέρα. Πρέπει να κάνουμε τον τρόπο διδασκαλίας πιο προσιτό ιδιαίτερα όταν έχουμε να κάνουμε με εφήβους, όντες όλοι μας στην ίδια θέση μπορούμε να καταλάβουμε ότι το διάβασμα για την επόμενη μέρα ήταν ένα μαρτύριο. Είμαστε βοηθοί και καθοδηγητές των παιδιών. 

Επαγγελματική Εμπειρία

Σεμινάρια:

"Κρίσεις και προσαρμοστικότητα μέσα στη σχολική τάξη. Εμπειριες εκπαιδευτικών και Ψυχοεκπαίδευση" Ε.Κ.Π.Α

"Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς" Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου 

Συνεργάζομαι εδώ και 2 χρόνια με παιδιά γυμνασίου, λυκείου  και δημοτικού για βοήθεια στα φιλολογικά μαθήματα. Αποτέλεσα ιδιαίτερα αποτελεσματική καθώς κινητοποίησα τους μαθητές στο να τρέφουν αγάπη γι αυτό που μελετούν.
Η σχολή μου επίσης, από το δεύτερο κιόλας έτος προσφέρει τρομερη επάρκεια πρακτικής, επισκέψεις σε σχολεία, παρακολούθηση τρόπου διδαχής και συνεντεύξεις στελεχών των σχολείων καθώς αλληλεπιδράσεις και διδασκαλία (συγκεκριμένα είχα τη τιμή να διδάξω σε τμήμα της Α' Λυκείου)  με μαθητές ως μελλοντικοί εκπαιδευτικοί.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού κατά την άποψη μου είναι λειτούργημα. Είναι λυτρωτικό να βλέπεις τη πρόοδο ενός μαθητή την οποια καταφέρνει με την βοήθεια σου. Στόχος βασικός δεν είναι να μεταλαμπαδεύσουμε γνώσεις μονάχα αλλά μέσω των μαθημάτων να χτίσουμε έναν άνθρωπο μορφωμένο και πεπαιδευμενο. H διδασκαλία βασίζεται στην συνεργασία όχι σε δασκαλοκεντρικους τρόπους εκμάθησης.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Το παν είναι η συζήτηση. Πρώτα μιλώντας με τους γονείς οι οποίοι έχουν την αντικειμενική κρίση πάνω στους βαθμούς και στην απόδοση των παιδιών και μετέπειτα με τον ίδιο τον μαθητή θα προσπαθήσω να βρω τα κενά τα οποία πρέπει να καλυφθούν. Στο πρώτο και δεύτερο μάθημα κάνοντας βασικές ερωτήσεις πάνω στη διδακτική ύλη του μαθήματος της ίδιας ή της προηγούμενης χρονιάς μπορούμε να καταλάβουμε εύκολα τις ανάγκες ενός μαθητή και που πρέπει να εστιάσουμε. Επανάληψις μήτηρ πάσης μαθησεως όπως λέγαν και οι αρχαίοι ημων πρόγονοι. Έτσι προχωρώντας και παράλληλα κάνοντας συχνές επανάληψης ακόμα και με μικρές αναφορές οι ανάγκες ενός μαθητή καλύπτονται.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Ζησιαδου Καλλιοπη

Την Αναστασία την ανακάλυψα τυχαία μέσα από αυτό το site, κατά την προετοιμασία μου για την Τρίτη Λυκείου. Ήμουν αρκετά αγχωμένη και βιαστική, καθώς δεν είχα καταφέρει να βρω καμία αποδοτική συνεργασία με καθηγητή στο παρελθόν. Το πρώτο μου κριτήριο ήταν η ηλικία, καθώς θεωρούσα σημαντικό να με αναλάβει κάποιος που είχε περάσει από το σύστημα των Πανελληνίων, όπως θα το περνούσα κι εγώ. Ήθελα κάποιον που θα μπορούσε όχι μόνο να με συμβουλεύσει, αλλά και να με κατανοήσει. Μπήκα στο προφίλ της, διάβασα τις πληροφορίες της και τις κριτικές άλλων μαθητών, και πήρα την απόφαση να την καλέσω. Κλείσαμε μια πρώτη γνωριμία λίγες ημέρες αργότερα, και από την αρχή κατάλαβα ότι είχα κάνει τη σωστή επιλογή. Η Αναστασία ήταν απίστευτα ζεστή, όχι μόνο ως καθηγήτρια αλλά και ως άνθρωπος. Η επικοινωνία μας ήταν εξαιρετική, βασισμένη στην ειλικρίνεια και την κατανόηση. Ήταν πάντα δίπλα μου, είτε σε ερωτήσεις που είχα είτε σε στιγμές άγχους, και με στήριζε ακόμη και στις πιο δύσκολες μέρες. Ήξερα ότι μπορούσα πάντα να απευθυνθώ σε εκείνη. Καθώς πλησίαζαν οι εξετάσεις, περνούσαμε τα βράδια αναλύοντας σημαντικά σημεία ή διορθώνοντας λάθη από προηγούμενα διαγωνίσματα. Όταν ήρθαν τα αποτελέσματα, ένιωσα πως ήμουν η πιο τυχερή μαθήτρια, όχι μόνο για την επιτυχία μου, αλλά γιατί γνώρισα έναν μοναδικό άνθρωπο. Κέρδισα όχι μόνο γνώσεις, αλλά και εμπειρίες που το σχολείο δε θα μου προσέφερε ποτέ. Ως φοιτήτρια Ιατρικής πλέον, συστήνω ανεπιφύλακτα την Αναστασία σε κάθε μαθητή που επιθυμεί έναν καθηγητή που θα του μεταδώσει όχι μόνο τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά και την αγάπη για τη μάθηση. Σε ευχαριστώ πολύ, Αναστασία<3

Καλλιοπη Ζησιαδου

Την Αναστασία την βρήκα τυχαία μέσω του idietera, πάνω στον πανικό της προετοιμασίας για την τρίτη λυκείου. Βιαζόμουν, αγχωνόμουν μιας και στο παρελθόν είχα αρκετές συνεργασίες με καθηγητές και κανείς δεν μου έδωσε αυτό που χρειαζόμουν. Έψαχνα κάποι@ που δεν θα με έβλεπε μόνο ως μια υποψήφια φοιτήτρια, αλλά ως άνθρωπο. Κάποι@ που να καταλαβαίνει τα έντονα συναισθήματα που μου δημιουργούσε αυτή η χρονιά. Που δεν θα με επιβάρυνε, αλλά θα έψαχνε τρόπους να με διευκολύνει. Επέλεξα αρχικά την Αναστασία σκεπτόμενη την μικρή διαφορά ηλικίας, και κατ' επέκταση την κατανόηση που θα μπορούσε να δείξει. Με μεγάλη χαρά και σίγουρα αγωνία λοιπόν, αρχίσαμε τα μαθήματα. Πολύ σύντομα ένιωσα άνετα μαζί της, και επικοινωνούσα ειλικρινά, χωρίς να φοβάμαι να μην κριθώ, ή να μην αγνοηθεί το πρόβλημά μου. Ήταν πάντα δίπλα μου. Στις επιτυχίες, τις αποτυχίες, τις απορίες.. Ένας άνθρωπος στον οποίο μπορούσα να στηριχτώ. Όσο πλησίαζε τελικά η περίοδος των εξετάσεων, ένιωθα σίγουρη για όσα είχαμε καταφέρει. Η Αναστασία ήταν εκεί μέχρι και την τελευταία στιγμή. Δίπλα μου το βράδυ πριν την εξέταση, η πρώτη που θα με ρωτούσε πώς τα πήγα μετά. Κατάλαβα πολύ πριν πάρω στα χέρια μου τα αποτελέσματα πως είχα κάνει τη σωστή επιλογή. Μια καθηγήτρια με όρεξη για μάθημα, με σκοπό όχι απλά να σου μεταδώσει εγκυκλοπαιδικές γνώσεις αλλά και να σε κάνει να λατρέψεις την μελέτη, μια καθηγήτρια με απίστευτη αγάπη προς τον μαθητή αλλά και τα όνειρά του. Τα γράφω αυτά ως Φοιτήτρια Ιατρικής. Ως μια φοιτήτρια, που με την βοήθεια της Αναστασίας, κατάφερε να εκπληρώσει τους στόχους της, και να τελειώσει αυτή την εξαντλητική χρονιά με τις πιο όμορφες εμπειρίες. Σε ευχαριστώ για όλα!

Νίκος Γρατσάνης

Ως νυν φοιτητής νομικής, θα συνιστούσα στον καθένα την Αναστασία ! Πρώτον διότι ηλικιακά ήμασταν κοντά και μου μετέφερε τις γνώσεις με παραδείγματα που απασχολούσαν την καθημερινότητά μας και όχι μόνο, δεύτερον επειδή έχει ζήλο και αγάπη για αυτό που κάνει, με γνώμονα τις γνώσεις αλλά και της εμπειρίας που κατέχει μέσω των ιδιαίτερων μαθημάτων, τις διδασκαλίες της στα δημόσια σχολεία αλλά και μέσω τις διδασκαλίας που δέχεται από το πανεπιστήμιο. Τέλος, κάνοντας μία αναδρομή στο παρελθόν και μπαίνοντας στον ρόλο του μαθητή με δυσλεξία, πιστεύω πως στάθηκα τυχερός που είχα στο πλευρό μου την Αναστασία, λόγω, ότι μου έλυνε τις απορίες που είχα από το σχολείο και τις επεξηγούσε όσο το δυνατόν καλύτερα όπου οι καθηγητές δεν ήταν ικανοί να τις επιλύσουν, αλλά και παρόλο της μαθησιακής δυσκολίας, (πράγμα που με βοήθησε να το ξεπεράσω), ο λόγος, η έκφραση αλλά και η σκέψη μου ξέφευγαν από τον κύκλο μαθημάτων της Γ' Λυκείου, με αποτέλεσμα να αναζητώ την ύψιστη γνώση, γνώσεις που η Αναστασία ήδη κατείχε.