Φιλόλογος, Μουσικός, Συγγραφέας
Παραδίδω φιλολογικά μαθήματα για γυμνάσιο και για λύκειο. Ως συγγραφέας δίνω έμφαση σε ποιοτικές σημειώσεις που καλύπτουν όλη την ύλη των φιλολογικών του γυμνασίου: Αρχαίων Ελληνικών (από το πρωτότυπο ή μετάφραση [Οδύσσεια, Ιλιάδα, Ελένη]), Έκθεσης, Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας.
Παρέχονται πλούσιες σημειώσεις στην α΄ λυκείου όπου τα αρχαία είναι ιδιαίτερα απαιτητικά. Αναλαμβάνω μαθητές θετικού προσανατολισμού, αλλά και ΕΠΑΛ, για έκθεση ή οτιδήποτε φιλολογικό. Ως γλωσσολόγος δίνω έμφαση στην βαθιά κατανόηση της αρχαίας ελληνικής προετοιμάζοντας μαθητές προσανατολισμού (Άγνωστο Αρχαίων, Γνωστό Αρχαίων, Λατινικών), πέρα από την Έκθεση και την Ιστορία. Στο μάθημα θα δουλεύουμε βοηθήματα που έχω συγγράψει εγώ, μετά από εμπειρία ετών.
Παραδίδω μαθήματα μουσικής: πιάνου και ανωτέρων θεωρητικών. Διδάσκω πιάνο (πτυχίο πιάνου). Έχω γράψει 4 βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο για θεωρητικά (Θεωρία) και ανώτερα θεωρητικά (Αρμονία). Αναλαμβάνω προετοιμασία για μουσικολογία (και για το Αριστοτέλειο και για το ΠΑΜΑΚ). Είμαι συνθέτης (με καλλιτεχνικό ψεδώνυμο ) και δουλειά μου, όπως και ιστοσελίδα μου, φιλοξενείται στο διαδίκτυο.
Η πολυετής εμπειρία σε διαφορετικά πεδία (όπως αυτό των φιλολογικών και της μουσικής) ανοίγει νέους ορίζοντες στην διδασκαλία, αφού κατανοούνται οι μαθητικές ανάγκες πιο πολύπλευρα. Η υπομονή δεδομένης της τοποθέτησής μου ότι ο μαθητής που θέλει να αγωνισθεί, θα επιτύχει θέτει προϋποθέσεις για αγαστή συνεργασία!
Παρέδωσα ιδιαίτερα άνω της δεκαπενταετίας. Δίδαξα στο Φροντιστήριο "Τομή". Δίδαξα στο "Ωδείο Βορείου Ελλάδος" (δούλεψα και στα 4 παραρτήματα) και στο ωδείο "Εν Τέχνη" (Ρετζίκι-Φίλυρο).
Έχω κάνει την επιμέλεια βοηθήματος Έκθεσης β΄ και γ΄ λυκείου. Συγγράφω σημειώσεις αποκλειστικά για κάθε μάθημα, καθώς κρίνω τα εκπαιδευτικά συγγράμματα μη ικανοποιητικά. Έχω συγγράψει 4 βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο σε μουσικά βιβλιοπωλεία.
Η συγγραφή βιβλίων και η συνεχής προσπάθεια κατανόησης της οπτικής του μαθητή βελτιώνει τις αποδώσεις στο μακρύ ταξίδι της γνώσης.
Πολλές φορές οι μαθητές είναι απογοητευμένοι από άσχημες συμπεριφορές και κουρασμένοι από την χαοτική παροχή γνώσης. Η καλοπροαίρετη προσέγγιση και το χιούμορ αίρει κάθε εμπόδιο!