- Παραδίδω ιδιαίτερα Φιλολογικά μαθήματα (Αρχαία Ελληνικά, Nέα Ελληνικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Λατινικά, Λογοτεχνία).
- Εξειδικεύομαι στο μάθημα της Έκθεσης.
- Η πρωτοποριακή μου προσέγγιση έγκειται στη Μεταμάθηση, στη διαδικασία δηλαδή εκμάθησης του τρόπου του μανθάνειν. Γιατί η αξία να είσαι αυτοδίδακτος είναι ανεκτίμητη.
- Εξατομικευμένη προσέγγιση στις ανάγκες του μαθητή, στηριζόμενη στο πλαίσιο "Όλα τα παιδιά μαθαίνουν, απλώς όχι την ίδια μέρα και όχι με τον ίδιο τρόπο".
- Διαθέτω εξειδίκευση στα θέματα Ψυχολογίας, διαχειρίζομαι τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών μου.
- Σχεδιάζω την εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο των αναγκών του κάθε μαθητή, λαμβάνοντας υπόψιν τυχόν μαθησιακές δυσκολίες.
- Εφαρμόζω όλες τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους , αποφεύγοντας τη στείρα μεταφορά γνώσης.
- Παρέχω σημειώσεις προς κωδικοποίηση της γνώσης και εμβάθυνση σε αυτή.
- Δυνατότητα μαθημάτων σε ομάδα 2-3 μαθητών.
Διαθέτω εμπειρία ετών στον τομέα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχω αναλάβει όλες τις τάξεις Γυμνασίου- Λυκείου, ενώ έχω υποστηρίξει ως Ειδική Παιδαγωγός και μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα εξής μαθήματα: Γλώσσα και Ιστορία. Παραδίδω, επίσης, όλα αυτά τα χρόνια σε ενήλικες με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες, κάτοικοι εσωτερικού ή εξωτερικού, νεοελληνική γλώσσα προς ευρύτερη κατανόηση των γραμματοσυντακτικών φαινομένων αλλά και καλλιέργειας διττού λόγου.
Στόχος μου είναι να βάλω το λιθαράκι μου στην πνευματική προαγωγή των μαθητών μου αλλά παράλληλα να διευρύνω κι εγώ με τη σειρά μου το γνωστικό μου απόθεμα χάρη στους ίδιους. Πρόκειται για μία σχέση αμφίδρομη στο πέρασμα της οποίας και τα δύο μέρη βγαίνουν πιο πλούσια. Στόχος μου είναι να "γηράσκω αεί διδασκόμενη" οικοδομώντας γερά θεμέλια για τη νέα γενιά μαθητών. Γνώμονάς μου η αισθητική και τα διδάγματα της αρχαιοελληνικής γραμματείας.
Σε πρώτη επικοινωνία, μαθαίνω το μαθησιακό προφίλ του μαθητή σύμφωνα με τις σχολικές του επιδόσεις, τις κλίσεις και τα ιδιαίτερα ταλέντα που διαθέτει. Σε δεύτερη φάση, χορηγώ ένα διαγνωστικό φύλλο εργασίας προκειμένου να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι τα κενά που πιθανόν να υπάρχουν. Τέλος, προβαίνουμε στην κυρίως εκπαιδευτική διαδικασία.