Καθηγήτρια Αγγλικών, φοιτήτρια Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών για κάθε επίπεδο και ηλικία αλλά και μαθήματα φυσικής, χημείας και μαθηματικών σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου (γενικό και ΕΠΑΛ). Αναλαμβάνω επίσης την συνολική παρακολούθηση μαθητών δημοτικού. Το περιεχόμενο των μαθημάτων σχεδιάζεται στρατηγικά ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή ώστε να καλυφθεί επαρκώς η διδακτέα ύλη. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην προσωπικότητα και το επίπεδο του μαθητή.
Θεωρώ πως η ενσυναίσθηση και η μεταδοτικότητα είναι τα σπουδαιότερα εργαλεία που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός. Με τον τρόπο αυτό, υπάρχει ενεργή ακρόαση και κατανόηση της συλλογιστικής διαδικασίας του μαθητή και προσαρμογή του μαθήματος στις ανάγκες και στον χαρακτήρα του. Επικεντρώνομαι στην αρχή της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της εμπιστοσύνης που πρέπει να χτιστεί ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τον μαθητή. Έτσι η μετάδοση της γνώσης γίνεται ευκολότερα και με πιο ευχάριστο τρόπο. Όσον αφορά τους μικρούς μαθητές, η υπομονή και το ευχάριστο κλίμα έχουν τον πρώτο λόγο. Αυτό, σε συνδυασμό με την μεθοδικότητα, φέρνουν το καλύτερο αποτέλεσμα.
Εμπειρία 7 χρόνων στην διδασκαλία των αγγλικών με επιτυχίες σε πτυχία του Cambridge, Michigan, NOCN, IELTS και άλλα. Επιπλέον τετραετής διδακτική εμπειρία στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στην φυσική, χημεία και μαθηματικά σε μαθητές μέσης εκπαίδευσης.
Προέρχομαι απο μια οικογένεια εκπαιδευτικών που με έκανε να αγαπήσω την γνώση και να δω την διδασκαλία σαν μια ευχάριστη διαδικασία που βασίζεται στην αλληλεπίδραση. Είναι πάντα για μένα μια πρόκληση να δείξω σε κάθε μαθητή μου, σεβόμενη τις ανάγκες του και τον χαρακτήρα του, το πόσο ευχάριστη και αποδοτική μπορεί να γίνει η γνώση.
- Σταδιακή και προσεκτική προσέγγιση της ύλης ώστε να εντοπιστούν προηγούμενα κενά
- Προσαρμογή του μαθήματος ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή
- Στοχευμένα μαθήματα που επικεντρώνονται ταυτόχρονα στην εμπέδωση και στην ολοκλήρωση της ύλης
- Συνεχής αναπροσαρμογή του μαθήματος ανάλογα με το προφίλ του μαθητή αλλά και την προσωπική του εξέλιξη