Είμαι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, του τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας. Σαν μέρος του προγράμματος σπουδών μου έχω παρακολουθήσει μαθήματα του παιδαγωγικού τμήματος, τα οποία με έχουν εφοδιάσει με καλές βάσεις πάνω στο αντικείμενο.
Η εμπειρία μου στον εκπαιδευτικό χώρο προέρχεται από τετραετή περιστασιακή εργασία ως ομαδάρχισσα στις παιδικές κατασκηνώσεις "Ξένοιαστο Μελίσσι" και η εξάμηνη εθελοντική μου εργασία στο προνηπιακό τμήμα του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων και η εργασιακή μου εμπειρία σε κέντρα μελέτης & παιδικά αναγνωστήρια, όπως και παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων.
Παραδίδω φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, νέα ελληνικά και ιστορία) σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου & αναλαμβάνω μαθήματα δημοτικού.
Στοχεύω στην στροφή των παιδιών προς τη μελέτη και επιμένω στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να γίνεται. Έτσι, αποκτούν εφόδια και στις μετέπειτα σπουδές με την σωστή κατανόηση του πως της μελετάμε.
Απέκτησα αρκετή εμπειρία και εφόδια για να μπορέσω να ασχοληθώ πιο εντατικά με τη διδασκαλία και τη δημιουργική απασχόληση παιδιών δημοτικού αλλά και την προετοιμασία τους στο γυμνάσιο και λύκειο. Ήδη από το 2012 ασχολούμαι ενεργά στον κλάδο της εκπαίδευσης εργαζόμενη σε κέντρα μελέτης και παιδικά αναγνωστήρια.
Όσον αφορά το μαθησιακό κομμάτι, το γραπτό :
- εμφάνιση γραπτού
- ορθογραφικά λάθη
- στην παραγωγή γραπτού λόγου, αν είναι απαραίτητη η προφορική ανάλυση του θέματος πριν την γραπτή έκφανση του & χρειάζεται παράλληλη- συνεχή καθοδήγηση
το προφορικό:
- δυσκολία στην κατανόηση εκφώνησης
- παρουσία άγχους όταν ζητείται έκφραση σκέψης με κριτική χροιά
- ανάγνωση (αν είναι διαυγής & κατανοητή)
- προφορική αναπαραγωγή κειμένου σε μαθήματα μνημονικής ικανότητας (π.χ ιστορία), αλλά χωρίς να είναι ξεκάθαρη η απόλυτη κατανόηση του κειμένου