Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
25 ετών
Χημείας
Θεσσαλονίκη
Πτυχία
ΑΠΘ
Πτυχίο - Χημείας 2023
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές

Καλησπέρα!!! Είμαι αποφοιτη του τμήματος Χημείας του ΑΠΘ και παραδίδω μαθήματα Χημείας.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Είμαι μικρή σε ηλικία (23 χρόνων), που σημαίνει ότι είμαι κοντά ηλικιακά με τα παιδιά, οπότε μπορώ να συναισθανθω τις δυσκολίες,  τα προβλήματα τους και κάποιες ενδεχόμενες απορίες που μπορεί να τους δημιουργηθούν κατά την διάρκεια του μαθήματος και όχι μόνο! Επίσης, έχω παρακολουθήσει το πρόγραμμα της παιδαγωγικής επάρκειας, οπότε θεωρητικά μπορώ να διαχειριστώ τον κάθε μαθητή ξεχωριστά, με τον σωστό, κάθε φορά, τρόπο. Είμαι πολύ φιλική και προσιτή, θα προσαρμόσω το μάθημα στον χαρακτήρα του κάθε μαθητή ξεχωριστά, θα προσπαθήσω να κάνω το μάθημα όσο το δυνατόν πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον. Θέλω να πιστεύω ότι δεν πρόκειται για μια ομιλία, ή για κάποια διάλεξη, αλλά για μια συνεργασία, μεταξύ εμού και του μαθητή. Δεν θα αξιολογω μόνο εγώ αυτόν, αλλά κι αυτός εμένα, έτσι ώστε να γινόμαστε παρεα καλύτεροι! 

Επαγγελματική Εμπειρία

Πέρα από την πρακτική που έκανα σε σχολείο (λύκειο) δεν έχω κάποια άλλη εμπειρία. Τουλάχιστον στον κλάδο της εκπαίδευσης. Για αυτό, ξεκινάω δειλά δειλά και προσεχτικά!!

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Όπως και σε όλες τις δουλειές, έτσι και στην διδασκαλία, όταν "πλάθεις" κάτι, όταν βοηθάς κάποιον να κατανοήσει κάτι που δε μπορούσε, που τον "βελτιώνεις" μαθησιακά, νιώθεις και υπερηφάνεια, ότι κάτι έκανες σωστά και μπορείς να κοιμάσαι λίγο πιο ήσυχα το βράδυ, ότι έβαλες κι εσύ το λιθαράκι σου για να αλλάξεις αυτός ο κόσμος, ή ο κόσμος κάποιου άλλου!!! Επομένως, θα έλεγα ότι κύριο κίνητρο, πέρα των χρημάτων, θα ήταν το να βοηθήσω κάποιον άλλον στο να επιτύχει κάποιο στόχο του, είτε αυτός είναι να γράψει καλά στο διαγώνισμα του σχολείου είτε να διευρύνει τις χημικές τους γνώσεις!!!

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Αρχικά, το πιο σημαντικό για εμένα, είναι να καταλάβω τους εκπαιδευτικούς στόχους του μαθητή, έπειτα μέσα από την καθημερινή επικοινωνία, ασκήσεις, συζητήσεις, ερωτήσεις, τεστακια (χαλαρά και μη), σιγά σιγά θα δούμε σε τι ανταποκρίνεται ο μαθητής και σε τι όχι, και θα βρούμε μαζί έναν τρόπο που θα του αρέσει να διαβάζει και να ασχολείται! 

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;