Βιολόγος Α.Π.Θ., κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη βιολογία από το Α.Π.Θ.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα βιολογίας, κατά προτίμηση σε μαθητές της Γ' Λυκείου που έχουν επιλέξει την ομάδα προσανατολισμού σπουδών υγείας. Έχοντας εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα του ΑΠΘ και του ΕΚΕΒΕ "Αλέξανδρος Φλέμινγκ", κατέχω σε βάθος τις έννοιες της βιολογίας που ζητούνται στις πανελλήνιες εξετάσεις και είμαι σε θέση να βοηθήσω εμπεριστατωμένα την/τον μαθήτρια/μαθητή να φθάσει σε άριστο αποτέλεσμα.
Η διετής εμπειρία μου στην διδασκαλία μαθητών μου έχει επιτρέψει να αναγνωρίζω τις δυνατότητες του εκάστοτε ατόμου και να εφαρμόζω εξατομικευμένο σύστημα εκμάθησης που θα οδηγήσει στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Παράλληλα υπάρχει σταθερή επικοινωνία με τους γονείς για την πρόοδο του ατόμου.
Παρά την διαδικτυακή φύση των μαθημάτων υπάρχει σημαντική παροχή υλικού στους/στις υποψήφιους/υποψήφιες και διατηρείται συνεχής επικοινωνία.
Η εξειδίκευσή μου στη διδασκαλία της βιολογίας του προσανατολισμού σπουδών υγείας είναι ο λόγος που θα με επιλέξει κάποιος. Σε αντίθεση με τις περισσότερες αγγελίες, δεν διδάσκω σε ένα ευρύ και διάχυτο πλαίσιο, αλλά διδάσκω εμπεριστατωμένα το μάθημα της βιολογίας της Γ' Λυκείου με στόχο την αρίστευση στις πανελλήνιες.
Παράλληλα είμαι σε θέση να εξηγήσω σε βάθος τις έννοιες που καλύπτονται στο συγκεκριμένο μάθημα. Η οργνανωτικότητα και η μεταδοτικότητα που θεωρώ πως με διακατέχουν μου επιτρέπουν να συνεργαστούμε με τον/την μαθητή/μαθήτρια και να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα.
Η μέθοδος διδασκαλίας διαφοροποιείται με βάση το επίπεδο του ατόμου και είναι εξατομικευμένη. Θα υπάρχει συνεχής υποστήριξη του/της μαθητή/μαθήτριας σε αυτή τη δύσκολή περίοδο της ζωής του ώστε να καταφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Ερευνητική επαγγελματική εμπειρία, καθώς και εμπειρία διδασκαλίας ιδιαίτερων μαθημάτων βιολογίας
Η επιλογή της διδασκαλίας ήταν έμφυτη, καθώς επιθυμώ να μεταδώσω στα νέα παιδιά τις γνώσεις που χρειάζονται για να πετύχουν του εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς τους στόχους. Το να βλέπω την πρόοδο του/της υποψηφίου/υποψήφιας στην επίτευξη των στόχων τους είναι κάτι που με ευχαριστεί ιδιαίτερα και με ικανοποιεί.
Μετά το πέρας των πρώτων μαθημάτων, η τριβή με την/τον μαθήτρια/μαθητή με οδηγεί στην δημιουργία ενός εξατομικευμένου συστήματος εκμάθησης. Το κάθε σύστημα είναι μοναδικό και κατασκευασμένο έτσι ώστε να αξιοποιεί τις δυνατότητες του εκάστοτε ατόμου στο έπακρο.