Καθηγητής με φροντιστηριακή εμπειρία από το 2007 και συγγραφικό έργο, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Μαθηματικών και Πληροφορικής σε μαθητές Λυκείου με στόχο την σωστή και μεθοδική προετοιμασία για τις Πανελλήνιες. Συνεχής καθοδήγηση των μαθητών, χρήση βιβλίων, διαρκής αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών.
Είμαι διευθυντής σπουδών και μέλος του ακαδημαϊκού τμήματος μεγάλου φροντιστηριακού ομίλου με συμμετοχή στη συγγραφή των βιβλίων, την επίλυση θεμάτων των Πανελληνίων και τα θέματα των διαγωνισμάτων προσομοίωσης Πανελληνίων στα Μαθηματικά και την Πληροφορική.
¨Εχω διδάξει σε δημόσια σχολεία και έχω συμμετάσχει σε ερευνητικές ομάδες.
Εμπειρία, μεθοδικότητα, προσαρμοστικότητα. Παροχή βιβλίων (αντί σημειώσεων) στα οποία είμαι ο ίδιος συγγραφέας ή μέλος της ομάδας συγγραφέων. Συνεργασία με με μεγάλο φροντιστηριακό όμιλο και παροχή τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού. Συγκεκριμένο πλάνο ύλης και έγκαιρη ολοκλήρωση της ύλης. Εγγύηση κάλυψης κενών από προηγούμενες τάξεις. Πολυετή εμπειρία και γνώση της διδασκαλίας των Μαθηματικών και της Πληροφορικής.
Διδασκαλία σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και δημόσια σχολεία από το 2007.
Έχω πλούσιο συγγραφικό έργο με σημαντική συμμετοχή στα μαθήματα Άλγεβρα Α και Β Λυκείου, Μαθηματικά ομάδας προσανατολισμού Β Λυκείου, Μαθηματικά προσανατολισμού Γ Λυκείου, Πληροφορική Β και Πληροφορική Γ Λυκείου (ΑΕΠΠ).
Συμμετοχή σε επιτροπές θεμάτων ΟΕΦΕ και των φροντιστηρίων με τα οποία συνεργάζομαι.
Η διδασκαλία ήταν ανέκαθεν κάτι που μου ταίριαζε. Από το 2007 που ξεκίνησα το ταξίδι μου ως εκπαιδευτικός μέχρι σήμερα, καταξιωμένο στέλεχος σε μεγάλο φροντιστηριακό όμιλο με αναγνωρισμένη πλέον αξία από όλους, ποτέ δε σταμάτησα να εξελίσσομαι.
Από την υπεύθυνη θέση που κατέχω σήμερα, ο στόχος μου είναι εκτός από τη διδασκαλία των μαθητών, που μου δίνει κίνητρα, να μεταλαμπαδεύσω τις εμπειρίες μου σε νέους συναδέλφους μέσα από τα σεμινάρια που συμμετέχω ως εισηγητής.
Διαρκής αξιολόγηση σε κάθε μάθημα για να διαπιστώσω το βαθμό αφομοίωσης της ύλης από το μαθητή και έλεγχος όλων των ασκήσεων.
Συγκεκριμένοι εφικτοί στόχοι με σημεία αναφοράς που βοηθούν το μαθητή να τους κατανοήσει και ο ίδιος και να τους πετύχει.
Διαγωνίσματα προσομοίωσης που θα ελέγχεται η επίδοση του μαθητή και το επίπεδο επίτευξης των στόχων μας.
Συγκεκριμένο πλάνο ύλης που ολοκληρώνει την ύλη περίπου τέλη Φεβρουαρίου και αφήνει περιθώριο για επαναλήψεις κι επανέλεγχο των όσων έχουν διδαχθεί.