Από το 1991 διδάσκω τα μαθήματα της Βιολογίας Λυκείου σε Υποψήφιους Επιστημών Υγείας. Επί 21 χρόνια εργάστηκα ως υπεύθυνος του μαθήματος της Βιολογίας Λυκείου στην Ιδιωτική Β΄βαθμια Εκπαίδευση. Έχω επιλεγεί, βάσει βιογραφικού, ως επιστημονικός υπεύθυνος του μαθήματος της Βιολογίας για τα εκπαιδευτικά Ψηφιακά Βοηθήματα (study4exams) του Υπουργείου Παιδείας. Διαθέτω μεγάλη διδακτική εμπειρία και έχω πλούσιο συγγραφικό έργο.
Η επιλογή του κατάλληλου Βιολόγου που θα συνδράμει τον υποψήφιο για τις Ιατρικές σχολές είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία του (και λόγω της βαρύτητας του μαθήματος). Πολύ συχνά αντιμετωπίζω περιπτώσεις μαθητών που με προσεγγίζουν αναζητώντας (και ενώ η σχολική χρονιά είναι σε εξέλιξη!) αντικατάσταση του καθηγητή Βιολογίας, επειδή δεν αισθάνονται ικανοποιημένοι από την προετοιμασία τους. Έτσι όμως χάνεται πολύτιμος χρόνος και ο μαθητής συχνά βιώνει γνωστική σύγχυση, που επιτείνει το ήδη αυξημένο άγχος για την επιτυχία. Δυστυχώς ή ευτυχώς οι Βιολόγοι που ασχολούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την προετοιμασία υποψηφίων δεν είναι πολλοί! Για αυτό η επιλογή δεν πρέπει να γίνεται επιπόλαια, ούτε να είναι το πρωταρχικό κριτήριο για την επιλογή το οικονομικό, ή οι συμβουλές μη ειδικών (φίλων, συγγενών). Πρέπει να στηρίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια (π.χ. βιογραφικό) και να υπάρχει διασταύρωση των στοιχείων. Προσωπικά, έχοντας στο παρελθόν επιλεγεί, από το Υπουργείο Παιδείας ως ο έχων το καλύτερο βιογραφικό (ανάμεσα σε όλους τους υποψηφίους), για να συντονίσω την συγγραφή των "Ψηφιακών Βοηθημάτων Βιολογίας" (study4exams), μπορώ να εγγυηθώ ότι αναλαμβάνω υπεύθυνα και με απόλυτη "συνείδηση καθήκοντος" το δύσκολο έργο της προετοιμασίας ενός υποψηφίου για τις Επιστήμες Υγείας.
Διδασκαλία επί 21 χρόνια στο Ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο «Ελληνογερμανική Αγωγή», με αποκλειστικό αντικείμενο την διδασκαλία του μαθήματος της Βιολογίας στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου (2000-2021), καθώς και υποστήριξη (ως μέντορας) της προετοιμασίας των μαθητών που στοχεύουν στις επιστήμες Υγείας.
Επιπλέον, για το διάστημα 2001-2011 συνεργάστηκα (παράλληλα) με τη Σύγχρονη Σχολή Αυγουλέα-Λιναρδάτου, ως υπεύθυνος της Βιολογίας Λυκείου.
Από το 2020 είμαι υποψήφιος Διδάκτωρ Βιολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Είναι ψυχοφθόρα η πορεία της προετοιμασίας και πολύ κοπιαστική. Αλλά είναι ταυτόχρονα και μαγικό να βλέπεις τον μαθητή σου, σταδιακά. όσο η προετοιμασία προχωρά, να γίνεται καλύτερος από τον καθηγητή του! Και να διαβάζεις την ευγνωμοσύνη στα μάτια του, επειδή συνεισέφερες κι εσύ, λίγο ή πολύ, στην επιτυχία του!
Κάθε μαθητής κουβαλάει (από την προηγούμενη σχολική του ζωή) το δικό του γνωστικό φορτίο, τις ιδιαιτερότητές του, το δικό του επίπεδο κριτικής σκέψης και βέβαια έναν ιδιαίτερο ψυχισμό και το δικό του αποτύπωμα της εφηβείας. Όλες αυτές οι ιδιαιτερότητες διαμορφώνουν το εξατομικευμένο πρόγραμμα διδασκαλίας για κάθε μαθητή (αυτό είναι εξάλλου το μεγάλο πλεονέκτημα των ιδιαίτερων μαθημάτων!), χωρίς όμως να υποτιμάται το γεγονός ότι οι τελικές εξετάσεις είναι κοινές για όλους και συχνά αμείλικτες. Για αυτό και οι όποιες ιδιαιτερότητες του μαθητή θα πρέπει τελικά να υποτάσσονται σε αυτόν τον τελικό στόχο!