Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στις κλασικές σπουδές. Παραδίδω μαθήματα δια ζώσης αλλά και εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου (online) σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου (δυνητικά και σε φοιτητές). Οι προσωπικές ανάγκες του εκάστοτε μαθητή/τριας είναι βασικό στοιχείο στη μέθοδο που ακολουθώ κατά την διδασκαλία μου.
Η διαδικασία του μαθήματος γίνεται στο πλαίσιο των αναγκών του κάθε μαθητή/τριας.
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου και οι σπουδές στο τμήμα φιλολογίας του ΑΠΘ με έχουν εφοδιάσει με τα κατάλληλα μέσα και γνώσεις ώστε να γίνει σωστή διαχείριση των δυσκολιών που μπορεί να προκύψουν για κάθε μαθητή/τρια.
Δυνατότητα μαθημάτων σε ομάδες μαθητών μέχρι 4-5 άτομα.
Δυνατότητα μαθημάτων και τα Σαββατοκύριακα.
Δημιουργία υλικού με παρατηρήσεις για τα σημεία που δυσκολεύουν τους μαθητές.
2017 και εξής - Ιδιαίτερα Μαθήματα δια ζώσης αλλα και εξ αποστάσεως σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου, καθώς και σε κάποιες του δημοτικού
2017-2020 - Εθελοντής Καθηγητής στο κοινωνικό φροντιστήριο της Ιεράς Μητρόπολης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως στη Θεσσαλονίκη σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
2017-2020- Εθελοντής Καθηγητής στο κοινωνικό φροντιστήριο του Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου στη Θεσσαλονίκη σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
Μου αρέσει να συμβάλλω και να βοηθώ ώστε οι μαθητές (και όχι μόνο) να επιτύχουν τους στόχους τους και να οδηγηθούν μέσω σωστών διαδικασιών στη γνώση.
Ως καθηγητής αντιλαμβάνομαι την εκπαιδευτική διαδικασία όχι μόνο ως επάγγελμα αλλα και ως λειτούργημα
Σε αντίθεση με την κρατούσα άποψη επιδιώκω να αναδειξω τη χρησιμότητα και τη διαχρονικότητα των κλασικών γραμμάτων μέσω των φιλολογικών μαθημάτων που παραδίδω.
Συμβολή στη διάπλαση και διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών μέσω της μόρφωσης και της παιδείας.
Η συναναστροφή με μαθητές (όλων την ηλικιών) βοηθάει και τον καθηγητή σε πολλούς τομείς της καθημερινής αλλά και προσωπικής του ζωής.
Αρχικά μέσω επικοινωνίας και συζήτησης με τους κηδεμόνες του και κυρίως μέσω της συναναστροφής με τους μαθητές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Λαμβάνονται υπόψιν και οι επιδόσεις του μαθητή/τριας κατά τα προηγόυμενα σχολιά έτη