Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Γεωργιοπούλου Αγγελική

έως 30 ετών 5 έτη διδακτικής εμπειρίας
Αρχαία, Λατινικά
Κλασική Ειδίκευση (Αρχαία, Λατινικά)
Αθήνα/ Ζωγράφου
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Αθηνών
Master - Αρχαία, Λατινικά 2023
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πτυχίο - Κλασική Ειδίκευση (Αρχαία, Λατινικά) 2020
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Φιλόλογος κλασικής ειδίκευσης, πρώτη στην κατάταξη εισακτέων και με άριστο βαθμό πτυχίου (Μ.Ο. 8,6), κάτοχος μεταπτυχιακού από το ΕΚΠΑ (Μ.Ο. 9,5), κάτοχος πιστοποίησης στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, με πενταετή εμπειρία σε φροντιστήρια και σε κατοίκον διδασκαλία παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές:

Δημοτικού (για το μάθημα της Γλώσσας)

Στ τάξης που επιθυμούν να δωσουν εξετάσεις για τα πρότυπα γυμνάσια

Γυμνασίου (όλα τα θεωρητικά μαθήματα: Αρχαία, Έκθεση, Λογοτεχνία, Αρχαία από μετάφραση, Ιστορία)

Λυκείου (Αρχαία, Έκθεση, Λατινικά). Δυνατότητα προετοιμασίας και για Πανελλήνιες εξετάσεις. 

Περιοχές που εξυπηρετώ: Ιλίσια, Ζωγράφου, Καισαριανή, Γουδή, Παγκράτι, Πανόρμου, Νέα Σμύρνη, Γλυφάδα

Δυνατότητα εξ αποστάσεως διδασκαλίας, εφόσον ο μαθητής το επιθυμεί.

Το πρώτο μάθημα είναι δωρεάν. Θα χαρώ πολύ να συνεργαστούμε. 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Διαθέτω αγάπη για τα γλωσσικά ζητήματα και για ζητήματα πολιτισμού, γεγονός που με ωθεί σε συνεχή επιμόρφωση και βελτίωση, τόσο σε ερευνητικό, όσο και σε διδακτικό επίπεδο. 

Η δουλειά μου χαρακτηρίζεται από μεθοδικότητα και οργανωτικότητα, έχοντας ως στόχο όχι μόνο την επιτυχία του μαθητή, αλλά και τη μεταλαμπάδευση της αγάπης για το αντικείμενο. Για αυτό, πιστεύω ότι ο καθηγητής οφείλει να παρέχει εξατομικευμένο υλικό στους μαθητές, ανάλογα με το επίπεδο, τις βλέψεις και τις ανάγκες του, και όχι να καταφεύγει σε εύκολες και τυποποιημένες λύσεις. Κατά τη δάρκεια της χρονιάς, οι μαθητές κάνουν εξάσκηση για τις τελικές εξετάσεις σε θέματα που προσομοιάζουν αυτά της Τράπεζας Θεμάτων. 

Θέλω να πιστεύω πως έχω καλή επικοινωνία με τα παιδιά και προσπαθώ να τους οξύνω το ενδιαφέρον για τα φιλολογικά μαθήματα, τα οποία εκτός των άλλων, συμβάλλουν στην συναισθηματική ωρίμανση των εφήβων. Η αρχαία και σύγχρονη λογοτεχνία βοηθάει τα παιδιά να κατανοήσουν τον εαυτό τους, τους γύρω τους και την κοινωνική πραγματικότητα. 

Επαγγελματική Εμπειρία

Από το 2018 έως σήμερα εργάζομαι παρέχοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων, με μεράκι και υπευθυνότητα. 

Έχω εργαστεί, επίσης, σε φροντιστήρια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και συγκεκριμένα:

α) Στον εκπαιδευτικό όμιλο "Ευρωγνώση", όπου ασχολήθηκα με τη μελέτη μαθητών Δημοτικού, αλλά και με τη μελέτη μαθητών Γυμνασίου, σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα (2021-2).

β) Σε δύο φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αττική, στα οποία δίδαξα Νεοελληνική Γλώσσα και Αρχαία (σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου), καθώς και Αρχαία και Έκθεση (σε Α και Β λυκείου). (2022-τώρα)

Άλλες παρεμφερείς με τη φιλολογική ιδιότητα θέσεις: α) Φιλολογική επιμέλεια κειμένων και αρχειοθέτηση στο Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας.

β) Παροχή ιδιαίτερων μαθημάτων σε φοιτητές Φιλολογικών Τμημάτων (Λατινική Γλώσσα και Λογοτεχνία), καθώς και αρωγή στην εκπόνηση ακαδημαϊκών εργασιών. 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Kοινωνική επίδραση: Μέσω της διδασκαλίας, κανείς μπορεί να επηρεάσει θετικά τη ζωή των μαθητών του και να τους συμβουλεύσει στη διαμόρφωσή τους ως ανθρώπους. Αντίστροφα, οι μαθητές τον βοηθούν να κατανοήσει το αντικείμενο από άλλη οπτική και να μάθει πώς να κάνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον και χρήσιμο. 

Ενίσχυση της γνώσης: Η διδασκαλία επιτρέπει την εμβάθυνση στην κατανόηση των θεμάτων που διδάσκονται και στον διαμοιρασμό των γνώσεων με άλλους. Η γνώση οφείλει να ξεφεύγει από το καλούπι της "παπαγαλίας" δεδομένων και να στοχεύει στην κατανόηση. 

 Προσωπική Ικανοποίηση: Η διδασκαλία μπορεί να προσφέρει προσωπική ικανοποίηση, όταν βλέπει κανείς την ανάπτυξη και την επιτυχία των μαθητών του.

Κοινωνική πρόοδος: Μέσω της εκπαίδευσης της νέας γενιάς βοηθάει κανείς στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, ακολουθώ τις παρακάτω προσεγγίσεις:

1) Ακρόαση και παρατήρηση: Ακούω τον μαθητή και παρατηρώ τη συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Προσέχω τυχόν προβλήματα και δυσκολίες που εμφανίζονται.

2) Συνομιλία: Συνομιλώ ατομικά και τακτικά με τον μαθητή για την ακαδημαϊκή του πρόοδο, τις ανησυχίες του και τα ενδιαφέροντά του. Τον ρωτάω για το πώς νιώθει, σχετικά με το μάθημα. 

3) Αξιολόγηση: Αξιολογώ τις εκπαιδευτικές επιδόσεις του μαθητή, όπως τα αποτελέσματα σε τεστ και εργασίες. Προσέχω σε τι είδους ασκήσεις ο μαθητής δυσκολεύεται και σε τι είδους ασκήσεις ανταπεξέρχεται με επιτυχία. 

4) Συνεργασία με τους γονείς: Συνεργάζομαι με τους γονείς του μαθητή και ακούω τις ανησυχίες και τις παρατηρήσεις τους, σχετικά με την εκπαίδευσή του. 

5) Εξερεύνηση νέων παιδαγωγικών μεθόδων: Δοκιμάζω διάφορες εκπαιδευτικές μεθόδους για να δω ποιες λειτουργούν καλύτερα στον κάθε μαθητή. 

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Προετοιμασία για διαγωνισμούς
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές