Διδάσκω διαδικτυακά όλα τα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου, Λυκείου καθώς και σε Υποψήφιους Ανθρωπιστικών Σπουδών .
Επίσης, διδάσκω την Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία για τους υποψηφίους όλων των Ομάδων Προσανατολισμού και σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών και τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας.
Γιατί η επιλογή ενός καθηγητή /τριας για ιδιαίτερο μάθημα είναι μια επιλογή καθοριστική για την μαθησιακή εξέλιξη του μαθητή/τριας καθώς και για την διαμόρφωση των αξιών και των επιδιώξεών του. Προετοιμάζω υπεύθυνα υποψηφίους για την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο με πολύ υψηλά ποσοστά επιτυχίας ( αποδεικτικό υλικό στη διάθεσή σας ). Εκτός από την μεγάλη διδακτική εμπειρία που διαθέτω, συνεργάζομαι με τους μαθητές/τριες με άρτιο από παιδαγωγικής απόψεως τρόπο. Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, της επιστημονικής μου κατάρτισης καθώς και των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας μου, αποτελεί η αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών για την γνώση, η βίωση του αισθήματος της αυτοεκτίμησης και η συνακόλουθη δυναμική μαθησιακή πορεία τους.
Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων για 30 χρόνια.
Ιδιοκτήτρια Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης στο παρελθόν.
Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Η μεταλαμπάδευση των ανθρωπιστικών ιδεωδών, ο θαυμασμός μου για τον Κλασικό Πολιτισμό, την Ελληνική Γλώσσα και Ιστορία και η σημασία τους σήμερα, η αγάπη μου για την Νέα Γενιά είναι οι συνιστώσες που νοηματοδοτούν την έννοια της διδασκαλίας.
Επιπλέον,η διαδικασία με την οποία ο μαθητής /τρια οδηγείται σταδιακά στην πνευματική αφύπνιση και τον κριτικό στοχασμό και κατακτά νέες πνευματικές και ηθικές κορυφές είναι η διδασκαλία η οποία μέσω της παιδευτικής αλληλεπίδρασης δασκάλου–μαθητή οδηγεί στην Γνώση.
Και ειδικότερα, οι στόχοι της γλωσσικής διδασκαλίας σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και Λυκείου διακρίνονται σε διαδικασίες κατανόησης κειμένων και διαδικασίες παραγωγής γραπτού, προφορικού και πολυτροπικού λόγου. Και τα όρια του Λόγου μας - είτε ως ομιλίας είτε ως σκέψης/λογικής, γραπτού ή προφορικού- είναι τα όρια του κόσμου μας..
Κάθε μαθητής/τρια έχει ήδη διαμορφώσει σε κάποιο βαθμό την δική του/της προσωπικότητα. Επίσης, επηρεάζεται από τα εφηβικά συναισθηματικά προτάγματα, το κοινωνικό του/της περιβάλλον, τον ιδιαίτερο ψυχισμό του/της, τα βιώματα, τις εμπειρίες, τα ενδιαφέροντά του/της, τις ευαισθησίες και τους στόχους του/της. Γι αυτούς τους λόγους απαιτείται εξατομικευμένη διδακτική προσέγγιση που υπόκειται, όμως, στους όρους της κοινής για όλους αξιολόγησης. Προκειμένου να επιτευχθεί ο πλέον κατάλληλος συγκερασμός του εξατομικευμένου και καθολικού, εντοπίζω αλλά και παρακολουθώ συστηματικά μέσω διαγνωστικών μεθοδολογικών εργαλείων τα κενά, τις ελλείψεις, τις αδυναμίες αλλά και τα «δυνατά σημεία» κάθε μαθητή/τριας και με την κατάλληλη ανατροφοδότηση προχωράμε «χτίζοντας» ένα στέρεο γνωστικό και ηθικό οικοδόμημα.